Espanjan kielinen saippuasarja?

Espanjan kieli<3

Olen tässä hiljattain ihastunut espanjaan ja sen kieleen (jota nyt opiskelen netistä koska en tietenkään voi valita koulussa espanjaa), ja koska tykkään espanjan kielestä niin kuuntelen nykyään myös espanjan kielistä musiikkia ja haluaisin katsoa jotain espanjan kielistä tv sarjaa, ja heti ensimmäisenä mieleeni juolahti Serranon perhe, jota olen nuorempana katsonut telkkarista joskus jos se on sattunut tulemaan. Ajattelin etten ole piiitkään pitkään aikaan nähnyt sitä, ja sitten luin netistä että viimeinen jakso on näytetty 2009 D: Jaksojen uusinnat on tulleet 2011, mutta onko kellään mitään tietoa että ,milloin uusinnat tulisivat uudestaan? Tai voinko katsoa Serranon perhettä jostain netistä? Tai tuleeko jollakulla mieleen jokin muu espanjan kielinen ohjelma (mieluiten saippuasarja), jota voisi katsoa edes netistä? Olen todella kiitollinen jos vastaatte!! (; (Ja anteeksi että tämä on ihan väärällä palstalla, kun yritin kirjoittaa palstan nimeä niin tämä korjasi sen oitis täksi palstaksi)

1

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

serranon perhe näytetään nyt kesällä 2013 taas yle areenassa, ja sarjaa " pylly paljaana" voi seurata yle areenassa myös oikein hyvä sarja myös. itse myös seurannut Fisica o quimica sarjaa, ei ole näytetty suomessa. mutta Dvd:t tilasin espanjasta kielen kannalta koska saa espanjankielisen tekstin kuitenkin, on nuorten ohjelma mutta tykkään! ja espanjan telecinco, antena3 televisiokanavien internet sivuilla on nettitv jossa voi sarjoja seurata ne mitkä näkyvät euroopassa, monissa on se ettei näy kuin espanjassa. Tässä toinen espanjaan " hurahtanut" kielen opiskelija.

ja jos ei koulussasi ole valinnaisena espanjaa, ainahan voit mennä kansalaisopistoon tunneille, minä käyn tunneilla ja siellä on myös nuoria joilla ei kouluissa ole valinnaisena ja haluavaty opiskelella, ei iällä väliä jos kaikilla sama kiinnostuksen kohde, ja ne tunnit aika vapaita noissa ei ole mitään kokeita tai sellaista. itse koen oppineeni paljon kun käyn tunneilla ja tulee opiskeltua enempi kuin jos vain itseopiskelisin. Serranon perhettä katson useasti onneksi hankein dvd:t kielen kannalta koen että sarjoista olen oppinut paljon espanjankieliset mailikaverit/facebook kaverit tai toisen opiskelijat ovat hyvä lisä tsemppaamaan opiskelua! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3895
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2432
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe