VIHREÄ OKSENNUS

yhteiskunnansyöpä

Nämä vihreät on yhteiskunnan pahin SYÖPÄ. He ovat jatkaneet sitä taistolais- stalinistista linjaa jota ovat takin kääntöjen jälkeen tällä vihreä aate linjalla jatkaneet. Roskajoukkoa, sosialisoivat ihmisiltä naturan nimissä omaisuuksia joiden arvo on monin verroin suurempi mitä sotakorvauksilla maksettiin. Jos kammattas tiheemmällä kammalla näitä "hautaloita ja sassija" esiin niin veikkaampa että oikeusistuimet ruuhkautuisivat. Eikös tämä "joku hauta " ollut niitä huumeen käyttäjiä ja löytyyhän sieltä monia muitakin rikollisia ja assosialisia tyyppejä, että olis ns. lakaisun paikka omissa riveissä. Jos olisin tiktaattori kohtelisin näitä vihreitä kovalla kädellä.

5

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen pahoillani

Pitää paikkansa.Nyt Hautalan ylimielisyys veronkiertoasiassa ärsyttää.Jos kaikki rikokset kuitattaisiin pelkillä anteeksipyynnöillä, niin rikollisuus lisääntyisi huimasti.Tämäkö on heillä tavoitteena?

• hyenaa oksentaa

toivottavasti tuo selkärangaton vihreä osaa itse erota koko puljusta ja mennä vaikka jonnekki siltojen alle, onhan kesä vastassa. Hyenaa oksentakoon vihreän oksennuksen tuommosen jalalle

• Totuus esiin

"VIHREÄ LIITTO ON ALKUJAAN SAKSALAISEN >DIE GRÜNE" INNOITTAMANA SYNTYNYT KOMMUNISTIEN NK. HAALARIHOUSUKOMMUNISMIIN KYLLÄSTYNEIDEN ÄÄRIVASEMMISTOLAISTEN YHTEEN LIITTYMÄ.
      Saksan "die grüne" sai alkunsa DDR:stä.
      DDR hallitus masinoi Länsi-saksan kommunisteja perustamaan em. puolueen SEKOITTAMAAN LÄNSI-SAKSAN POLIITTISTA KENTTÄÄ....EI MUUTA.
      Hieman aiemmin oli tuomittu Andreas Bader ja Ulrike Meinhof vankilaan kommunistisesta terrori toimista. Jokainen muista kommunistisen RAF toiminnan Länsi- Saksassa aikoinaan.
      Tarvittiin uusi "konsepti" ja se oli VIHERÄT>>>Die Grüne".

• toivottavasti

oksentaako hyena tänään?

• Anonyymi

Tuli totuutta Sepastia Tynkkysen pitkässä puheessa juuri nimeltä mainiten Hassista ja Hautalasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe