Olen 19vuotias poika, enkä ole koskaan seurustellut. En ole koskaan suudellut tyttöä tai pitänyt tyttöä kädestä. Jos joskus löytäisin tytön, järjestäisin kynttiläillallisen, jonkun hyvän leffan ym. :) mutta ei sitä vain taida koskaan tapahtua. Mistäköhän löytäisi sellaisen tytön, joka haluaa sitoutua. Olin pitkään todella rakastunut sitoutumiskammoiseen tyttöön, roikuin hänen elämässään pitkään ja satutin itseäni monta kertaa. Eikö nykyään tytöt halua tälläistä poikaa? :( olen ihan normaali 170cm/65kg nuori mies.
Haluaisin kokeilla kaikkea romanttista :)
13
207
Vastaukset
- ---
Uskon että haluaa, itse haluaisin mutta olen liian nuori sulle. Olenhan vasta 14. Mutta kirjoitukses perusteella kuulostat kunnon herrasmieheltä ja kyllä sä löydät sen oikeen ihan varmasti! Tää on tyhmää ku oon susta 5 vuotta nuorempi ja yritän olevinaan sanookin jotain. Mutta kuulostat tosi fiksulle miehen alulle.
- <3<3<3
Hyvä mun on sanoa tälläsenä tänä vuonna 14 täyttävänä, mut must toi kuullostaa ihanalta! Ite haluaisin tollasen poikaystävän. Sen verran, et muista olla kumminkin sellainen öh...maskuliininen (voi kylläkin olla niin, että oon vaan juuttunu näihin vanhoihin sukupuolirooleihin.)
Must on ylipäätäänsä typerää sellane seurustelu vaan kokemus mielessä, joka kylläkin on nykyään yleistä. Kun seurustellaan, niin silloin sitoudutaan!
:) - tbglld
Musta taas tuntuu, että kaikki pojat on vaan sellasten muijien perään jotka esittelee tissejään koko maailmalle ja juo joka viikonloppu ja sitten ne kaikki normaalit ihmiset, joilla tulevaisuus muualla, kun stripparina jää yksin.
- Göörl-96
Todellakin kaveri repäset! Maailma on pullollaan tyttöjä (Allekirjoittanut mukaanlukien ;D) jotka tuolla tavalla käyttäytyvää kaveria himoitsis elämäänsä mutta eihän se tyypistä ulospäin näy minkälainen on. Itse tykkään pitkistä suhteista, en halua olla tyypin kanssa johon en tunne kiintymystä ja kuulostat todellakin monen tytön unelmatyypiltä :) Kannattaa vaan odottaa tai ottaa ihan reilusti yhteyttä tyttöihin. Kaikki tuntemani tytöt ovat melko ujoja edes puhumaan kenellekään, joka on melko surullista ottaen huomioon, että moni ihana tyyppi (kuten sinä) menee ohisuun kun ei uskalla mennä uttelemaan. Rohkeasti vaan eteenpäin!
- maikki96
oi kuulostat täydelliseltä.. Mistä päin oot ja saako jotain kikkii sähköpostii tms???
- romanttinenpoika94
No jos haluat ottaa yhteyttä niin tuolla suomi24 treffeissä on profiili: http://treffit.suomi24.fi/profile/294400
:)) - boo boo
Aww (: Kuulostat oikein suloiselta ja herranmieheltä. Todella moni tyttö rakastuisi heti, vaikkei se ulkokuoren päältä näykään.
- romanttinenpoika94
Miksi kukaan sitten ei kiinnostu? :( Tämä ihastukseni sanoi aikoinaan, ettei meistä tulisi paria vaikka käyttäytyisin kuinka ihanasti häntä kohtaan... En tiedä minkälainen minun sitten pitäisi olla.
- Auw~
Voi ihanuus. :3 Ole sellanen ku olet itsenäsi. Mut mä oon ainakin heikkona tollasiin ku siä oot.
- Bambamms
Rakkaus on kemiaa, kun se oikea tulee kohdalle, niin sen kyllä huomaa. Ei toista voi "saada" rakastumaan itseensä, vaikka kuinka yrittäisi. Kyllä se jossain kohtaa osuu kohdalle se oikea :)
- romanttinenpoika94
"Rakkaus on kemiaa, kun se oikea tulee kohdalle, niin sen kyllä huomaa. Ei toista voi "saada" rakastumaan itseensä, vaikka kuinka yrittäisi. Kyllä se jossain kohtaa osuu kohdalle se oikea :) "
Ehkä ei, mutta tutustuessa toiseen ihmiseen, voi ihastuminen ja rakastuminen kehittyä pikkuhiljaa... Miksi kaiken pitäisi tapahtua heti? - juni130
Hai romanttinenpoika94. c:
Oon samaa mieltä tosta et asioiden pitää edetä pikkuhiljaa sillein. Oon 15v, seurustellut kerran. Ja vaikka oonkin vielä tosi nuori niin en pitänyt sitä mitenkään leikkimielisenä seurusteluna. Asia ei vaan toiminu kovin hyvin kun oli kaukosuhde, tai oishan se voinu toimia oikein hyvinkin. Toinen osapuoli oli vaan vähän pelottavan tunkeileva silloin kun tuli tapaamaan minua.. - romanttinenpoika94
"Mut kuulostat todellakin tosi mukavalta ja ihmettelen itsekkin et keihin kaikki sun ikäset tytöt oikein retkahtaa?"
En tiedä. Ainakin kaikilla kolmella koulukiusaajallani on/on ollut tyttöystävä... Kait heissä on sitten jotain kun ovat saaneet naisia peräänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2743431Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211893Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1381083
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67983Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.87825Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706