Kokemuksia jousimies-miehestä?

question?!

Kyselisin kokemuksia jousimies-miehestä? Lähinnä kiinnostaa tietää onko uskollinen ja väheneekö menemisen halu iän myötä?

Kohta kolmatta vuotta olen yhdessä jousimiehen kanssa ja yksi yhteinen lapsikin on, ja tähän asti olen jo oppinut kantapään kautta että jousimies yksinkertaisesti vaan tarvitsee omaa aikaa ja PALJON. Lähes joka päivä tuo pyörii kavereiden kanssa, välillä tulee kotiin silloin kun sanoo ja välillä useita tunteja myöhässä. Ja minä olen kaiket päivät kotona yksin väsyneenä lapsen kanssa kun toinen huitelee ties missä. Tämä on ollut yksi syy miksi minun on ollut välillä todella vaikea luottaa mieheen ja se on aiheuttanut ongelmia suhteessamme. Itsekin tarvitsen omaa aikaa ja haluan nähdä kavereitani, mutta en todellakaan tarvitse sitä noin usein, minulle riittää kerta pari viikkoon, koska minulle lapsi ja perhe on tärkein. Olen nyt lakannut motkottamasta miehen menemisistä ja heti meillä on alkanut menemään paremmin, itse kun olen hyvin perhekeskeinen ihminen, kesti jonkin aikaa ymmärtää, että toiset vaan tarvitsee enemmän omaa tilaa.

Tämän asian ymmärtäminen on auttanut paljon, mutta yhä sisimmissäni piilee pelko, että kun on tarve mennä noin paljon ja jouskareista muutenkin sanotaan että ovat sitoutumiskammoisia, eivätkä heidän tunteensa ketään kohtaan ole kovin syviä, niin ovatko he sitten enemmän taipuvaisempia pettämään?
Jokainen ihminen tietenkin erilainen, eikä voi yleistää, mutta en voi mitään sille että kun ukko kokoajan jossain pyörimässä niin sieltä sitten jonain päivänä jotain löytäisikin, en tiedä. Mieheni ei tosin käy baareissa, ei ryyppää tms, hänen reissunsa ovat lähinnä kavereiden kanssa kahvittelua, pelaamista yms..
Ja toki tälläistäkään on turha pelätä, se tapahtuu mikä on tapahtuakseen, mutta mielenkiinnosta vaan kyselen onko kenelläkään kokemusta?

1

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELKRT

Ukko ja minä ollaan molemmat jousimiehiä, sama syntymäpäivä, eri vuosi vaan. On oltu yhdessä 37 vuotta. Kumpikin haluaa olla välillä omissa oloissaan, ei aina nyhjätä yhdessä, vaikka esim. monia yhteisiä kiinnostuksenkohteita on. Kumpikin on reissannut maailmalla yksikseen, mutta yhteiset hommatkin sujuvat. Minä olen ollut se huikentelevaisempi osapuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe