et pääse asentamaan yhtään ohjelmaa, et tekemään yhtään mitään. Eristän sinut ulkopuolelle elämästäni!! En tarvitse sinun apuasi...ai niin mut, en ole koskaan sinulta apua saanutkaan, yksin pärjännyt tähänkin asti. eli mikään ei muutu, paitsi etten enää tunne sinua!!
ostan uuden koneen
10
160
Vastaukset
- Niin aioin
ensin minäkin, mutta kuten sinulle viestitin, en jaksanut vaivautua enää siinä vaiheessa kun asia selvisi. En edes ip-osoitetta vaihtanut, vaikka olin kärryillä touhuistasi. Tällä tavoin toimien täkyjen heittely ja todisteiden kerääminen sujui paremmin..
- viestitit?
ei minulle ole kukaan viestittänyt yhtään mitään? touhuistani? en ole tehnyt mitään väärää tai laitonta? paitsi jos hän on toiminut nimissäni? kun en tajua näistä koneista mitään, on sekin mahdollista.
- Ei kai jonkun
stalkkauksen loppumiseksi sentään tarvitse uutta konetta hankkia. Sehän olisi sama kuin antaisi toiselle luvan moisiin hämärätouhuihin.
- miten muutenkaan?
En tajua näistä koneista mitään. Parempi alkaa uudella, käskee vain liikkeessä laittamaan kaiken tarpeellisen. Enkä päästä erästä enää koskaan koneelleni, pitääkin olla tollanen paska kusettaja... ja miten pitkään tätäkin on jo jatkunut, vuosia...en tiedä mitä on mahtanut tehdä mun nimissäni?? vaihtanut mokkuloita ja kortteja, tietää mitä teen koneellani milloinkin.
- Jos se sun
miten muutenkaan? kirjoitti:
En tajua näistä koneista mitään. Parempi alkaa uudella, käskee vain liikkeessä laittamaan kaiken tarpeellisen. Enkä päästä erästä enää koskaan koneelleni, pitääkin olla tollanen paska kusettaja... ja miten pitkään tätäkin on jo jatkunut, vuosia...en tiedä mitä on mahtanut tehdä mun nimissäni?? vaihtanut mokkuloita ja kortteja, tietää mitä teen koneellani milloinkin.
nykynen koneesi toimii, niin vaihda liittymää. Siinä vaihtuu ip ja monet muutkin asiat. Tulee halvemmaksikin.
- toimiihan tämä
Jos se sun kirjoitti:
nykynen koneesi toimii, niin vaihda liittymää. Siinä vaihtuu ip ja monet muutkin asiat. Tulee halvemmaksikin.
joskus aukee välilehti, joskus aukee kaksi sivua kerralla, siis kun koneen aukaisee, joku tietää millä sivuilla käyn?. Onhan niitä ohjelmia millä voi seurata/ käyttää toisen konetta. Kun en ymmärrä tästä koneesta mitään, eikä kyllä kiinnostakkaan! kunhan saisi perus jutut toimimaan.
- ...
Jos se sun kirjoitti:
eihän se liittymänvaihto auta jos koneessa on jokin ohjelma asennettuna?
- Eipä taida
Jos se sun kirjoitti:
ip-osoite sillä tavoin muuttua. Ja jos vaihdat ip-osoitetta, niin siitä ei ole mitään hyötyä, jos vierailet kuitenkin täällä.
- No kuule
osta vaikka pesukone
- Tuu mun
syliin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780