Joni Johtaja Virtanen on eläinrääkkääjä!

Hyi Helv!

No nyt on sitten sekin "saving grace" osoittautunut harhaanjohtamiseksi, että tää piru olisi muka joku eläinten ystävä.

Viimeisimmässä bloggauksessaan kertoo miten tuttavan käärme nieli elävältä hiiren hihhiii!!

Ja taas täytyy tietty nakuilla vaikka nyt tuosta löysälihaksisesta kropasta aistii selvästi viinan pöhöä.

41

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain kasvisruokaa

Luonnossahan käärmeet toimivat toisin juu.

• Samassa hengessä

Villi luonto on toinen juttu.

Lemmikkien käsittelyä koskevat tarkat määräykset, ja tuollainen toiminta voisi hyvinkin altistaa tekijänsä pikkuisille sakoille.

Virtanen ei tietenkään ole suoranaisessa vastuussa kaverin tekemisistä, mutta jotain hänestäkin tapaus kertoo.

• Rikoksen teki
        Samassa hengessä kirjoitti:

Lemmikkien käsittelyä koskevat tarkat määräykset, ja tuollainen toiminta voisi hyvinkin altistaa tekijänsä pikkuisille sakoille.

Virtanen ei tietenkään ole suoranaisessa vastuussa kaverin tekemisistä, mutta jotain hänestäkin tapaus kertoo.

"Suomen eläinsuojelulaki kieltää elävien hiirien syöttämisen käärmeelle. "

http://www.matelijat.info/viljakaarme/hoito-ohjeet/ruokinta/

• Hah-hah.
        Samassa hengessä kirjoitti:

Mitä se Virtasesta kertoo?

Jos tyypin kaveri syöttää käärmeeleen elävän hiiren niin se nyt ei kerro muuta kuin että Virtanen oli sen näkemässä ja kertoo mitä oli näkemässä.

Älä nyt yritä väkisin vääntää kärpäsestä härkästä.

• Tää on niin tätä....
        Hah-hah. kirjoitti:

Mitä se Virtasesta kertoo?

Jos tyypin kaveri syöttää käärmeeleen elävän hiiren niin se nyt ei kerro muuta kuin että Virtanen oli sen näkemässä ja kertoo mitä oli näkemässä.

Älä nyt yritä väkisin vääntää kärpäsestä härkästä.

Totta, joku yrittää väkisin saada Jonista valittamisen aihetta, onkohan kateutta ilmassa kun Joni on viimeaikoina saanut paljon positiivista palautetta Tuksu-paljastustensa ansiosta? Tiedä sitä mutta itse en viitsi edes enempää sanoa tuohon aloitukseen mitään, niin naurettavaa pilkunn*ssintaa se on! Joni hoitaa lemmikkejän varmasti todella hyvin, ainakin sellaisen kuvan olen Jonista saanut hänen bloginsa välityksellä. On oikeasti ihan fiksu kundi ja todella eläinrakas.

• Kaikkee sitä!

Siis miten se on eläinrääkkäystä jos käärme syö hiiren?
      Hiiri on käärmeen luonnollista ravintoa, totnttu!
      Mitä jos nyt lakkaisit napsimasta niitä pilereitä sen viinan kanssa ja selvittäisit pääsi, ennenkuin alat täälä leukojasi louskuttaa.

• Älä tyhmäile

Mitä jos ottaisit asioista selvää, ennen kuin tulet tänne viisastelemaan.

Suomen laki nyt vaan sanoo, että niin ei saa tehdä. Ei siinä sen kummempaa perustelua tarvita.

• ytdfyui
        Älä tyhmäile kirjoitti:

Suomen laki nyt vaan sanoo, että niin ei saa tehdä. Ei siinä sen kummempaa perustelua tarvita.

Ja on muuten ihan sakelin typerä laki!

Onko se jotenkin söpömpää, että joku muu kuin se käärme tappaa ne hiiret?
        Viherpiipertäjät ovat tämän lain halunneet, kertoo paljon sen ihmisryhmän älystä.

• Pure persettäsi.
        Älä tyhmäile kirjoitti:

Suomen laki sanoo sitä ja tätä.
        Kuinkahan moni sitä noudattaa.
        Kun hiiri mene käärmeen mahaan se kuolee NOPEASTI.

