Kostaako nainen?

puukkoakylkeen

Jos tietää että olen kiinnostunut, mutta en uskalla lähestyä.

29

1397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhautunutnutnut

No en tiedä kostaisko mutta mieli tekis.

• puukkoakylkeen

Opiskeluaikana kävi niin että nainen johon olin syvästi ihastunut tuli opintoreissuun poikaystävän kanssa ja jouduin seuraamaan koko reissun ihastustani istumassa hänen poikaystävänsä sylissä ja niillä oli laivareissulla oma hyttikin. Nainen silti tuijotti minua kokoajan ja tuli väkisten sinne mihin yritin paeta. Tuosta reissusta jäi aika syvä trauma.

Nyt työelämässä on vastaavanlainen tilanne, mietin että mitähän yksi nainen juonii minun pääni menoksi? Voin melkein tuntea että jotain on tapahtumassa? Ilmapiiri on niin kierä ja naisen ilme vaihtelee lempeästä hymystä, piittaamattomuuteen, murjottamiseen ja moikkaamattomuuteen.

Olen vain ujo mies, en tahdo teille naiset mitään pahaa.

• iskuyritystä

Kostaa - iskemällä sinut ja hakkailemalla armottomasti. ;)

• Lapsellista

en minä ainakaan kostaisi..

• melkein aina

Kyllä naiset usein kostavat.

• mies___vv

Lisäät fb kaveriksi ja sieltä chattailet. Ihan oikeasti kannattaa aloittaa facebookilla jos tietää nimen, esim. työkaverit. Kun olet muutaman rivin kirjoitelleet niin töissä on pakko lähestyä koska ei sitä kehtaa olla niin täysi luuseri ettei sano naiselle töissä mitään. Että sinänsä tuo on hyvä keino jos ei muuten löydy heti alkuun sitä rohkeutta.

• puukkoakylkeen

Naista ei löydy facesta, mysteerinainen.

• ei löydy ei
        puukkoakylkeen kirjoitti:

Naista ei löydy facesta, mysteerinainen.

Ei enää.

• Tuskin kostaa,

jonkinlaista testailua saattaa tehdä.
      Provosoida miestä liikkeelle. Herättelee.
      Ihan jo siksikin, että saa selvyyden asialle (onko kiinnostusta vai ei), jos mies ei mitenkään tunteitaan/aikeitaan ilmaise.

Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.

• NeitiNäpsä

Miksi sinulla on tällainen pelko, että sinulle kostetaan? Onko nainen tehnyt jotain, mitä epäilet kostoksi? Oma mielipiteeni on, että nainen "kostaa" vain jos hänellä on voimakkaita tunteita sinua kohtaan JA kokee tulleensa väärin kohdelluksi.

Onko pelkosi realistinen, vai liittyyko sekin vain ihastumiseesi? Tarkoitan ihastumisesi kenties vain värittävän maailmaasi niin, että tulkitset asioita väärin.

• puukkoakylkeen

Paljon mahdollista että tulkisten asian väärin, pelko on vain persuuksissa entisestä ikävästä tapauksesta. Mutta pitää taas lähteä sinne töihin. Tänne en kehtaa kirjoitella töistä.

• Mitähän kostamista

siinä olisi... En tiedä. Jos olisi joskus ollut niin, että olisin huomannut jonkun ihastuneen ja silti höpöttelevän kaikille muille paitsi minulle, olisin ehkä ihmetellyt vähän. Mutta mitä kostamista siinä on, en tiedä. Hmm, riippuuko se sitten ihmisestä, voisiko joku käsittää jotakin väärin, vaikea sanoa.

• puukkoakylkeen

Ei sitä naisista tiedä? Tuo opiskeluaikainen tapaus, nainen lattoi minun kaappini oveen ison pahvisen lapun "Ethän koskettele en ole muovia!!!" ja muutaman päivän päästä toisen lapun "Rakaudella? Tällä kertaa et pääse karkuun". Olin luultavasti humalassa tanssinut tuon tytön kanssa hitaita jossakin baarissa? Mutta nuo laput oli aika pelottaviakin tämmöiselle ujolle miehelle ja kun en tiennyt tuolloin (muistanut) että kyse oli varmasti tästä naisesta. Sitten tuli tuo kosto opiskelureissulla.

