Minkähän hauskan huijauksen keksis kaasoille ja bestmanille? Kerran näin telkkarissa sellasen että tuli palotarkastaja hääpaikalle ja oli muka joku lupa maksamatta ja juhlat ois pitäny keskeyttää. Ja sitten kaaso ja bestmani joutu selvitteleen tilanteen ja kerään rahaa siihen. Sitten se paljastukin hääparin keksimäksi huijaukseksi.
Tän tyylisen jonku kivan vedätyksen kun keksi niin ois hyvä! Aivot vaan lyö tyhjää :)
Kaasojen ja bestmanin huijaus!!
5
489
Vastaukset
- Pila Poikittain
No sellainen olisi hyvä, että touhuatte häitä, mutta mitään ei oikesti olekaan. Kun kaaso ja bestman menee kirkkoon, niin siellä ei olekaan mitäänt!
Kyllä saa kaikki makeat naurut jälkeenpäin! - Hölmöt vaan nai
ÄLKÄÄ MENKÖ NAIMISIIN OLLENKAAN NIIN EI TARVI AIVOJAKAAN VAIVAT MOKOMALLA!!!!!!
- aikuiseksi kasvanut
Toivottavasti osui huijaus omaan nilkkaan.
- Onneks en ole kaaso
Kyllä aloituksesta huomaa että aivot tosiaan lyö tyhjää. Olet todella tyhmä!
- sisällöntuottajalle
Totta, luulisi olevan muutakin tekemistä kuin kiusata niitä, jotka tekevät ilmaiseksi hääjärjestelyjä tuollaiselle simputtajalle.
Jos tää on taas provo, niin terveisiä sisällöntuottajalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960