• xxxxx3
        ytdfyui kirjoitti:

Ja on muuten ihan sakelin typerä laki!

Onko se jotenkin söpömpää, että joku muu kuin se käärme tappaa ne hiiret?
        Viherpiipertäjät ovat tämän lain halunneet, kertoo paljon sen ihmisryhmän älystä.

Hyvä kysymys! Sattuuko kukaan tietämään miten ne eläinkauppojen pakastehiiret on tapettu kun olen sitä joskus miettinyt? Että pakastetaanko ne elävältä vai miten?...

• joopa joo
        xxxxx3 kirjoitti:

Hyvä kysymys! Sattuuko kukaan tietämään miten ne eläinkauppojen pakastehiiret on tapettu kun olen sitä joskus miettinyt? Että pakastetaanko ne elävältä vai miten?...

Poikaset pakastetaan elävinä.

• iidenistä

Kuka väitti että hiiri oli elävä?? Eikö siinä vaan lukenu kokonaisen hiiren..

• Hakusessa on

Missä se Johtaja sanoo, että elävän hiiren? Todellisuudessa Joni sanoo blogissaan näin:

"Tuollainen pikkuinen käärme luikerteli kaulallani =) ennen oon pelännyt käärmeitä ja en mitään himo isoa käärmettä vieläkään uskaltuis ottamaan kaulalleni tai saarti koskea, ainakaan kovin helposti, heh. Fenix on kuitenkin niin pieni ja kiltti "mato" :) Olen nähnyt myös kun fenix söi pikku hiirivauvan, se näyttää aika karmeelta kun hotkasee kokonaisena suuhunsa."

Kannattaisi sunkin opetella lukemaan ja vasta sitten kommentoimaan. Luetun ymmärtäminen tuntuu nykyaikana olevan muutenkin hakusessa.

• Mikä siinä rykii?

Mikä Jonia siinä puistattaa, jos hotkaisee kokonaisena suuhunsa?

Ei ainakaan, jos on ihan tönkkönä. Eri asia tietysti, jos vempuilee kovasti vastaan.

Koska tuntui aika karmeelta, hiiri saattoi olla eläväkin.

Vai oliko kirotusvire ja piti olla:
        "-- näyttää aika käärmeeltä kun hotkasee kokonaisena suuhunsa."

• hohhoijaa

Siis pakastettuinahan nuo hiiret taitaa eläinkaupoissa olla? Eikä tuo ollut Jonin käärme, että turha siitä on juttua väkisin vääntää vaikka kuinka sapettaiskin. Tehkää isku sinne eläinkauppaan mieluummin.

• karvainen mirri

minun kissa söi söi elävän hiiren tallissa. olen siis eläinrääkkääjä.

• kisumisumisukisu

miun kisu söi usein söpöjä pikkutipuja ja kerran jopa variksen, itseasiassa sama maalta kotoisin oleva kisu eli koko kesät elävällä ravinnolla, hyi mua eläinrääkkääjää :)

• Rikoit kuitenkin
        kisumisumisukisu kirjoitti:

miun kisu söi usein söpöjä pikkutipuja ja kerran jopa variksen, itseasiassa sama maalta kotoisin oleva kisu eli koko kesät elävällä ravinnolla, hyi mua eläinrääkkääjää :)

Eläinrääkkääjä et noilla tiedoilla taida olla, mutta muuten kyllä rapsut ansainnut.
        Kissaa ei saa pitää vapaana luonnossa. Se ei sinne kuulu.
        Panta kaulaan niin hihnassa voit ulkoiluttaa. Tai sitten riittävän suuressa tarhassa vapaana.

• Julma peto

Meillä on sellainen mirri, mikä hotkii kärmeitä.

• erfsdxcv
        Rikoit kuitenkin kirjoitti:

Eläinrääkkääjä et noilla tiedoilla taida olla, mutta muuten kyllä rapsut ansainnut.
        Kissaa ei saa pitää vapaana luonnossa. Se ei sinne kuulu.
        Panta kaulaan niin hihnassa voit ulkoiluttaa. Tai sitten riittävän suuressa tarhassa vapaana.

