eli paljon menee veikan peleihin kuussa?? Siis kenot lotot yms.??
paljon käytätte rahaa veikkaukseen kuukaudessa?
5
241
Vastaukset
- köyhät rotkoon
4000-5000e/vko suurin piirtein!
- Vai nii
Sitte heräsit hikisenä., pieraisit ja päästit kissan ulos.
- ei kai kannattaisi
Jos, pelaan joka kuukausia mutta en pelaa edes niin usein,
10-20 euroa menee silloin kun pelaan.
Takaisin tulee korkeintaan 2,50 voittoja :)
Että aika taikauskoa on koko homma mutta toivotaan että
menee hyvään tarkoitukseen ja jokuhan siellä pelaajista
aina voittaa enemmänkin ja osa veikkaus rahoista menee
sitten jonnekkin hyväntekeväisyyteen kai. - NotPot
Aika helvetisti, eli liikaa.
500-1000e/kk, persnettoo tulee aika paljon ja muutenkin iso potti tällaiselle duunarille.
Mut mulla on kyl peliongelma, joten onko tää nyt sitten vertailukelpoista faktaa...
Välillä on rauhallisia aikoja mut sit aina jossain vaiheessa retkahtaa taas. - 15+3
pari ihan rehellisen kuuloista vastausta. yleensä kaikki vaan voittaa vitusti fyffee.
itse häviän noin 50e vuodessa pitkävetoon. pistän muutaman kerran viikossa vetoja. lähes plus miinus nollalla mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745155- 534321
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943645- 502729
- 201999
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171771
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981511- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1491084