Eipä ollut varaa ostaa uutta Kännyä sekä vaatteita Kelan rahoilla....
Mamuilla siihen on varaa, ajokortin saamisen lisäksi. Autoja saavat myös.
Paikallisilta autofirmoilta saavat ostosopimuksella auton, jonka Kela/Maahanmuuttovirasto maksaa.
Ei sillä, että loisisin Kelan rahoilla, mutta pitääkö näile ylileveille kaapukummituksille ja heidän rullahuuliukoilleen kaikki maksaa viimeiseen asti???
Lumia ja uudet vaatteet
5
86
Vastaukset
- meta vaiva
Mataa saa tarkoita? Uhke muija suumalaane. Aajoluupa mulla ja kanny. Meka ropleem, huuva soomi muja, huva uhhuh.
- ..nyt riittää
Eikö meillä veronmaksajilla ole oikeus tietää mitä 1 mamu tulee meille maksamaan täällä Kouvolassa. Mehän heidän ylläpitonsa maksamme.
Onko tieto tosiaan niin salaista vai eikö uskalleta kertoa tätä ilmeisesti suurta summaa ?? - Mamuraha-isoraha
On lottovoitto päästä pakolaiseksi suomeen, ei syntyä tänne!!
- tavallinen tallaaja
Näin on! Olen muutaman mamun kanssa ollut tekemisissä kun ovat työssä oppimassa työpaikoilla ja siinä vaiheessa kun se kännykkä otetaan esiin tulee juuri tuo mieleen, etteikö joku halpa perusmalli riittäisi?? Itse on töissä, mutta kännykkänä muutaman vuoden vanha kännykkä joka on auttamattoman vanhanaikainen jo, mutta toimiva ja vaatimukset täyttävä ja koska tärkeämpääkin ostettavaa on tuskin koskaan ostan vastaavaa kun heidän puhelimensa on! Pitääkö heille todellakin olla vain parasta? En ole koskaan ollut rasisti, mutta olen sitä mieltä, että joku järki sentään pitää asioissa olla!!
- Parasta mamuille!!!
Levä naama,leveä pitää olla kännykin.... eihän se muuten korvalle osu!!!
Tässäkö asialle peruste?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862