Ihmettelen miksi tuo nainen ei koskaan voinut edes moikata käytävällä tai tulla vain juttusille jos kerran pahvilaputkin uskalsi liimata mun kaapin oveeseen? Tai olisi tullut opiskelureissuun yksin, siellä olisi voitu tutustua paremmin ehkä oltaisiin nyt naimisissa? Miksi pitää kostaa, minä ainakin vetäydyin täysin kuoreeni tuon tapauksen jälkeen.

Nyt tämä työpaikan nainen taas alkanut välttelemään minua, ei tule suoraan minun luo työasioissa juttusille kun on tullut joskus, vaan laittaa aina jonku toisen asialle. Jotain kireää ilmapiiriä tunnen tuon naisen osalta. Kauhulla odotan että joku pahvilappu ilmestyy joku kerta näytölleni tai ihan mitä vaan negatiivista. Tuntemukset on tuttuja kuin opiskeluajalta.

• 5438765

Ei sitä naisista tiedä? Tuo opiskeluaikainen tapaus, nainen lattoi minun kaappini oveen ison pahvisen lapun "Ethän koskettele en ole muovia!!!" ja muutaman päivän päästä toisen lapun "Rakaudella? Tällä kertaa et pääse karkuun". Olin luultavasti humalassa tanssinut tuon tytön kanssa hitaita jossakin baarissa? Mutta nuo laput oli aika pelottaviakin tämmöiselle ujolle miehelle ja kun en tiennyt tuolloin (muistanut) että kyse oli varmasti tästä naisesta. Sitten tuli tuo kosto opiskelureissulla.

Ihmettelen miksi tuo nainen ei koskaan voinut edes moikata käytävällä tai tulla vain juttusille jos kerran pahvilaputkin uskalsi liimata mun kaapin oveeseen? Tai olisi tullut opiskelureissuun yksin, siellä olisi voitu tutustua paremmin ehkä oltaisiin nyt naimisissa? Miksi pitää kostaa, minä ainakin vetäydyin täysin kuoreeni tuon tapauksen jälkeen.

Nyt tämä työpaikan nainen taas alkanut välttelemään minua, ei tule suoraan minun luo työasioissa juttusille kun on tullut joskus, vaan laittaa aina jonku toisen asialle. Jotain kireää ilmapiiriä tunnen tuon naisen osalta. Kauhulla odotan että joku pahvilappu ilmestyy joku kerta näytölleni tai ihan mitä vaan negatiivista. Tuntemukset on tuttuja kuin opiskeluajalta.

Ei kaikki naiset ole tuollaisia sadisteja. Tais laput olla vaan kiusausta.

• Tuskin kostaa,

meni nyt tuo muovihommeli vähän ohi, varmaankin kyse jostain teidän välisestänne "inside" asiasta tanssiessanne. Ajatteli ehkä, ettet ymmärtänyt ensimmäistä viestiä, joten varmensi toisella.
        Uhkauksia kai harvemmin julkisesti laitellaan?

Voi hyvinkin olla, että naiset ovat huomanneet kiinnostuksesi, olleet itsekin, ja kun et mitään tehnyt, koittivat provosoid liikkeelle.
        Et vastaa edelleenkään, joten varmaankin hiukan loukkaantuivat, pitävät siis jonkinlaisena pelittäjänä.

• puukkoakylkeen
        Tuskin kostaa, kirjoitti:

meni nyt tuo muovihommeli vähän ohi, varmaankin kyse jostain teidän välisestänne "inside" asiasta tanssiessanne. Ajatteli ehkä, ettet ymmärtänyt ensimmäistä viestiä, joten varmensi toisella.
        Uhkauksia kai harvemmin julkisesti laitellaan?

Voi hyvinkin olla, että naiset ovat huomanneet kiinnostuksesi, olleet itsekin, ja kun et mitään tehnyt, koittivat provosoid liikkeelle.
        Et vastaa edelleenkään, joten varmaankin hiukan loukkaantuivat, pitävät siis jonkinlaisena pelittäjänä.

