Mä oon vasta muuttanu tänne Lappeenrantaa, pitäis suorittaa autokoulun ykkös vaihe ja myöhemmin kakkosvaihe. Autokouluja tuntuu olevan melko paljo, mut mikäs olis paras? Minkä hintasia? Kiinnostais kans millasia autoja kyseisillä autokouluilla on ja mitä autokoulua kannattais välttää????
LAPPEENRANNAN PARAS AUTOKOULU????!!!
10
2649
Vastaukset
- Minä tiedän...
Et sä opi ajamaan kuitenkaan joten turha kysellä.
vai mitä autokouluyrittäjä ? - kortti ilman koulua
opetuslupa
- tsigulpr
Ite kävin opetusluvalla ykkösvaiheen, kakkosen kävin alkutalvella Drivecentterissä. Opettajat tosi mukavia ja tiesivät asiansa, mutta kyllä se hinta oli aika suolanen kun kuulin että kaverit oli päässy toisissa autokouluissa melkeinpä 70e halvemmalla jos ei enemmänkin. Oisko kakkosvaihe ollu jotain päälle 300e, en muista tarkkaan ko en ite loppujenopuks sitä maksanu.
Drivecentterillä oli ainankin valkosia autoja, audi a3 ja WV golf, en muista muita mitä siinä pihalla oli...
Mutta jos on mahdollisuus opetuslupaan niin suosittelen sitä, enemmän ajotunteja tulee ja opit heti miten sitten oma auto käyttäytyy eri tilanteissa. Ja tulee myös halvemmaksi, tai ainankin vielä pari vuotta sitten tuli...- Surffailijalöytää
Autokoulujen sivuilta löytyy kyllä hinnat. Ihan mielenkiinnosta surffailin, kun en uskonut Drivecentterin olevan kallein.
Syventävä vaihe, eli entinen kakkosvaihe on hinnaltaan:
Drivecentterissä 360 e
Ajaton 360 e
Draivialla 366 e
Joensuulla 366 e
Kouvo ja kumpp 370 e
Mäkinen 475 - as9+f7
hinnat noussu vuodenvaihteen jälkeen koska ajokorttiuudistus
- Vendy__
Surffailijalöytää kirjoitti:
Autokoulujen sivuilta löytyy kyllä hinnat. Ihan mielenkiinnosta surffailin, kun en uskonut Drivecentterin olevan kallein.
Syventävä vaihe, eli entinen kakkosvaihe on hinnaltaan:
Drivecentterissä 360 e
Ajaton 360 e
Draivialla 366 e
Joensuulla 366 e
Kouvo ja kumpp 370 e
Mäkinen 475kiitos!
- Jpoc
Drive center on kyllä ihan hanurista
- 888999
Ite kävin Young Driversilla. Oli halvin ja opettaja oli ihan huippu!
- Toivari
Toivarin autokoulu ehdottomasti ja Esko vielä opettajana. Joku vesieläin vai mikä Sorsa siellä oli kakkos ajeluttajana :) :) Hienot muistot tuoltakin ajalta.
- Hemppu98
Mäkisen Liikennekoulu on ahneudestaan tunnettu , kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358