Olen ollut sinkku jo jonkin aikaa. Olen ajatellut pysyäkkin sinkkuna vielä jokusen vuoden, sillä kun on nuori ja sinkku niin voi irrotella oikein kunnolla ja pitää pirun hauskaa. Kun on vain yksi osapuoli, jota ajatella niin elämä tuntuu huolettomalta. On vain yksi mutta, olen ihastunut erääseen ihmiseen oikein kunnolla ja tämä uhkaa minun suunnitelmiani pysyä sinkkuna. Minulla ei ole hajuakaan miten toimia tässä tilanteessa. En vain tiedä miten minun tulisi toimia, kun en tunne itseäni valmiiksi sitoutumaan, mutta silti tuntuu että tämä voisi olla elämäni tilaisuus löytää se oikea. Ei hitto kun en tiedä miten toimia...On se niin vaikeaa...
Singlenä on hyvä olla
4
615
Vastaukset
- M30
Jottei käy kuin mulle, olen 30v mies ja edelleen sinkku! En sitten tiedä nuorentaako tämä sinkkuus ku kysy alkossa paperit viimeviikolla ;)
Joo, tota mäkin hokin 20:sena, että haluan elää, vaikka eka rakkaus meni siinä ja harmittaa vieläki, päätös on sun! - yksin
tarttunut silloin tilaisuuteen ,sinkkuna munkin piti saada elää,nyt mittarissa 45 ja edelleen sinkku,olisimpa tajunnu tämän jo kymmenen vuotta sitten,sinkkuna elo ei olekkaan mitään herkkua.
- Rouva37
Ottaisin oikein kunnolla selvää olisiko se sitoutumisen arvoinen. Etkai sitä muuten pysty päättämään. Ei sitä tartte heti niin vakavalta pohjalta lähteä. Vakavaksi homma menee vain jos se siltä alkaa molemmista tuntua. Ei se ole ihmisen päätettävissä.
Mietippä jos et löydäkään ketään sitten kun alat etsimään. Voit vain miettiä olisiko hän ollut hyvä tai jopa paras mahdollinen.
Liian myöhäistä silloin.
Parisuhteita on erilaisia. Eivät kaikki pelaa samoilla korteilla. Jos aikaisemmin ahdisti niin uudessa suhteessa voi ollakin että saat enemmän omaa tilaa riehua miten lystäät. - m22
Katso tarkkaan millaiseen ihmiseen ihastuit.. Sinkkuus ei olekaan enää niin mukavaa ja huoletonta, jos sydän hajoaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954