Mä oon vasta muuttanu tänne Lappeenrantaa, pitäis suorittaa autokoulun ykkös vaihe ja myöhemmin kakkosvaihe. Autokouluja tuntuu olevan melko paljo, mut mikäs olis paras? Minkä hintasia? Kiinnostais kans millasia autoja kyseisillä autokouluilla on ja mitä autokoulua kannattais välttää????
LAPPEENRANNAN PARAS AUTOKOULU????!!!
10
2698
Vastaukset
- Minä tiedän...
Et sä opi ajamaan kuitenkaan joten turha kysellä.
vai mitä autokouluyrittäjä ? - kortti ilman koulua
opetuslupa
- tsigulpr
Ite kävin opetusluvalla ykkösvaiheen, kakkosen kävin alkutalvella Drivecentterissä. Opettajat tosi mukavia ja tiesivät asiansa, mutta kyllä se hinta oli aika suolanen kun kuulin että kaverit oli päässy toisissa autokouluissa melkeinpä 70e halvemmalla jos ei enemmänkin. Oisko kakkosvaihe ollu jotain päälle 300e, en muista tarkkaan ko en ite loppujenopuks sitä maksanu.
Drivecentterillä oli ainankin valkosia autoja, audi a3 ja WV golf, en muista muita mitä siinä pihalla oli...
Mutta jos on mahdollisuus opetuslupaan niin suosittelen sitä, enemmän ajotunteja tulee ja opit heti miten sitten oma auto käyttäytyy eri tilanteissa. Ja tulee myös halvemmaksi, tai ainankin vielä pari vuotta sitten tuli...- Surffailijalöytää
Autokoulujen sivuilta löytyy kyllä hinnat. Ihan mielenkiinnosta surffailin, kun en uskonut Drivecentterin olevan kallein.
Syventävä vaihe, eli entinen kakkosvaihe on hinnaltaan:
Drivecentterissä 360 e
Ajaton 360 e
Draivialla 366 e
Joensuulla 366 e
Kouvo ja kumpp 370 e
Mäkinen 475 - as9+f7
hinnat noussu vuodenvaihteen jälkeen koska ajokorttiuudistus
- Vendy__
Surffailijalöytää kirjoitti:
Autokoulujen sivuilta löytyy kyllä hinnat. Ihan mielenkiinnosta surffailin, kun en uskonut Drivecentterin olevan kallein.
Syventävä vaihe, eli entinen kakkosvaihe on hinnaltaan:
Drivecentterissä 360 e
Ajaton 360 e
Draivialla 366 e
Joensuulla 366 e
Kouvo ja kumpp 370 e
Mäkinen 475kiitos!
- Jpoc
Drive center on kyllä ihan hanurista
- 888999
Ite kävin Young Driversilla. Oli halvin ja opettaja oli ihan huippu!
- Toivari
Toivarin autokoulu ehdottomasti ja Esko vielä opettajana. Joku vesieläin vai mikä Sorsa siellä oli kakkos ajeluttajana :) :) Hienot muistot tuoltakin ajalta.
- Hemppu98
Mäkisen Liikennekoulu on ahneudestaan tunnettu , kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155