Juu tuo muovihomma johtui varmaan kun hitaita tanssin naisen kanssa, humalassa tietenkin painauduin naisen kaulaa/poskea vasten ja halasin muutenkin intiimisti? Viikolla en muistanut mitään.

Olen kyllä kaukana mistään pelimiehestä, olen selvinpäin suht puhelias tutuille ihmisille, tuntemattomille olen hiljaisempi tapaus. En tavallaan koskaan aloita keskustelua tuntemattoman kanssa, varsinkaan naisen johon koen voimakasta ihastumista, ihan olen lukossa.

Ihastukseni kanssa ollaan juteltu vain työasioiden merkeissä joskus ihan pientä johonkin työn tapaukseen liittyen ja se siitä, ei juuri mitään muutta diippa-daappaa. Hyvinä aikoina on kumminkin pitkiä katseita ja hymyä, ihan sydän alkaa läpättämään.

Tuntuu nykyisin vaikeelta kohdata työpaikan ihastusta, taidetaan molemmat vältellä toisiamme? Jotenkin kuin ilman mitään erityistä syytä ilmapiiri on muuttunut kireäksi, ihan kuin tämä nainen inhoaisi minua? Ei enää edes työasioissa käy juttusillani vaan lähettä jonkun toisen minun luo. Työ on semmoista kumminkin että hänen pitäisi ongelmatapauksissa tulla minun luo, minulla ei ole koskaan työasiaa hänelle.

Yksi seikka mikä tässä myös jännittää, voin olla väärässä mutta olen saanut käsityksen kuin tämä ihastukseni olisi lähdössä pois töistä, tai väliaikaisesti pois? Jännittää että voinko minä syynä olla lähtöön ja jos hän lähtee, voiko hän tehdä jotain "läksiäiseksi" ? Jos tunnustaa tunteensa ja lähtee, silloin olen palasina.

Huh huh!

• Tuskin kostaa

Juu tuo muovihomma johtui varmaan kun hitaita tanssin naisen kanssa, humalassa tietenkin painauduin naisen kaulaa/poskea vasten ja halasin muutenkin intiimisti? Viikolla en muistanut mitään.

Olen kyllä kaukana mistään pelimiehestä, olen selvinpäin suht puhelias tutuille ihmisille, tuntemattomille olen hiljaisempi tapaus. En tavallaan koskaan aloita keskustelua tuntemattoman kanssa, varsinkaan naisen johon koen voimakasta ihastumista, ihan olen lukossa.

Ihastukseni kanssa ollaan juteltu vain työasioiden merkeissä joskus ihan pientä johonkin työn tapaukseen liittyen ja se siitä, ei juuri mitään muutta diippa-daappaa. Hyvinä aikoina on kumminkin pitkiä katseita ja hymyä, ihan sydän alkaa läpättämään.

Tuntuu nykyisin vaikeelta kohdata työpaikan ihastusta, taidetaan molemmat vältellä toisiamme? Jotenkin kuin ilman mitään erityistä syytä ilmapiiri on muuttunut kireäksi, ihan kuin tämä nainen inhoaisi minua? Ei enää edes työasioissa käy juttusillani vaan lähettä jonkun toisen minun luo. Työ on semmoista kumminkin että hänen pitäisi ongelmatapauksissa tulla minun luo, minulla ei ole koskaan työasiaa hänelle.

Yksi seikka mikä tässä myös jännittää, voin olla väärässä mutta olen saanut käsityksen kuin tämä ihastukseni olisi lähdössä pois töistä, tai väliaikaisesti pois? Jännittää että voinko minä syynä olla lähtöön ja jos hän lähtee, voiko hän tehdä jotain "läksiäiseksi" ? Jos tunnustaa tunteensa ja lähtee, silloin olen palasina.

