Tuntuu että työviikon jälkeen tekisi mieli vaan levätä, kun ei saa nukuttuakaan mielestään tarpeeksi. Eikä oikein mikään nykyisin kiinnostakkaan. Ulkona aurinkoinen päivä mutta sisällä vaan tulee oltua. Mikä minua vaivaa.Masentunut en ole, enemmänkin alavireinen. Murehdin liikaa asioita. Miten piristyisi. No tulipahan purettua hiukan oloa. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
väsyttää eikä jaksa ulkoillakaan
5
118
Vastaukset
- väsy nytt
Ihan samat fiilikset. Itse olen ollut sairauslomalla masennuksen vuoksi. Mutta ennen sairauslomaakin makasin aina viikonloput kotona. Olen huomannut, että kannattaa pakottaa itsensä ulkoilemaan, koska liikunta parantaa mielialaa.
Nyt ulos, aurinko paistaa vielä monta tuntia.
Voimia, et ole yksin. - sitten piristyy taas
Riittävä uni on kai vieläkin liikkumista tärkeämpää, toisaalta jos liikuu niin useimmilla unikin alkaa maistua. Eiköhän jokainen koe joskus alavireisyyttä ja väsy tasapaksuun arkeen.
- coffeepause2
Väsyttävän työviikon jälkeen teen NÄIN!
COFFEEPAUSE BLOG
http://coffeepause.weebly.com/3/post/2014/02/spa-kotona-hemmottele-itsesi.html - Koiraharrastaja
Mulla mielen pitää virkeänä koiramiitit, juoksuharrastus, makoisat unet ja monipuolinen ruokavalio. Jos sisälle jää niin höperöityy ja synkistyy lisää.
- ruokailumies
Kannattaa kiinnittää ruokavalioon. Huono ruoka masentaa ja ei anna tarpeeksi energiaa, että jaksaisi tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760