Olen hieman tyytymätön seksielämääni.
Elin aikoinaan useita vuosia suhteessa joka henkisesti oli erittäin kuluttavaa, mutta seksin alueella kaikki toimi useimmiten loistavasti -usein seksi oli huikeaa (ainakin näin jälkikäteen muistelllessa).
Kun viitisen vuotta sitten tapasin mieheni en "hätääntynyt" vaikkei seksi heti aivan niin kummoista ollutkaan. Ajattelin, että tämä johtuu vain alku vierastamisista ja että tilanne korjaantuu kun suhteemme syvenee -huikeaa seksiä pidin jonkinlaisena itsestäänselvänä asiana hyvässä parisuhteessa.
No, nyt on jo kaksi lastakin ja rakastan miestäni ja yhteistä elämäämme, mutta edelleenkin jään kaipailemaan sitä "huikeaa" seksikokemusta. Jotenkin tuntuu ankealta ajatukselta, että tyytyisin loppuelämäni tähän "ihan hyvään" seksiin.
Kun olen kierrellen jutellut asiasta mieheni kanssa (tarkoin varoen loukkaamasta häntä) on hän vaikuttanut täysin tyytyväiseltä ja enemmänkin... Joskus unelmoin siitä, että voisin antaa hänelle kokemusen siitä kuinka tuhat kertaa huikaisevammalta voisi vielä tuntua!
Onko jollain ehdotuksia, niksejä, vinkkejä miten voisin kehitellä omia taitojani ja samalla myös mieheni, tai muita ehdotuksia tilanteen parantamiseen. Vai voiko nyt olla niin,että emme kertakaikkiaan sovi seksuaalisesti niin hyvin yhteen? (Itse en ihan helposti usko tällaisiin päätelmiin, kai asialle silti voisi tehdä jotain...)
ihan hyvää seksiä
3
843
Vastaukset
- miehen
pitäs se hyväseksi tehdä ? Kun kerran olet osaavampi, opeta! Kyllä se mies mukaan tulee kun oppii ettei tarvi "prinsessana" käsitellä. Pistä väriä,nahkaa,saapasta, rieytastele! Hyvä tulee,ja mieskin oppii. (kokenut)
- waimo
Jos kerran mielesi tekee repästä, niin anna mennä vaan ! Tuskinpa miehesi siitä pahastuu että yllättäen teetkin jotain erilaista, yllättävää.. Ja mistäs tiedät onko miehesi todella tyytyväinen seksielämäänne vai kokeeko hänkin sen vähän tylsäksi. Ethän sinäkään sano miehellesi tyytymättömyyttäsi, miksi hän loukkaisi sinua ja sanoisi että ei ole tyytyväinen (sinuun?) ja toivoisi jotain muuta, vaihtia ja säpinää ja uutta juttua sänkykammariin..
Joten antaa palaa vaan ! Tee SE miehesi kanssa - ettei tarvitse mennä vieraisiin vuoteisiin teidän kummankaan.
välillä "hoidattamassa" itseesi sen exn luona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023