Huh huh!

olet siis ensin kuolannut tytön tanssilattialla, ja sitten ottanut hatkat? :)

Naisilla ei kuitenkaan ole olemassa minkäänlaista tutkaa, jolla selvittää, kuka on pelimies, kuka ei, pienestä prosentista sen näkee päälle, suurimmasta osasta ei.

Koita kuitenkin hiukan rentoutua naisten seurassa, ylipäätään, älä ota itseäsi tai muitakaan niin kovin vakavasti. Rento ihminen antaa mukavamman, itsevarmemman, luotettavamman, ja ennenkaikkea helpommin lähestyttävän kuvan itsestään.

Ja kuten kaikki jotka ovat huipulle päässeet kertovat; onnistuminen vaatii lukemattomia epäonnistumisia! Kyse ei siis varsinaisesti olekaan siitä, että kaikki onnistuu heti kättelyssä, vaan siitä, että sietää pettymyksiä, on valmis treenaamaan, ja yrittämään uudelleen.

Tsemppiä!

• Puukkoakylkeen
        Tuskin kostaa kirjoitti:

olet siis ensin kuolannut tytön tanssilattialla, ja sitten ottanut hatkat? :)

Naisilla ei kuitenkaan ole olemassa minkäänlaista tutkaa, jolla selvittää, kuka on pelimies, kuka ei, pienestä prosentista sen näkee päälle, suurimmasta osasta ei.

Koita kuitenkin hiukan rentoutua naisten seurassa, ylipäätään, älä ota itseäsi tai muitakaan niin kovin vakavasti. Rento ihminen antaa mukavamman, itsevarmemman, luotettavamman, ja ennenkaikkea helpommin lähestyttävän kuvan itsestään.

Ja kuten kaikki jotka ovat huipulle päässeet kertovat; onnistuminen vaatii lukemattomia epäonnistumisia! Kyse ei siis varsinaisesti olekaan siitä, että kaikki onnistuu heti kättelyssä, vaan siitä, että sietää pettymyksiä, on valmis treenaamaan, ja yrittämään uudelleen.

Tsemppiä!

Tuntuu että joku vika minussa on, kun kaikki tutustumisyrityksen naisiin menee yleensä siten että alussa alkaa normaalisti mukavalla katsekontaktilla ja hymyllä, sitten jossain vaiheessa nainen odottaa että tulen juttelemaan, mutta minua ujostuttaa. Yritän peittää ujouden itsevarmalla käytöksellä ja en ehkä aina huomioi naista että pääsen tilanteesta "kunnialla" yli. Hymyä ja katseita jatkuu tiettyyn pisteeseen asti kunnes nainen alkaa kypsyä, hymyily alkaa kadota, sivusilmällä vilkuilua ja lopulta nainen on jo ihan sähisevä kissa, raapaisu tulee jos eksyn lähelle. Tämä viimeinen tilanne taitaa olla työpaikan ihastuksen kanssa nyt menossa.

Taitaa suurin osa naisista olla itse semmoisia ujoja, pitäis osata jotenkin lirkutella naisille mieliksi, saada ne nauramaan, jotain tutustumisen esileikkiä joka murtaa jään, tämä taito minulta puuttuu ihan kokonaan. Yritän aina olla liian asiallinen ja ehkä liiankin kiltti, en tahtoisi loukata mutta silti loukkaan väkisten jokaisen naisen joka minuun on ihastunut ja minä naiseen.

• mies suomesta
        Puukkoakylkeen kirjoitti:

Tuntuu että joku vika minussa on, kun kaikki tutustumisyrityksen naisiin menee yleensä siten että alussa alkaa normaalisti mukavalla katsekontaktilla ja hymyllä, sitten jossain vaiheessa nainen odottaa että tulen juttelemaan, mutta minua ujostuttaa. Yritän peittää ujouden itsevarmalla käytöksellä ja en ehkä aina huomioi naista että pääsen tilanteesta "kunnialla" yli. Hymyä ja katseita jatkuu tiettyyn pisteeseen asti kunnes nainen alkaa kypsyä, hymyily alkaa kadota, sivusilmällä vilkuilua ja lopulta nainen on jo ihan sähisevä kissa, raapaisu tulee jos eksyn lähelle. Tämä viimeinen tilanne taitaa olla työpaikan ihastuksen kanssa nyt menossa.

Taitaa suurin osa naisista olla itse semmoisia ujoja, pitäis osata jotenkin lirkutella naisille mieliksi, saada ne nauramaan, jotain tutustumisen esileikkiä joka murtaa jään, tämä taito minulta puuttuu ihan kokonaan. Yritän aina olla liian asiallinen ja ehkä liiankin kiltti, en tahtoisi loukata mutta silti loukkaan väkisten jokaisen naisen joka minuun on ihastunut ja minä naiseen.

En tiedä minkä ikäinen olet. Mutta sanottakoot että alle 25vuotiaissa naisissa on todella, todella suuri osa huonolla itsetunnolla varustettuja. Joko he etsivät pilviä taivaalta, tai sitten eivät uskalla lähtee treffeille miehen kanssa. Mitä paksumpi pakkeli ja laihempi runko naisella on niin sitä suurempi on hyväksynnän tarve. En itse uskonut tuohon alkuun, mutta alkanut kyllä muuttumaan asenne että näin se on.

• jokunen_..,
        mies suomesta kirjoitti:

En tiedä minkä ikäinen olet. Mutta sanottakoot että alle 25vuotiaissa naisissa on todella, todella suuri osa huonolla itsetunnolla varustettuja. Joko he etsivät pilviä taivaalta, tai sitten eivät uskalla lähtee treffeille miehen kanssa. Mitä paksumpi pakkeli ja laihempi runko naisella on niin sitä suurempi on hyväksynnän tarve. En itse uskonut tuohon alkuun, mutta alkanut kyllä muuttumaan asenne että näin se on.

Tuo 25v menee jo ehkä vähän yli. Mutta sanotaan että alle 23vuotiaat naiset ovat todella huonolla itsetunnolla varustettuja. Jotenkin pelokkaan oloisia. VAi onko kyse siitä että heitä on niin monesti yrittänyt ei-kiinnostava mies iskeä niin vetävät valmiiksi kovan suojakuoren päällensä jotta saavat olla rauhassa?

• totta tuo!!!
        jokunen_.., kirjoitti:

Tuo 25v menee jo ehkä vähän yli. Mutta sanotaan että alle 23vuotiaat naiset ovat todella huonolla itsetunnolla varustettuja. Jotenkin pelokkaan oloisia. VAi onko kyse siitä että heitä on niin monesti yrittänyt ei-kiinnostava mies iskeä niin vetävät valmiiksi kovan suojakuoren päällensä jotta saavat olla rauhassa?

Yleensä alle 23 vuotiaat nuoret naisen alut on todellakin huonolla itsetunnolla varustettuja, ja siksi varustelevat itseään kaikella "muovisella" ja glitterillä. On tekoripsii, tekotukkii, tekokynsii, botoxihuulii, ja kaikkiii ihme juttui. :D Siis huonjon itsetunnon peittelyä kaikki tuo varustelu.

• hartsakasiviis
        totta tuo!!! kirjoitti:

Yleensä alle 23 vuotiaat nuoret naisen alut on todellakin huonolla itsetunnolla varustettuja, ja siksi varustelevat itseään kaikella "muovisella" ja glitterillä. On tekoripsii, tekotukkii, tekokynsii, botoxihuulii, ja kaikkiii ihme juttui. :D Siis huonjon itsetunnon peittelyä kaikki tuo varustelu.

ootte kyl hauskoja. mist keksitte ton.

• Kuka tahansa
        Puukkoakylkeen kirjoitti:

kypsyy kun et tee asian eteen oikeasti mitään. Ei se pelkkä jutustelu työpaikalla riitä kenellekään loputtomiin. Sitähän tehdään kenen tahansa työkaverin kanssa.

• Puukkoakylkeen
        Kuka tahansa kirjoitti:

kypsyy kun et tee asian eteen oikeasti mitään. Ei se pelkkä jutustelu työpaikalla riitä kenellekään loputtomiin. Sitähän tehdään kenen tahansa työkaverin kanssa.

