Nyt kun on ruvennu tuulemaan sieltä mistä pitääkin, on kiva nähdä kun Kärpät voittaa 6-0, jos tuomarit toimivat asiallisesti, ja 7-2 jos tuomarit kahden edellisen ottelun tavoin yrittävät tyrmätä Kärpät keinolla millä hyvänsä.
Joko olet, Favorin, myynyt pillisi pois ? Oli niin dementia-ukon tuomio se Junttilan "filmaus".
Ja jos Svenkka (Duhva) ei uskalla enää tulla edes kaukalon laidalle, luvassa ovat pesäpallonumerot 34-1. Ja sen Lukon maalin tekevät Kärpät kolmannen erän loppuvaiheissa.
17.3 KÄRPÄT-LUKKO LOPPUTULOS
Sandels
3
242
Vastaukset 3
- kärppäfani<3<3<3<3<3
siis en tajunnu mutta kärpät voittaa
- kärppäfani<3<3<3<3
no eipä voittanukkaa
- ALAN VAIHTAJA
Koska Aravirta töppäsi tämän ottelusajan, ja Junno töppäsi kun valitsi Aravirran, ja molemmat vain jatkavat jääkiekon parissa, antaudun ja lopetan jääkiekko-otteluissa käymisen ja koko jääkiekon seuraamisen. Sen sijaan alan tarkatelemaan kaukoputkella tähdenlentoja. Saa mitättömät kakkivalmentajat ja tyhjän toimitusjohtajat häärätä ilman minun pääsylipputuloja tästä lähtien.
Kärppien pelaajille kiitokset. Teitte parhaanne, mutta valmentajastahan se on kiinni, tuleeko maaleja tiukoissa paikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42517Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446