Höpö höpö, meillä on ainakin kissat olemassa ihan sitä varten ettei hiiret ja myyrät syö kaikkea talossa ja puutarhassa. Jos ei kissat sitä siistimistä tekis niin ei hiiriansat eikä rotanmyrkyt ole yhtään sen ystävällisempiä tapoja hävittää tuholaisia. Jos on hiiriä paljon niin käärmeet myös tulee niiden perässä puutarhaan. Joten aina joku syö jonkun kuitenkin, niin se vaan luonnossa menee.
        En kyllä tuollaista terraariohommaa kuitenkaan ymmärrä ja jos sinne käärmeelle syötetään eläviä hiiriä, mutta koska en asiasta tiedä sen enempää niin ei ole mun päänsärky.

• Rikoit kuitenkin
        erfsdxcv kirjoitti:

Höpö höpö, meillä on ainakin kissat olemassa ihan sitä varten ettei hiiret ja myyrät syö kaikkea talossa ja puutarhassa. Jos ei kissat sitä siistimistä tekis niin ei hiiriansat eikä rotanmyrkyt ole yhtään sen ystävällisempiä tapoja hävittää tuholaisia. Jos on hiiriä paljon niin käärmeet myös tulee niiden perässä puutarhaan. Joten aina joku syö jonkun kuitenkin, niin se vaan luonnossa menee.
        En kyllä tuollaista terraariohommaa kuitenkaan ymmärrä ja jos sinne käärmeelle syötetään eläviä hiiriä, mutta koska en asiasta tiedä sen enempää niin ei ole mun päänsärky.

Antaa olla höhö höhö vaan, mutta kissa kuuluu pitää erossa "villin luonnon" eläimistä, kuten pikkulinnuista.

Kotinurkissa saa hävittää tuhoeläimiä, muttei sen enempää. Kissahan yleensä tappaa enemmän kuin syö. Kotiruokinnassa oleva kissa yleensä vaan pelkästään tappaakin.

Kieltämättä, kuitenkin, onhan se somaa, kun kissa leikkii pihanurmikolla saalishiirellään. Puraisee hiukan ja katsoo, yrittääkö vielä pakoon. Antaa vähän mennä, mutta koukkaa taas kynsiinsä ja jatkaa leikittelyään. Se kuuluu luontoon, eikä kissa tee sitä julmuuttaan.

Ihmiselle sen katselu antaa samanlaista tyydytystä kuin esimerkiksi härkätaistelun seuraaminen. Hitaasti rampautuvan ja nääntyvän eläimen viimeiset hetket ennen armoniskua tai -puraisua...

• mato matonen

Antaa olla höhö höhö vaan, mutta kissa kuuluu pitää erossa "villin luonnon" eläimistä, kuten pikkulinnuista.

Kotinurkissa saa hävittää tuhoeläimiä, muttei sen enempää. Kissahan yleensä tappaa enemmän kuin syö. Kotiruokinnassa oleva kissa yleensä vaan pelkästään tappaakin.

Kieltämättä, kuitenkin, onhan se somaa, kun kissa leikkii pihanurmikolla saalishiirellään. Puraisee hiukan ja katsoo, yrittääkö vielä pakoon. Antaa vähän mennä, mutta koukkaa taas kynsiinsä ja jatkaa leikittelyään. Se kuuluu luontoon, eikä kissa tee sitä julmuuttaan.

Ihmiselle sen katselu antaa samanlaista tyydytystä kuin esimerkiksi härkätaistelun seuraaminen. Hitaasti rampautuvan ja nääntyvän eläimen viimeiset hetket ennen armoniskua tai -puraisua...

Entäs kastemato, matoa koukkuun vaan ja järveen.

• Rikoit kuitenkin
        mato matonen kirjoitti:

Entäs kastemato, matoa koukkuun vaan ja järveen.

Madolla ei ole tietoisuutta, joka tuntisi tuskaa.
        Mato reagoi ainoastaan hermoston ärsykkeisiin, muttei mieti eikä tunne mitään sen enempää.

Toisten mielestä myöskään kaloja ei satu, mutta epäileviäkin lausuntoja on esitetty.

