Ei paluuta enää

ei enää meitä->n

Anteeksi voin antaa, mutta se tärkein, luottamus, on lopullisesti mennyt. Enää millään, mitä minulle sanot, ei ole merkitystä, en uskoisi kuitenkaan.

Tämä voi vaikuttaa hieman katkeralta vuodatukselta, sitä se ei kuitenkaan ole. On aika mennä eteenpäin...

24

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä provoat ovelus

yrität saada aikaan tänne tappelua. multa ei ole aloitus. En ryhdy tohon.

• non niin

On muitakin kuin sä ja sun sä.

• varmuuden vuoksi
        non niin kirjoitti:

On muitakin kuin sä ja sun sä.

yks toinen tajuaa ton asian vielä huonommin kuin minä..

• voi sissus näitä

viestejä!!!!!!!
        onko tuossakaan mitään järkeä tulla tuuttaamaan ettei ollu "mun alotus"? miten hel vetissä jonkun anonyymin voi tunnistaa vaikka kenties onkin tuon ei mun alotuksen aikaansaama.
        järki käteen tai jättäkää väliin tuommoset reunahuomautukset!

• Olitko pihdeissä

kiinni ja päätit tulla tänne kertomaan tuon? Eikö mitään muuta reittiä ollu asian ilmottamiselle?
      Täällä useampi kymmenen saattaa miettiä, ja todella miettiikin sitä, että koskeeko tuo yhteyden lopettaminen häntä.
      Todella typeriä nuo viestit tänne, saa vain suurta hämmennystä aikaan, vai onko se tarkoituksenakin?

• lopeta neuvominen

tää ei ole mikään treffipalsta tänne saa kuka tahansa kirjoittaa tunteistaan
        saatko kicksejä siitä että pääset neuvomaan ja ojentamaan muita, joku kompleksi?

• Mietinpähän vain

Tuskin on luottamusta sinuunkaan päin silloin kuin anonyymit viestit ovat se millä asioita hoidat ja kerrot.
      Lienee yksi lysti anteeksiannot tai antamattomuudet kun ollaan tällä tasolla.
      Ja onko koskaan voinut mitään ollakaan jos suoraa kommunikointia ei ole teidän välillä.

• Jos te olette

joskus olleet, niin lienee myös yhteystiedot olemassa ja mies jolla on munaa, hoitaa tuollaiset asiat kasvokkain. Munaton mies siis olet. Eikä sellaisella miehellä nainen mitään teekään. Mene menojasi.

• joo eipä yhtään

katkeraa, onkoos teillä koskaan mitään ollukkaan, ootko sä ikinä ees puhunu sille itelleen,
      kun joteski tuntuu että et. ja jos ei mitään oo ollukkaan niin ei voi olla paluutakaan.
      ja uskon kans et luottamusta ei oo suhunkaan päin. ei voi olla sillo ku tää on tapa jolla
      " puhutaan ".

• alotus on provo

eikä mun kirjoittamani mutta hänelle sanon

että pidän sua typeryksenä. Aika hyvät keskustelut pitäisi käydä että mikään palautuu.

Hyvää jatkoa ja moido. tapelkaa kekenänne.

• keke tappelee

Itseäsi pidät ilmeisesti fiksuna? Ei ihme, ettei ketään kiinnosta hyvät keskustelut kanssasi, koska sellaisia ei ole olemassa.

• tuki turpas
        keke tappelee kirjoitti:

Itseäsi pidät ilmeisesti fiksuna? Ei ihme, ettei ketään kiinnosta hyvät keskustelut kanssasi, koska sellaisia ei ole olemassa.

Mitä helvettiä????itse olet provo!!!

• 10+12

Oman parhaan ajattelu on sallittua,luottamus ei häviä turhan takia. Ihan näin ap:n puolustukseksi vaikka aloitus onkin typerä.

• Go!

Idiota!

• näin parempi

On todellakin aika mennä eteenpäin..sen olen itsekin jo oivaltanut vihdoinkin.

• lottamari<3

Täällä ei kukaan etene, eikä mene eteenpäin. Tänne kun tulee vilkaisemaan, niin tämä sama levy soittaa kulunutta biisiä ja jengi laulaa väsyneenä samoja sanoja :)))

Tää on niin tätä, mutta menenkää nyt ihmeessä eteenpäin ainakin yksi askel ja tulkaa sitten taas takaisin kertoen, että menin eteenpäin, mutta väärään suuntaan :)))

• Kuka sut
        lottamari<3 kirjoitti:

Täällä ei kukaan etene, eikä mene eteenpäin. Tänne kun tulee vilkaisemaan, niin tämä sama levy soittaa kulunutta biisiä ja jengi laulaa väsyneenä samoja sanoja :)))

Tää on niin tätä, mutta menenkää nyt ihmeessä eteenpäin ainakin yksi askel ja tulkaa sitten taas takaisin kertoen, että menin eteenpäin, mutta väärään suuntaan :)))

pakottaa täällä olemaan ja vittuilemaan ?

• vastaus joltakin

Ei mulle ainakaan tullut edes mieleen, että tämä mulle olis, joten sikäli sama oli provo tai ei. Ton kaltasta luottamuskysymystähän ei meidän välillä ole ja toisekseen nähdään ja puhutaan irl, joten sikälikään kummallakaan ei ole mitään syytä tänne mitään tällasia kirjotella. Siis jos oli provo ja liittyi meihin niin aika pahasti metsään meni, mut sehän olis vain hyvä, koska se osoittais miten pihalla se provoilija mistään on.

• Mutta kuitenkin

ikävä - palstalla olet?!

• 3+12
    • Mitä sinulla oli

annettavana anteeksi?

• Kannattaa muistaa

että luottamus on aina kaksisuuntaista eikä sitä ole olemassa silloin sinuunkaan päin jos tässä on osoitus omasta kommunikaatiokyvystäsi.
      Kaksi riviä jotka voisi olla joka toiselle palstojen naisista ja niiden sanojen myötä menet.
      ( Vaikka tuskin menet oikeasti minnekkään )
      Olisit vain mennyt, ilman tätä viestiä, voisi olla ollut parempi niin.

• sanotaan näin

Jo kauan aikaa millään mitä minulle sanot ei ole ollut totuusarvoa. Olen saanut selville yhtä ja toista joka on luottamukseni sinuun kadottanut kokonaan. tuliko tarpeeks selvästi?

• jäkätijäkk

EiVoisVähempääKiinnostaa sun selvyydet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6027
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3526
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2691
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2169
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1669
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1117
    Aihe