Lottopotti Poriin, taas!

7 oikein

Rahaa sataa taas Poriin:

http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194801954909/artikkeli/loton jattipotti puoliksi poriin.html

Lottoarvonnassa ollut 4,5 miljoonan euron jättipotti meni jakoon, puoliksi Poriin ja Tohmajärvelle.

Toisen puolikkaan potista sai viiden henkilön porukka, joka oli pelannut oikean rivinsä Länsi-Porin Prismassa. Kukin sai osuudekseen 450 000 euroa.

Ja taas kysyn, kuka voitti? Miltä tuntuu?

Ja mitä niille edelliselle viidelle Toejoen R-Kioskilta myydyllä kupongilla voittaneille viidelle kuuluu?

19

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7 oikein

Syksyllä 2012 Poriin saatiin viisi Lotossa voittanutta kerralla:

http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194768498381/artikkeli/loton paavoitto viiden hengen porukalle poriin.html

Kukin voitoista on lähes 1,7 miljoonan euron arvoinen. Onnenrivit oli pelattu Porissa, Espoossa ja Helsingissä. Porin voitto menee viiden hengen porukalle, joka oli pelannut PicknPayn R-kioskissa.

Poriin on nyt siis saatu 10 Lottovoittajaa (7 oikein rivillä) viimeisen puolen vuoden aikana!

No 10 voittajaa, miltä tuntuu? Varmaan joku tuntee nyt jo jonkun näistä kymmenestä? Nyt ei pysty enää piiloutumaan, kun "kaikki" voittavat koko ajan.

• sinnepäsinne

Sinnepä se meni - ostopaikan lähellä olevaan firmaan...

• onnea voittajille!

Firmaan? Oliko se joku työkaverusten kimppalotto?

• sinnepäsinne
        onnea voittajille! kirjoitti:

Firmaan? Oliko se joku työkaverusten kimppalotto?

Juuri niin, firmaan...työkamuja lähistöllä

• onnea voittajille!
        sinnepäsinne kirjoitti:

Juuri niin, firmaan...työkamuja lähistöllä

Vetivät sitten 450 000 euroa per naama.

Ihan kiva voitto!

• Turha linkki.

Eipä oo edes pisaroinut. Sateella kastuu yleensä kaikki.
      Luuletko, ettei muut osaa lukea lehtiä ja mitä hyödyit siitä, että potti osui lähelle?

• voittoa odottava

"mitä hyödyit siitä, että potti osui lähelle?"

Ehkä joku ventovieras tulee kävelykadulla antamaan minulle 500 euron setelin. Joku näistä lottovoittajista.

Tai joku tarjoaa ilmaiset lounaat. Minä tarjoaisin kaikille palstalaisille, jos voittaisin!

• Ei ikinä.
        voittoa odottava kirjoitti:

"mitä hyödyit siitä, että potti osui lähelle?"

Ehkä joku ventovieras tulee kävelykadulla antamaan minulle 500 euron setelin. Joku näistä lottovoittajista.

Tai joku tarjoaa ilmaiset lounaat. Minä tarjoaisin kaikille palstalaisille, jos voittaisin!

Älä käytä sitä "ehkä"-sanaa, koska kukaan ei tule sulle lykkäämään viittä sataa kouraan. Tuolla tavallako ajattelet kun käppäilet jossakin?
        Voi, on sulla ankeeta elämää!

• voittoa odottava
        Ei ikinä. kirjoitti:

Älä käytä sitä "ehkä"-sanaa, koska kukaan ei tule sulle lykkäämään viittä sataa kouraan. Tuolla tavallako ajattelet kun käppäilet jossakin?
        Voi, on sulla ankeeta elämää!

Minä olen itse antanut ventovieraalle (miehelle) 300 US dollaria. Ihan tyhjästä, ihan vapaaehtoisesti.

Hänellä oli vähän ongelmia elämässä ja kohtuutonta epäonnea. Kyllä minä nyt 300 dollaria eli silloisen valuuttakurssin mukaan noin 220 euroa ventovieraalle annan!

Vaikka annoin pyyteettömän valon paistaa hetken hänen elämäänsä, en minäkään ole jumala. Kyseinen henkilö menehtyi pari vuotta sitten erään hirmumyrskyn riehuttua hänen kotikaupungissaan.

Mutta tosiaan, kuka tahansa voi saada satoja euroa vain olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Siitä minä (antajana) olen kerran toiminut elävänä todistajana.

P.S. Koska viimeksi kuulit, että joku keskituloinen olisi antanut yli 200 euroa ventovieraalle pyyteettömästi?

• voittoa odottava
        voittoa odottava kirjoitti:

Minä olen itse antanut ventovieraalle (miehelle) 300 US dollaria. Ihan tyhjästä, ihan vapaaehtoisesti.

Hänellä oli vähän ongelmia elämässä ja kohtuutonta epäonnea. Kyllä minä nyt 300 dollaria eli silloisen valuuttakurssin mukaan noin 220 euroa ventovieraalle annan!

Vaikka annoin pyyteettömän valon paistaa hetken hänen elämäänsä, en minäkään ole jumala. Kyseinen henkilö menehtyi pari vuotta sitten erään hirmumyrskyn riehuttua hänen kotikaupungissaan.

Mutta tosiaan, kuka tahansa voi saada satoja euroa vain olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Siitä minä (antajana) olen kerran toiminut elävänä todistajana.

P.S. Koska viimeksi kuulit, että joku keskituloinen olisi antanut yli 200 euroa ventovieraalle pyyteettömästi?

Kävin juuri PayPal -maksuhistoriasta katsomassa lahjoittamani summan:

7.2.2010 annoin USD 270,44. Tuon summan piti riittää miehen kuukauden lääkkeisiin, tosin mistä minä tiedän mihin hän rahat lopulta käytti!

Ainut fakta on se, että annoin ventovieraalle lahjaksi USD 270.

Koska sinä annoint viimeksi apua tarvitsevalle edes 100 euroa?

• Vilpittömät

Onnittelut voittajille!

• en minä vaan nuo 5

mää tiärän mihin firmalaisille toi länsi prisman voitto meni !!!!

• avautukaa voittajat

Olisi kiva kuulla voittajien henk.koht. kommentteja tällä palstalla!

Miltä tuntuu?
      Mitä suunnitelmia rahan käyttöön?

• en minä vaan nuo 5

Tuskin poijjaat tulevat tänne. Muutenkin vaatimattoman oloisia. Mutta onnea heille. Mahtava summa.Ja tuskin kaipaavat sijoitusvinkkejä - hallussa jo ennestään.

• ei palkattu pankkiin
        en minä vaan nuo 5 kirjoitti:

Tuskin poijjaat tulevat tänne. Muutenkin vaatimattoman oloisia. Mutta onnea heille. Mahtava summa.Ja tuskin kaipaavat sijoitusvinkkejä - hallussa jo ennestään.

Harmi. Jostain syystä sitä toivoisi, että voitto osuisi jollekin, joka ei ole saanut jo "kaikkea".

Miten olisi ideaalivoittajana syrjäytynyt, keski-ikäinen alemman tason mies, jolla ei eläissään ole ollut tyttöystävää tai omistusasuntoa? Mies, jonka pankkitilin saldo on 71,24 euroa. (hei, toihan on mun pankkitiln saldo tänään!) Mies, joka ajaa alle 3000 euron arvoisella 10 vuotta vanhalla romulla.

Tietyssä mielessä ärsyttää, jos joku jo nyt leveästi elävä Tuorsniemen "miljoonatalossa" asuva nakittaa 450 000 euroa tyhjästä. Eli oman vuosibruttoansionsa verran.

On se niin väärin!

• ei palkattu pankkiin

Voittajat!

Kaipaatteko sijoitusvinkkejä?

Kannattaa olla yhteydessä minuun. Vinkkejä riittää. Olen menestyssijoittaja, jonka markkinanäkemys on pelottanut jopa alalla toimivia.

Porin entisen Sampoa Pankin, nykyisen Danske Bankin, sijoitusjohtaja sekä silloinen pankinjohtaja katselivat "vähän hitaasti", kun helmi-maaliskuun taitteessa 2009 kerroin "All inn" sijoitusteemakseni. Pörssit olivat luisuneet ja kaikki olivat kus*t housuissa. Myös pankeissa olevat "sijoitusjohatjat". Sanoin, että osakepaino maksimiin! All inn!

Minut heitettiin ulos kadulle ja työhaastattelu keskeytettiin. Neuvoni tuntuivat sillä hetkellä idiootin puheelta. En saanut työpaikkaa Porin Sampo Pankista.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/indeksi.jsp?indid=OMXHCAPPI&days=1825&x=30&y=10

Jälkiviisaus on viisauden lajeista helpoin. Helsingin pörssi liki kaksinkertaistui maaliskuun 2009 pohjista, jotain minkä minä todistettavasti (Sampo Pankin sijoitusjohtaja ja potkut saanut pankinjohtaja todistavat, jos muistavat!) ennustin oikein.

Näyttää siltä, että minä tein kivan tilin. Varmaan pankin asiakkaat eivtä olleet täydellä painolla nousussa mukana. Osanottoni heille.

Lottovoittajat saavat minulta vinkkejä ilmaiseksi!

• näkkinännit

ajattelin sijoittaa koko potin näkkileipään ja kuminännejä valmistavaan intialaiseen yritykseen, kannattaako?

• ei palkattu pankkiin

Ei kannata. Laita rahat ennemmin Thaimaalaiseen arpoja valmistavaan yritykseen ;)

• 7 oikein

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288475253676.html

Turku, Lappeenranta ja Pori ovat tilastolistauksessa korkeammalla kuin mitä ne ovat asukasluvun perusteella. Loton vuonna 1971 alkaneen historian aikana lukumääräisesti eniten päävoittoja on osunut suurimpiin kaupunkeihin.

Suurimmat "nousijat" ovat Lappeenranta ja Pori, jotka ovat taulukossa kuusi pykälää asukaslukuaan korkeammalla.

Porin sijoitus asukaslukutaulukossa on 11:s, Loton päävoittojen lukumäärässä 5:s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe