Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ensisuudelma tuloillaan..?

Apua. Olen menossa treffeille erään hyvin kiinnostavan miespuolisen henkilön kanssa ensi viikonloppuna. Saan ehkäpä kokea elämäni ensimmäisen suudelmankin. Ja vaikken sitä vielä kokisikkaan on se kuitenkin jossain vaiheessa elämää toivonmukaan edessä.. En siis ole koskaan suudellut kenenkään kanssa ja minua pelottaa että kuinka ensisuudelmani sujuu. Kuinka selviän siitä kunnialla? Kannattaako kertoa miehelle etukäteen että kyseessä on ensisuudelmani? Voinko mokata sen aivan totaalisesti? HELP! :D Olen itse 20v. tyttö/naisenalku ja mies on 23v.
1261
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Älä ainakaan ota asiasta minkäänlaisia paineita, vaan annat ns. miehen tehdä aloitteen... Jos mies on kokeneempi tuolla saralla niin annat miehen suudella itseäsi ja loppu tuleekin luonnostaan. Kyllä sä sen itse huomaat mikä tuntuu hyvältä. Ja mikä estää esim. katsomasta jotain leffan pätkiä joissa suudellaan... Saat edes jonkunlaista osviittaa niistä. Mutta joo, otat rennosti etkä suuremmin ajattele että nyt se tapahtuu... Annat asian mennä omalla painollaan ja voit suudelman jälkeen vaikka ilmottaa miehelle että oli ensi suudelma. Jos on hyvä tyyppi niin ymmärtää kyllä ja suutelee heti perään uudestaan :D

Äänestä

Kommentoi aloitusta

FirstKiss kirjoitti:

Apua. Olen menossa treffeille erään hyvin kiinnostavan miespuolisen henkilön kanssa ensi viikonloppuna. Saan ehkäpä kokea elämäni ensimmäisen suudelmankin. Ja vaikken sitä vielä kokisikkaan on se kuitenkin jossain vaiheessa elämää toivonmukaan edessä.. En siis ole koskaan suudellut kenenkään kanssa ja minua pelottaa että kuinka ensisuudelmani sujuu. Kuinka selviän siitä kunnialla? Kannattaako kertoa miehelle etukäteen että kyseessä on ensisuudelmani? Voinko mokata sen aivan totaalisesti? HELP! :D Olen itse 20v. tyttö/naisenalku ja mies on 23v.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu