Pikku G on ilmiö

Tutkija

on siitä mielenkiintoinen ilmiö, että se aiheuttaa sivistymättömissä, lahjattomissa, huonosti koulussa menestyvissä, kielitaidottomissa, tasapäisten laumassa, persoonattomien, suvaisemattomien, rasistien, junttien, huonon itsetunnon omaavien, jonain itseään pitävien henkilöiden akressiivisen käyttäytymisen ko. artistia kohtaan.

22

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku g alas

      on se ny saatana ku ei täällä mielipidettä saa esittää pikku gaysta. vittu te heikkohermoiset kakarat jotka ovat niin kieli pikku g:n perseessä ette kestä kuulla minkäänlaista kritiikkiä pikku gaysta, vaan alatte puhumaan paskaa niistä jotka kuuntelevat oikeaa musiikkia eikä mitään pikku g räppipaskaa saatana!

    • Mikko

      Tuo oli oli hyvin kaukaa haettu juttu. Pikku G:tä inhoavat ne jotka oikeasti tietävät jotakin Hip Hopista.

      • Liimax

        "Pikku G:tä inhoavat ne jotka oikeasti tietävät jotakin Hip Hopista."

        Kannanottosi todistaa sen, että kuulut 'Tutkijan' luettelemaan laumaan. Onnea
        " jotka luulevat olevansa jotain"?
        Luultavasti kuulut myös taspäisten ryhmään.

        Hyvä tutkija.
        Tuon listasi ansiosta moni latva-B pitää turpansa tukossa.


      • Mikko
        Liimax kirjoitti:

        "Pikku G:tä inhoavat ne jotka oikeasti tietävät jotakin Hip Hopista."

        Kannanottosi todistaa sen, että kuulut 'Tutkijan' luettelemaan laumaan. Onnea
        " jotka luulevat olevansa jotain"?
        Luultavasti kuulut myös taspäisten ryhmään.

        Hyvä tutkija.
        Tuon listasi ansiosta moni latva-B pitää turpansa tukossa.

        No jaa. Sinä taas kuulut siihen pullamössöporukkaan, joiden ainoa räp-kokemus on Pikku G ja silti luulevat tietävänsä asioista jotakin. Onnea myös sinulle.


      • rapGirl

        siis hetkonen! mä oon digannu hip hopista noin 4 vuotta ja minun mielestä pikku g on tuonut uutta valoa koko hip hop skeneen. en voi sanoa että olisin joku pikku geen todellinen fani mutta kyllähän sen riimejä kuuntelee mielellään.


      • Mikko
        rapGirl kirjoitti:

        siis hetkonen! mä oon digannu hip hopista noin 4 vuotta ja minun mielestä pikku g on tuonut uutta valoa koko hip hop skeneen. en voi sanoa että olisin joku pikku geen todellinen fani mutta kyllähän sen riimejä kuuntelee mielellään.

        Minä taas olen kuunnellut Hip Hoppia jo 80-luvulta lähtien ja nähnyt sen kaupallistumisen ja moniin eri genreihin leviämisen ja voin sanoa, että Pikku G (mukaanluettuna muut Suomiräppärit) ovat aika säälittävä esitys...


      • Mikko
        Mikko kirjoitti:

        Minä taas olen kuunnellut Hip Hoppia jo 80-luvulta lähtien ja nähnyt sen kaupallistumisen ja moniin eri genreihin leviämisen ja voin sanoa, että Pikku G (mukaanluettuna muut Suomiräppärit) ovat aika säälittävä esitys...

        Tietysti Suomessa on poikkeuksiakin. Valitettavasti hyviä Suomi-räppäreitä on vain kourallinen ja nekin ovat suunnilleen underground-artisteja...


      • jason-blue
        Mikko kirjoitti:

        Tietysti Suomessa on poikkeuksiakin. Valitettavasti hyviä Suomi-räppäreitä on vain kourallinen ja nekin ovat suunnilleen underground-artisteja...

        Suomi-räp on todellakin säälittävää, voisikohan sen tuotantoo mitenkään siirtää Kiinaan, kun laatu on jo "Kiina-laatua". Sais levyjen hintaa tiputettua.

        Mitä mieltä oot MurMur-Recordingsin tuotannosta? Mun mielestä toi Serkkupojat oli hyvä levy.


      • Mikko
        jason-blue kirjoitti:

        Suomi-räp on todellakin säälittävää, voisikohan sen tuotantoo mitenkään siirtää Kiinaan, kun laatu on jo "Kiina-laatua". Sais levyjen hintaa tiputettua.

        Mitä mieltä oot MurMur-Recordingsin tuotannosta? Mun mielestä toi Serkkupojat oli hyvä levy.

