huutaa koko maailmalle miten asiat oikein on, mutta enhän mä sellaista voi tehdä ;)
Kyllä mun tekis mieli
5
282
Vastaukset
- Huuda pois!!
Jos kotonasi huutelet niin ehkä kuulen tänne asti että mitä sanottavaa sulla onkaan ;) Jännää.
- oispa romanttista
Joudut siiten lapulle asiasi kirjoittamaan, kun saat äänesi ihan käheäksi.
- näin on asia
Kukaan ei halua olla salainen suhde, josta ei kerrota kenellekään. Siinä tulee täysin arvoton olo. Jos ei voi olla julkisesti yhdessä, suhde kuolee. Toinen on niin tyytymätön ettei enää jaksa, ja miksi pitäisi. Yksipuolisuus ei kanna pitkälle.
- Aina pettäjä
Ootko sä se joka panee sitä naimisissa olevaa miestä. Sä olet pelkkä panopuu sille miehelle ja tottakai se laittaa rakkausviestejä, että saa pidettyä sinut ansassaan. Vaimoaan tuskin koskaan jättää ja, jos jättääkin, niin voi myös pettää sinuakin, koska suhteenne on alkanutkin pettämisellä.
- järki viety
Mää oon huutanut, metsä on vastannut. Kyllä sää oot tyhmä. Täysin rakastunut ja ihan turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780