• että sillai!

Madolla ei ole tietoisuutta, joka tuntisi tuskaa.
        Mato reagoi ainoastaan hermoston ärsykkeisiin, muttei mieti eikä tunne mitään sen enempää.

Toisten mielestä myöskään kaloja ei satu, mutta epäileviäkin lausuntoja on esitetty.

Otahan selvää ennenkuin iniset.
        Madolla on hermot ja se tuntee TUSKAA siinä misä kaikki muutkin elolliset olennot.

Siktoisekseen elävältä syömisestä: IHMISET syövät eläviä ostereita: HYI SAATANA!

Ja ravut ja simpukat pannaan ELÄVINÄ kiehuvaan veteen....

• as8
        erfsdxcv kirjoitti:

Oikeassa olet, kyllä se hiiri kokee sata kertaa helpomman kuoleman kissan tappamana kuin esim. rotanmyrkyllä joka on noista mainituista keinoista selkeästi julmin ja kivuliain! Rotanmyrkky ei todellakaan ole mikään "siisti" tapa tuohon tarkoitukseen vaan hiiri kuolee siinä hitaasti ja erittäin tuskallisesti.

• Rikoit kuitenkin
        että sillai! kirjoitti:

Otahan selvää ennenkuin iniset.
        Madolla on hermot ja se tuntee TUSKAA siinä misä kaikki muutkin elolliset olennot.

Siktoisekseen elävältä syömisestä: IHMISET syövät eläviä ostereita: HYI SAATANA!

Ja ravut ja simpukat pannaan ELÄVINÄ kiehuvaan veteen....

Pelkillä hermoilla ei tunneta tuskaa. (Jos hermoilla tarkoitetaan erilaisten aistien käyttämiä "antureita".) Niiden avulla saadaan ainoastaan tietoa erilaisista tiloista. Vaikka siitä, että koukku työntyy lihaan. Ilman riittävän kehittynyttä tietoisuutta pisto ei kuitenkaan tuota tuskaa, koska ei ole mitään mikä tuskan tuntisi.

• Vitun idiootti!

Pelkillä hermoilla ei tunneta tuskaa. (Jos hermoilla tarkoitetaan erilaisten aistien käyttämiä "antureita".) Niiden avulla saadaan ainoastaan tietoa erilaisista tiloista. Vaikka siitä, että koukku työntyy lihaan. Ilman riittävän kehittynyttä tietoisuutta pisto ei kuitenkaan tuota tuskaa, koska ei ole mitään mikä tuskan tuntisi.

Sinä olen NIIN THMÄ ettei sun kanssa viitsi edes keskustella.

• Rikoit kuitenkin
        Vitun idiootti! kirjoitti:

Sinä olen NIIN THMÄ ettei sun kanssa viitsi edes keskustella.

> olen NIIN THMÄ

Hyvä, että tunnustit. :)

Keskustelua on todellakin turha jatkaa, koska olen oikeassa, vaikka väitätkin vastaan.

• massivemato
        Julma peto kirjoitti:

Meillä on sellainen mirri, mikä hotkii kärmeitä.

Meillä kans emännän mirri tykkää mutustella käärmettä, se on kiva show

• Hilarius-hiiri.

No niin, sinne käärmeen suuhun meni sitten naapurin Kerttuli tytön haluama Hilarius-hiiri, niiin kovasti säästi viikkorahojaankin siihen.

• rgregergege

Käärmehän ei syö elävänä hiiriä tai muitakaan..ensin se kuristaa tai myrkyttää ateriansa.

• Pieni tarkennus

Ei muuten myrkytä ateriaansa, ei käärmekään niin hullu ole.
        Saaliinsa myrkkykäärme tappaa myrkyllään.

• Taas yksi idiootti!

Pidä sä ketjun aloittaja vaan turpasi kiinni!
      Ja opettele lukeman:
      http://jonivirtanen.blogspot.fi/2013/03/uusi-ystavani-fenix.html
      " Olen nähnyt myös kun fenix söi pikku hiirivauvan, se näyttää aika karmeelta kun hotkasee kokonaisena suuhunsa. "

Siinä ei sanot oliko "hiiruvauva" elävä.
      Toisinsanoen EI OLLUT.

Minkälainen tampio sä oikein olet?

• Tunnustan minäkin:

Mun kissa tappaa joka kesä pilvin pimein ELÄVIÄ hiiriä ja syö ne ja joskus popsii linnun taikka pari siinä lisäksi.

Oon myös ollu todistamasa kun karvakorva kalasti (karhujen tapaan käpälällään) ELÄVÄN kalan suoraan lammesta ja popsi sen tyytyväisenä kitusiinsa.

Olen siis eläinrääkkääjä?

• homofiilit

Mitä homon rakastajia te toin Johtajan puolustelijat olette? Se on homo eikä voi tehdä mitään oikein vaikka liittyis persuihin ja perustais turkistarhan.

• .................

Sä tas et osaa thedä mitään vaikka hankkisit aivot ja opettelisit ajattelemaan - mitä ilmiselvästi ei ole tapahtunut sitäkän.

• Painu kuuseen

Ja sä olet homofoobikko. Homofoobikot ovat tunnetusti itse kaappihomoja eivätkä ole sinut seksuaalisuutensa kanssa. Tästä syystä vihaavat homoseksuaaleja. Voi voi sua, sääliks käy. Itse olen täysin hetero, ei katso suuntautumista jos puolustan jotakin ihmistä joidenkin palstalaisten älyttömiä valituksia vastaan. Tämäkin aloitus on niin yli-ampuva ja yli-reagointia ettei tosikaan.

• Painu kuuseen
        Painu kuuseen kirjoitti:

Ja sä olet homofoobikko. Homofoobikot ovat tunnetusti itse kaappihomoja eivätkä ole sinut seksuaalisuutensa kanssa. Tästä syystä vihaavat homoseksuaaleja. Voi voi sua, sääliks käy. Itse olen täysin hetero, ei katso suuntautumista jos puolustan jotakin ihmistä joidenkin palstalaisten älyttömiä valituksia vastaan. Tämäkin aloitus on niin yli-ampuva ja yli-reagointia ettei tosikaan.

Ainiin ja pikku korjaus: Joni on itse sanonut olevansa Bi-seksuaali, että niin.

• 3+16

On täällä vaan typerää porukkaa. Samanlaista saastaa, kun Tuksulassa. comissa. Kaikki tietää niin vitun hyvin kaikki. Jengi vaan googlettaa sivistys-sanoja, ja on oppineita. Kaikilla on joku muu kortti, paitsi ei electronia. Tuksulakin täynnä öisin eläviä luusereita. Vittu, yhtä sekaisin olevaa mielenterveys sakkia, kun sisaruksetkin. Ellei jopa pahempiakin. 24/7 roikkuvat jossain vitun chatissa. Koko Tuksula(näätien oma läävä) elää Laalaa maassaan ponsoreineen, hyvine makuineen, omine kämppineen, hygieniakäsityksineen, opintoineen, matkoineen, lemmikkien kohteluineen. Moniko edes tietäisi käärmeiden pitämisestä lemmikkeinä yhtään mitään, jos ei oltaisi menty googleen? Tämän jälkeen kaikki taas tietää käärmeenhoidosta kaiken. Hankkikaa Hymyn ja Tuksulan väki ihan oikea elämä.

• Näin se vaan on

Nyt on kyllä täyttä asiaa!! Olen samaa mieltä, jos kerta vihaatte Tuksua niin miksi seuraatte jatkuvasti hänen elämäänsä netissä? Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä? Kyllähän kaikkia edes vähän kiinnostaa Tuksun tekemiset, normaalit ja muuta sisältöä elämässään omaavat ihmiset eivät kuitenkaan stalkkaa ketään toista ihmistä 24/7 vaan tekevät muutakin. Jos jossakin sattuu olemaan Tuksusta oleva juttu, tottakai luen sen mutta en itse aktiivisesti ja pakkomielteisesti muuten seuraile hänen edesottamuksiaan, niin paljon ei Tuksu eikä kukaan muukaan julkkis minua kiinnosta. on nimittäin omakin elämä.

• työtön minäkin

Onhan se kiva kattoa miten 4 ällän ylioppilas elelee :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      177
      1934
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      694
    Aihe