Tämä aloitukseni on jo vanha, ihmettelen että vieläkö tämä täällä sivulla pyörii?

Niin ja ei kostoa tullut, väärä hälytys :)

• other guy

Kyllä kostaa, voit olla varma siitä, tavalla tai toisella.

• p kristian

55v mies (ruotsin kielinen) hakee romani naista vaimoksi.
      Haluaisin kantaa romani naisen pukua kotioloissa naisen kanssa.
      Mistä löydän apua ja kuka auttaa?
      Jos joku löytyy niin soita 0417087787 niin jutellaan

• hartsakasiviis

En ttiä mut naiset on selkäänpuukottajia...

• puukkoakylkeen

Pitäisiköhän päivitellä tätä, on välillä niin tukalat oltavat töissä :( Nyt minusta on alkanut oikeasti tuntumaan että nainen on kostamassa? Ihastuin tähän naiseen kun koin että hymymme kohtasi ja tein aloitteen. Nainen ei ole kumminkaan koskaan tunteitaan minulle paljastanut edes millin vertaan ja sanoi olevansa jopa varattu, en siis ole sen koomin mitään lähestymisyrityksiä tehnyt tämän naisen suhteen.

Viimeiset pari kuukautta on ollut tosi tukalaa aikaa. Olen kirjoittanut siksi naiselle että olen ujo ja voidaan keskustella kyllä kahden kesken, kirjoitin vielä että jos jokin asia on vialla, niin toki voidaan sopia aina asiat. Mutta ei se mitään vastannut takas? Tunnen kuin tämä nainen olisi hirveen vihanen mulle, vaikka en ole tehnyt mitään!

Nainen on hiemman ylemmässä asemassa töissä kuin minä, ei suoraan minun esimies jne.. mutta kun vein sille vuoden alussa verolapun, se katsoi minua ihmeellinen hymy naamalla (vähän alistava katse?), otti sen minun lapun ja oikein tutkaili sitä mahtailevaan tyyliin? Kysyin että onko siinä kaikki oikein, nooo-on vastasi lyhyesti.

Nyt kun olen vältellyt tätä naista entistä enemmän, se hyökkäsi esimieheni (ovat hyviä kavereita) kanssa huoneeseeni ja sanoivat että minut on erotettu johtuen toimistani tätä naista kohtaan? Säikähdin älyttömästi, mutta se olikin vain kepponen. Silti jäin miettimään että mistä toimistani tässä muka oli kyse??

Sitten koen että tietyt ihmiset ei enää moikkaa minulle töissä tai jos moikkaavat niin niiden katse on muuttunut vihaiseksi? Alkaa ihan ahistaa kävellä käytävällä kun tuntuu että olenko tehnyt jotain pahaa tälle naiselle, no en ole!! Mutta tuntuu että tuo nainen on varmaan keronut jotain sontaa ja valetta minusta näille ihmisille? Miksi niiden käytös on muuttunut? Olen vain ujohko mies ja teen työni siellä, moikkailen aamulla huomenet jne, en ole semmoinen rupattelija muutenkaan paitsi ihan lähimmille työkavereilleni (onneksi niitäkin on) :)

Tämä nainen on ulospäin ihan kiltin oloinen, mutta onkohan se joku psykopaatti oikeasti? Alkaa tuntua jo niin kummalliselta tämä meno töissä, kun ihmisten käytös muuttu ja on semmoinen painostava tunne rinnassa.

Ilmiselvästi olen alusta asti ollut joku silmätikku tälle naiselle, aluksi kuvittelin sen olevan ihastusta mutta enpä tiedä, hemmetti mitä se minusta haluaa?

• Virhe koodissa?

Sulla taitaa olla itselläsi nyt joku ongelma lukea ihmisiä?
        Nainen sanoi ettei kiinnosta, että on varattu, ja sen jälkeen ei vastaa.
        Jätä hänet jo rauhaan, menee muuten häirinnän puolelle!
        "Kepponen" oli tarkoitettu herättämään sinua, kuinka oikeasti voi käydä, jos et ymmärrä lopettaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe