Suudella sun huulia.. Hyväillä ja tulla hyväillyksi..
Mä haluaisin päästä sun lähelle...
17
426
Vastaukset
- tunnensamoin
Samoin
- ....
minäkin.. kipeästi.
- Et enää koske
muhun.
- Pysyn kaukana
Ei tulis mieleenkään, niin selväksi olet kantas asiaan tehnyt.
- jos niikseen:)
Minäkin.. mutta vain yhteisestä tahdosta:)
- kaikki,,
Siinähän sitä olis...
- naiselta
sama täällä...
- .......
mitäs jos huomenna veisit mun vähän syrjemmälle ja suutelisit?
- sama täällä
kirjaimellisesti lähelle
- pussssssssss
JA MONIKO NÄISTÄ LÄHENEE? jännityksellä jäämme odottamaan!!! :)
- .,.,.
Tuskin kukaan. Mulle riittäisi se tietty mies, mut sellaista nyt ei tapahdu koskaan, et mä pääsisin sen lähelle.
- sä se aina
palsta-addikti pösilö plussaat ittes :D :D ja miinustat naisten vastaukset ja välillä miestenkin. Olet kateellinen tjn.
- ei hittolainen
kiimassa siihen mieheen ihan tolkuttomasti ja just kuvitellut sen sadannen kerran millaista se olis meidän välillä. Alkaa kupoli seota, nyt ihan todella :D
- olisko näin
että oikein kiimassa, mies juoksee piiloon.
- Sitä samaa
toivon, mutta toteutuuko se koskaan, sen aika näyttää.
- tahtoisin myös
"Sen aika näyttää" - olet höpsö :)
Ajatteletko että tulevaisuus on jokin joka putoaa taivaalta syliisi :) Kerronpa tässä sulle, että siihen pystyy itse jokapäiväisillä teoillaan ja valinnoillaan vaikuttamaan!. Ei tetenkään täysin mutta kuitenkin huomattavasti enemmän kuin jos jää odottelemaan että aika näyttää =)
Jos haluaa munakkaan niin täytyy rikkoa munat ;)
- A vinkki
Juu tervetuloo vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882