kuulemma alkaa olla konkurssikypsä yritys tuokin lasiliike. siellä oli ennen asiat paljon paremmin, nykyään ylihinnoiteltu paikka.
se on vuorimaakin kohta nurin
8
4998
Vastaukset
- LASI RIKKI
Lasia ja ikkunoita paljon korjauttanut .Vuorimaan tekemien ikkunoiden ja niiden
lukitusmekanismit ovat joissakin malleissa aivan per...stä! Kyllä täytyy tietää myös
vastuullinen ikkunoiden toimittaja kyseiset ongelmat. Kerrostaloissa paljon näitä
PAS''JA.
Mikäli nimimerkki haapala 1(pienellä) on itse lasimestari HAAPALA niin voin sanoa
kokemuksesta,että ei sekään firma niitä kaikkein halvimpia NYRKKIPAJOJA ole
täällä Kymenlaaksossa.Olen ammattini puolesta pyydellyt tarjouksia useamman
vuoden ajan erisuuruisiin projekteihin.
Oikeat AMMATTIMIEHET eivät mollaa toisiaan.- J. Haapala
Tässä vastaa nyt oikea Haapala Lasiliike.J.Haapalan puolesta.Olet ihan oikeassa,
täytyy olla aika pöljä jos tälläisenä aikana mollaa toisia firmoja.Sama kun tekisi itsemurhan.Ymmärhäthän että joku haluaa mollata myös minut.
- Oikea J. Haapala
Et taida olla oikea Haapala.Ammatti miehet ei mollaa toisiaan.
- paljon lasia hakenut
Itse olen vuorimaalta saanut aina hyvää palvelua. Työnjohto vaan ei taida olla oikein mukavaa sakkia... sivusilmällä olen jotain sellaista huomannut... tiedä sitten.
- Paska puhetta
Ihan mukavaa porukkaa ovat omistajat
- työntekijääarvostava
Paska puhetta kirjoitti:
Ihan mukavaa porukkaa ovat omistajat
Enpä menisi ihan noin sanomaan... sellaisia kiukunpurkauksia siellä on välillä asiakkaana nähnyt... ja juuri omistajien suusta.
- VAPAA LAASTIMIES
Maalataan MUNAT ja ollaan hiljaa koko ikkunapokaporukka!
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ kaikille
TOIVOO MUURARI ITE - siitä vaan !
Ei mikään ihme. Tilattiin aikanaan uudet ikkunat vanhaan rintamamies taloon. Yläkerran ikkunoissa on niin isot raot, että kärpäset ryömivät porukalla ulkopuolelta pokien raoista sisäpuolelle. Lukituslaitteet galvanoitua rautaa, mitkä eivät toimi.
Siis täyttä pas.kaa kalliilla hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883