Onko kenelläkään kaverina LL-kaunotarta, joka etsii itselleen

Oikea Tosimies71

miestä? Täällä olisi mukava mies valmiina treffeille. Pidän hyvästä ruoasta, eli voidaan aloittaa vaikkapa sokkotreffeillä ruokaravintolassa-luonnollisesti minä tarjoan kaiken. Ei tarvitse sen pidemmälle jatkaa mikäli aivan hirveältä vaikutan.

18

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva,

minä taas täällä, haluan sinua ihan kiusallakin härnätä, tiedät varmasti, ettei ikinä tavata, mutta silti haluan sinua jostain syystä härnätä, ehkä se on, kun haluat niitä pitkiä lääkäri naisia, minä tämä 160 cm sintti, mutta älä ota niin vakavissasi, leikkiä tämä' on.

• eilen ja tänään
      • Oikea Tosimies71

Käytän tasan tarkkaan yhtä nikkiä ja se on Oikea Tosimies71. Minulla ei ole tuon sontijan kanssa mitään-siis MITÄÄN tekemistä.

• höh,,,

hullu

• Oikea Tosimies71

Juu. En minä nyt enää pidä sitä pituuttakaan niin kriteerinä. Alkaen 158cm minä jo kelpuutan! Ei sinulla siis pituutesi johdosta mitään hätää olisi, mutta tiedät kyllä realiteetit muuten. Ikäluokka on 27-39 ja on se LL, tai LT aika ehdoton vaatimus. Minulla on kuitenkin vastapainoksi 1ME varallisuus ja housuissa pystyvä elin, sekä rento ja mukava luonne,,,:-))

• mitenvoiolla?

Ja toosaa et oo saanut sitten viime juhannuksen? Tuota menoa se kuivuu ja nahistuu ja eturauhanen alkaa präkäämään jos et ahkerasti tumputtele.

• Oikea Tosimies71

Kyllä joka päivä tumputan ja syön vitamiinia. Mun kalu on erittäin kestävä ja pystyvä TAKUULLA! Olen oikeastaan seksihullu, mutta silti erittäin vaativa. Minä muuten epähuomiossa huijasin perjantaina teitä rakkaat lukijat. Minulla oli tampereen keikka tuossa alkuvuodesta ja siellä yksi kimuli kaatui petiin-arvatkaa mitä tykkäsi?:-) Viime vuonna tosiaan vain 1 kaato ja sekin oli sellainen sattuman sanelema juttu. En ole koskaan painanut LL-kaunotarta, vaikka kaiken maailman KTM, YM yms. olen sotkenut monenlaista. Se on ollut vain huonoa tuuria ei sen enempää.

• Oikea Tosimies71

Minä kerron yleensä vain totuuksia ja se on muutamille lukijoille ongelma-pahoittelut siitä!:-)

• Voivoi,

miten säälittävää toi sun touhusi onkaan.

• Oikea Tosimies71

Ahaa. Mikä tässä olikaan sitten säälittävää? Saahan sitä nyt vapaassa maassa tehdä ihan mitä lystää, jos laillisilla vesillä liikutaan!:-)

• ihan pikku seikka

et osaa edes yksinkertaisinta juttua palstakäyttäytymisestä, eli ketjuusi kirjoittaneille vastaaminen. Huomaatko, että vastauksesi menee omalle aloituksellesi :D :D
        Juuh, ja sä olitkaan koulutukseltasi?? Olitpa mikä hyvänsä olevinasi, mutta minua et huijaa.

• YTN +++

Nyt tosimies on hissukseen ja kannattaa mennä ulos lenkille :) Juttusi alkaa mennä överiksi.Liian kauan ilman naista jättää jälkensä keneen vaan eikä tosimieskään ole poikkeus.Elimellä kehuminen on ala-arvoista eikä kukaan ATN eikä LL innostu moisesta horinasta.

• Oikea Tosimies71

Sinä olet kyllä niin oikeassa. Ulkona onkin aivan mahtava keli. Käyn hiihtämässä!:-) Kiitos huomiostasi.

• Oikea Tosimies71

Mahtavaa oli. Hiihdin kympin lenkin ja nyt suihkuun!:-)

• Ihme hiihtelijöitä

Mä vihaan hiihtäjiä. Ne soittaa aina suutaan ja talvella kaikki hyvät ulkoilualueet on olevinaan varattu niiden käyttöön. Jopa hiihtoladuista pidetään parempaa huolta, kuin kevyeen liikenteen väylistä.

• ;-D ;-D ;-D

Vaan johan on kumma että tuommoset kriteerit omaava hieno herrasmies ei saa livestä haluamaansa naisseuraa.
      Ja varallisuuskin ihan huippuluokkaa, jos verrataan meihin peraukisiin turisteihin.
      Ryhti kuin sotilaalla, urheilua harrastava, ja muutenkin itsestään huolta pitävä rehti suomalainen mies.

• Vaaleakutrinen

Konkurssipesistä saa muuten halvalla tavaraa :-)

• Oikea Tosimies71

Harvemmin tulee konkkapesiä kierreltyä. Sitäpaitsi en etsi livestä morsianta kun teen vain töitä ja muun ajan tällä palstalla, eli pääosin viikonloppuisin ja talvella. Kesä sitten on 16/6-7 hommia ja näinollen en täällä silloin pyöri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      102
      1379
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      917
    Aihe