ostan uuden koneen

loppuu sun temppuilu

et pääse asentamaan yhtään ohjelmaa, et tekemään yhtään mitään. Eristän sinut ulkopuolelle elämästäni!! En tarvitse sinun apuasi...ai niin mut, en ole koskaan sinulta apua saanutkaan, yksin pärjännyt tähänkin asti. eli mikään ei muutu, paitsi etten enää tunne sinua!!

10

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin aioin

ensin minäkin, mutta kuten sinulle viestitin, en jaksanut vaivautua enää siinä vaiheessa kun asia selvisi. En edes ip-osoitetta vaihtanut, vaikka olin kärryillä touhuistasi. Tällä tavoin toimien täkyjen heittely ja todisteiden kerääminen sujui paremmin..

• viestitit?

ei minulle ole kukaan viestittänyt yhtään mitään? touhuistani? en ole tehnyt mitään väärää tai laitonta? paitsi jos hän on toiminut nimissäni? kun en tajua näistä koneista mitään, on sekin mahdollista.

• Ei kai jonkun

stalkkauksen loppumiseksi sentään tarvitse uutta konetta hankkia. Sehän olisi sama kuin antaisi toiselle luvan moisiin hämärätouhuihin.

• miten muutenkaan?

En tajua näistä koneista mitään. Parempi alkaa uudella, käskee vain liikkeessä laittamaan kaiken tarpeellisen. Enkä päästä erästä enää koskaan koneelleni, pitääkin olla tollanen paska kusettaja... ja miten pitkään tätäkin on jo jatkunut, vuosia...en tiedä mitä on mahtanut tehdä mun nimissäni?? vaihtanut mokkuloita ja kortteja, tietää mitä teen koneellani milloinkin.

• Jos se sun
        miten muutenkaan? kirjoitti:

En tajua näistä koneista mitään. Parempi alkaa uudella, käskee vain liikkeessä laittamaan kaiken tarpeellisen. Enkä päästä erästä enää koskaan koneelleni, pitääkin olla tollanen paska kusettaja... ja miten pitkään tätäkin on jo jatkunut, vuosia...en tiedä mitä on mahtanut tehdä mun nimissäni?? vaihtanut mokkuloita ja kortteja, tietää mitä teen koneellani milloinkin.

nykynen koneesi toimii, niin vaihda liittymää. Siinä vaihtuu ip ja monet muutkin asiat. Tulee halvemmaksikin.

• toimiihan tämä
        Jos se sun kirjoitti:

nykynen koneesi toimii, niin vaihda liittymää. Siinä vaihtuu ip ja monet muutkin asiat. Tulee halvemmaksikin.

joskus aukee välilehti, joskus aukee kaksi sivua kerralla, siis kun koneen aukaisee, joku tietää millä sivuilla käyn?. Onhan niitä ohjelmia millä voi seurata/ käyttää toisen konetta. Kun en ymmärrä tästä koneesta mitään, eikä kyllä kiinnostakkaan! kunhan saisi perus jutut toimimaan.

• ...
        Jos se sun kirjoitti:

eihän se liittymänvaihto auta jos koneessa on jokin ohjelma asennettuna?

• Eipä taida
        Jos se sun kirjoitti:

ip-osoite sillä tavoin muuttua. Ja jos vaihdat ip-osoitetta, niin siitä ei ole mitään hyötyä, jos vierailet kuitenkin täällä.

• No kuule

osta vaikka pesukone

• Tuu mun

syliin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe