30 vuotias ja ihastunut vanhempiin miehiin.Tekstaillut ja puhellut puhelimessa myös kasvotusten sekä viettänyt lomalla monta iltaa miehen kanssa.Seksiä en ole harrastanut.Jäin kiinni ,valehtelin pitkän aikaa totuuksia. Menetin uskottavuuteni aviomieheeni.Neuvokaa mitä teen?
Olenko pettänyt?
5
972
Vastaukset
- Elli
Tapa itsesi!
Tee se jossain kaatopaikalla, niin on helppo siivota... - M30
Sä oot yhtä vanha ku mäkin! Meillä on vielä elämää edessä! Jos haluat puhtaat paperit! Eroa kaikesta ja aloita alusta!
Elämä jatkuu... - Nainen...
Keskustele miehesi kanssa asiat selviksi...ja jatka vasta sitten noita "tutkimattomia polkuja" jos todella kaipaat sellaista,
vai olisiko niin että voisitte piristää ja korjata parisuhdettanne,sillä jokuhan siinä mättää jos ruoho aidan toisella puolella alkaa kiinostaa...
Itse kyllä petettynä toivoisin että puolisot tekisivät eron,kunnioittaisivat sen verran läheisensä tunteita.... ennekuin lähtevät etsimään sitä uutta... - Rosa
SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!
- laura
Olet mielestäni ainakin näiden asioiden valossa,kehoittaisinkin ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja ajattelemaan elämän arvoja ja sitä mitä haluat,itsekkin kokeneena totuus olisi ollut helpompi ja rehellisempi asia kuin valhe,sillä itsekkin luulin selviäväni valheella mutta toisin kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466