Haluaisin jotain vaihtelua tähän yksinäiseen arkeen.
Kiinnostaisko ketään osallistua?
Onko ketään joka lähtisi
20
234
Vastaukset
- lottamari<3
astu laivaan ja mitä sitten? tuijoteltaisiin toisiamme ujoina vain kulmien takaa ja pälyiltäisiin,eikä kumpikaan osaisi tehdä mitään. Siinä sinä sitten lähtisit tenuttamaan ja minä jäisin katselemaan tylsiä aavan meren maisemia ja kuunelisin häliseviä ihmisiä, niin että väsyisin ja tunkisin itseni pieneen ahtaaseen hyttini ahtaaseen pikku sänkyyn ja laskisin tunteja koska pääsisin takaisin maihin ja saisin maata jalkojeni alle.
toinen tapa olisi tietenkin, että heti boottiin astuttuamme juoksisimme hyttiin ja naisimme itsemme pyörryksiin ja sama jatkuisi aamuun asti ja sitten kun ei enää jaksa ja kykene, niin kiitos,..soitellaan, joo soitellaan...- Naisimme...
Tietysti kiihkeästi toisiamme. Milloin sinäkin muka viimeksi olet kunolla saanut?
- Invisible boy
Ohoh, sinulta olisin odottanut vähän enemmän mielikuvitusta. Ai, ettei ole kuin tuijotustuokio ja pyörryksiin pano vaihtoehtoin?. Sinun kohdallasi voisi kuvitella makkarahetken kuunvalossa yläkannella, niin ei jäisi pelkäksi tuijotukseksi, ja sen jälkeen kunnon suklaasessiot hytissä. Sen jälkeen vasta rivakkaa pervoilua aamunkoittoon.
- lottamari<3
Invisible boy kirjoitti:
Ohoh, sinulta olisin odottanut vähän enemmän mielikuvitusta. Ai, ettei ole kuin tuijotustuokio ja pyörryksiin pano vaihtoehtoin?. Sinun kohdallasi voisi kuvitella makkarahetken kuunvalossa yläkannella, niin ei jäisi pelkäksi tuijotukseksi, ja sen jälkeen kunnon suklaasessiot hytissä. Sen jälkeen vasta rivakkaa pervoilua aamunkoittoon.
Kuulostaa hyvältä, milloin lähdetään....Laukku on pakattuna suklaalla ja makkaralla jo eteisessä. Ei mitään pervoilua, ehkä hellää herkistelyä maha makkaraa pullollaan, suu ja naama suklaa suudelmia täynnä...vähän romantiikkaa peliin hei.
- Invisible boy
lottamari<3 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, milloin lähdetään....Laukku on pakattuna suklaalla ja makkaralla jo eteisessä. Ei mitään pervoilua, ehkä hellää herkistelyä maha makkaraa pullollaan, suu ja naama suklaa suudelmia täynnä...vähän romantiikkaa peliin hei.
Jaa, en ole "pusi-pusi" -romantikko, mutta kuunsilta öisellä järvellä, esimerkiksi, on meikäläisen romantiikkaa, eikä siihen naisia tarvita. Mutta pervo olen, siitä ei pääse mihinkään.
- lottamari<3
Invisible boy kirjoitti:
Jaa, en ole "pusi-pusi" -romantikko, mutta kuunsilta öisellä järvellä, esimerkiksi, on meikäläisen romantiikkaa, eikä siihen naisia tarvita. Mutta pervo olen, siitä ei pääse mihinkään.
no, pitää löytää sitten joku vähemmän pervo romantikko seuralainen, jonka kanssa syödä makkaraa öisellä kuunsillalla järven rannalla ja jonka suu tykkää suklaasta.
- Invisible boy
lottamari<3 kirjoitti:
no, pitää löytää sitten joku vähemmän pervo romantikko seuralainen, jonka kanssa syödä makkaraa öisellä kuunsillalla järven rannalla ja jonka suu tykkää suklaasta.
Mitäs vikaa meissä pervoissa on?
- lottamari<3
Invisible boy kirjoitti:
Mitäs vikaa meissä pervoissa on?
suttaatte liikaa suklaalla ja tuhritte kaikki paikat ja minä kun tykkään syödä siististi ja kultivoituneesti kevyesti dippaillen. Vieläköhän se Kokkolan poika olisi vapaa lähtemään ja mistä senkin löytää, kun nykyisin suoltaa tuonne sinkut palstalle spämmiä epätoivoisena kaikilla maan kielillä, että onkohan sen jo joku Vietnamilainen vienyt.
- Invisible boy
lottamari<3 kirjoitti:
suttaatte liikaa suklaalla ja tuhritte kaikki paikat ja minä kun tykkään syödä siististi ja kultivoituneesti kevyesti dippaillen. Vieläköhän se Kokkolan poika olisi vapaa lähtemään ja mistä senkin löytää, kun nykyisin suoltaa tuonne sinkut palstalle spämmiä epätoivoisena kaikilla maan kielillä, että onkohan sen jo joku Vietnamilainen vienyt.
Minähän olen muuten siisti ja hygieeninen ihminen. Kultivoinneille haistatan pitkät, koska se on vain pelkkää elitististä esittämistä. Kun syödään, siinä pitää olla syömisen meininki ja dippailut unohdetaan alkuunsa, vaikka olisikin hieno ranneliike mukana. Sitäpaitsi etkö tiennyt, että aina roiskuu, kun dipataan? Sinähän se epäsiisti entiteetti olet.
- lottamari<3
Invisible boy kirjoitti:
Minähän olen muuten siisti ja hygieeninen ihminen. Kultivoinneille haistatan pitkät, koska se on vain pelkkää elitististä esittämistä. Kun syödään, siinä pitää olla syömisen meininki ja dippailut unohdetaan alkuunsa, vaikka olisikin hieno ranneliike mukana. Sitäpaitsi etkö tiennyt, että aina roiskuu, kun dipataan? Sinähän se epäsiisti entiteetti olet.
ei pervo voi olla siisti ja hygieninen miten se on mahdollista, jos dipatessakin roiskuu. Kokkolan poika on kultivoitunut ja sen kanssa kehtaisi ehkä mennäkin laivalle ja dipata kultivoituneesti mansikoita suklaa dippikastikkeeseen. Jos kerran sinkkulaivalle mennään pitää se tehdä elitistisesti ja kultivoituneesti, eikä pervoilla perse pitkin reelinkiä ja lauttaa kuin mitkäkin perussuomalaiset juntit.
Pervoille annan pitkät ja lähden eliittiseurueessa sinkkulaivalle näin on. - Invisible boy
lottamari<3 kirjoitti:
ei pervo voi olla siisti ja hygieninen miten se on mahdollista, jos dipatessakin roiskuu. Kokkolan poika on kultivoitunut ja sen kanssa kehtaisi ehkä mennäkin laivalle ja dipata kultivoituneesti mansikoita suklaa dippikastikkeeseen. Jos kerran sinkkulaivalle mennään pitää se tehdä elitistisesti ja kultivoituneesti, eikä pervoilla perse pitkin reelinkiä ja lauttaa kuin mitkäkin perussuomalaiset juntit.
Pervoille annan pitkät ja lähden eliittiseurueessa sinkkulaivalle näin on.Olenkin pervo mieleltäni, mutta muuten hyvin puhtoinen, ei meinaan ole pahemmin tullut dippailtua. Väitteesi on siis kumottu. Toinen juttu on se, että kiitos, älä sano minua perussuomalaiseksi juntiksi, koska en ole perussuomalainen juntti. Kolmannekseen, sinkkulaivalla sikaillaan, joten voit astua lautalle kultivoituneesti, mutta takaisin tulet perussuomalaisena junttina. Neljäs juttu on sellainen, että minulla on jo pitkä, ei tarvitse enää antaa sellaista. Kohta viisi: taidanpa käydä nukkumaan, kun väsyttää.
- lottamari<3
Invisible boy kirjoitti:
Olenkin pervo mieleltäni, mutta muuten hyvin puhtoinen, ei meinaan ole pahemmin tullut dippailtua. Väitteesi on siis kumottu. Toinen juttu on se, että kiitos, älä sano minua perussuomalaiseksi juntiksi, koska en ole perussuomalainen juntti. Kolmannekseen, sinkkulaivalla sikaillaan, joten voit astua lautalle kultivoituneesti, mutta takaisin tulet perussuomalaisena junttina. Neljäs juttu on sellainen, että minulla on jo pitkä, ei tarvitse enää antaa sellaista. Kohta viisi: taidanpa käydä nukkumaan, kun väsyttää.
Mennään nukkumaan, kun ei päästä yhteisymmärrykseen siitä mitä pervoilu sinun tai minun mielestäni on. Kumoat koko pervo väitteesi ja teetkin itsestäsi pervokultivoituneen eliitin...no se passaa..tai no, kultivoitunut pervo eliitti, no tai eliittinen pervo, tai no, kultivoitunut eliitti pervo....huoh,..ihan sama...kännissä se on ihan sama, kun perussuomalaisina juntteina kuitenkin takaisin tullaan..
- Invisible boy
lottamari<3 kirjoitti:
Mennään nukkumaan, kun ei päästä yhteisymmärrykseen siitä mitä pervoilu sinun tai minun mielestäni on. Kumoat koko pervo väitteesi ja teetkin itsestäsi pervokultivoituneen eliitin...no se passaa..tai no, kultivoitunut pervo eliitti, no tai eliittinen pervo, tai no, kultivoitunut eliitti pervo....huoh,..ihan sama...kännissä se on ihan sama, kun perussuomalaisina juntteina kuitenkin takaisin tullaan..
Enhän minä mitään ole kumonnut. Olen pervo, mutten välttämättä ole pervoillut, nääs. Sinä saatatkin tulla perussuomalaisena junttina takaisin, mutta minä en, en katsos harrasta ryypiskelyä, ja ryypiskelyhän on vahva osa perussuomalaista juntteilua.
Mutta nyt vaiti, valmistaudun astumaan unten maailmaan. Äläkä riehu sen makkaran kanssa tähän aikaan vuorokaudesta, voi olla että villiinnyt niin, että nukkumatti ei uskallakaan tulla.
- ainiin2
siis minä olen nainen,se unohtui mainita =)..en ole pikku pissis,mutta
en ikäihminenkään eli n.30-vuotiaat olisi tervetulleita seuraan.- kerro jo
No haluaistko saada seksiä?
- mitäh?
Siis mielestäni ihan asiallisesti laitoin että haluaisin sinkkuristeilylle
seuraa..en siis mitään seksiseuraa ole hakemassa,tajusitko?
Sinkut n.30-vuotiaat jotka on samassa tilanteessa on tervetulleita.. - Santeri34
Tottahan toki. Milloin lähdetään???
Karaokea en laula, enkä halua muidenkaan ulvontaan osallistua. Muuten asia selvä. - En lähtisi
Mikä järki on lähteä jonnekin sinkkuristeilylle, jos sieltä ei kumppania haeta tai edes hetken iloa läheisyyden muodossa? Sama mennä lähibaariin, jos on tarkoitus vain höpötellä joutavia tuntemattomien kanssa.
- joo se käy
No milloin lähdetään =) ?
- a18plus6
Kyllä minä voisin osallistua, molemmilla omat hytit ja omat menot, mutta olisi sitten seuraa kun laivaa odotetaan, ja voisi aamiaisen sitten syödä yhdessä. Olen tässä laivamatkaa ajatellutkin, muttei sinne ihan upoyksin viitsisi lähteä.
Ota yhteyttä profiilini kautta niin keskustellaan enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872