        Juuri MurMur-recordsistahan tulee Suomen eliitit. Ceebrolistics, Serkkupojat ja Siniset Punaiset miehet on kyllä kiitettävän arvoisia. Eevil Stöö on myös hauskaa kuunneltavaa... Ei tietenkään sitä tosissaan voi kuunnella... Hyvä, että joku muukin tajuaa hyvän päälle.


      • jason-blue
        Mikko kirjoitti:

        Juuri MurMur-recordsistahan tulee Suomen eliitit. Ceebrolistics, Serkkupojat ja Siniset Punaiset miehet on kyllä kiitettävän arvoisia. Eevil Stöö on myös hauskaa kuunneltavaa... Ei tietenkään sitä tosissaan voi kuunnella... Hyvä, että joku muukin tajuaa hyvän päälle.

        mikä tää siniset punaiset miehet on?


      • Mikko
        jason-blue kirjoitti:

        mikä tää siniset punaiset miehet on?

        Se on MurMur-Recordingsin porukan pieni yhteisprojekti...


    • Rap-vihaaja

      Kyllä! Minä vihaan rappia ja etenkin Pikku Geetä. Peruskoulusta pääsin viime keväänä ja huonostihan se peruskoulu meni. 9 on päättötodistuksessa keskiarvo ja läksyjä en tehnyt juuri koskaan. Näin me menestymme huonosti koulussa.

    • aatos paatos

      Olihan Vanilla Ice, Kelly Family ja New Kids of the Block ilmiöitä ja niillä sopi silti pyyhkiä persiinsä :l

      • Wauhko

        nykyinen populaarimusiikki on kovin vähävetistä kevytlevitettä.
        Keinotekoista, tarpeetonta hissikamaa.
        On pientä geetä. On viiskyt centtisiä.
        Samaa tekopaskaa joka ei anna kuuntelijalleen mitään, mitä ei olis tarjoiltu jo kymmeniävuosia sitten.
        Kaikki on vaan pelkkää ulkokuorta, pintaa.
        Musiikiin tekeminen on luovaatoimintaa. Ei sitä voi tehdä markkinavoimien vaatimuksesta, tai voi, mutta tuloksena on sitten näitä aivottomia vihanneksia, joilla ei ole itsekritiikkiä edes sen vertaa, että ymmärtäisivät oman kyvyttömyytensä ja osaamattomuutensa.


      • Mikko
        Wauhko kirjoitti:

        nykyinen populaarimusiikki on kovin vähävetistä kevytlevitettä.
        Keinotekoista, tarpeetonta hissikamaa.
        On pientä geetä. On viiskyt centtisiä.
        Samaa tekopaskaa joka ei anna kuuntelijalleen mitään, mitä ei olis tarjoiltu jo kymmeniävuosia sitten.
        Kaikki on vaan pelkkää ulkokuorta, pintaa.
        Musiikiin tekeminen on luovaatoimintaa. Ei sitä voi tehdä markkinavoimien vaatimuksesta, tai voi, mutta tuloksena on sitten näitä aivottomia vihanneksia, joilla ei ole itsekritiikkiä edes sen vertaa, että ymmärtäisivät oman kyvyttömyytensä ja osaamattomuutensa.

        Tuo on muuten aivan totta. Musiikissa nykyään tärkeintä on muusikosta annettu kuva. Ei itse musiikki.


      • PikkuMikko
        Mikko kirjoitti:

        Tuo on muuten aivan totta. Musiikissa nykyään tärkeintä on muusikosta annettu kuva. Ei itse musiikki.

        Wauhko puhuu asiaa! Mainiota, että joku sanoo miten asiat ovat.


      • IsoMikko
        PikkuMikko kirjoitti:

        Wauhko puhuu asiaa! Mainiota, että joku sanoo miten asiat ovat.

        Ja mainiota, että joku ottaa asian vastaan kuin aikuinen ihminen ikään.


    • Tutkija2

      on siitä mielenkiintoinen ilmiö, että se aiheuttaa varhaisteineissä, lahjattomissa, huonosti koulussa menestyvissä, kielitaidottomissa, massateinien laumassa, persoonattomien, suvaisemattomien, rasistien, ääliöiden, huonon itsetunnon omaavien, jonain itseään pitävien henkilöiden ihannoivan käyttäytymisen ko. artistia kohtaan.

      • Lettutieteen Vihtori

        tämä sitä paljon puhuttua nollatutkimusta?


    • g'sah

      Melkonen tähdenlento onkin kyseessä. Totta!

    • ___________________________...

      :( !!! ;(

    • Jeppe

      Mietitkö oikein pikku pääsi puhki siitä, miten voisit loukata Pikku G:n inhoajia? Tutkimuksesi ei todista muuta kuin omaa tyhmyyttäsi... Ja joku vielä sanoi, että tuo pitää latvakakkoset hiljaa. Mites on hölmöjen "tutkijoiden" laita? Pitäiskö tehdä vähintään yhtä onneton nollatutkimus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe