Illan Saldo 18.3.2013

back to bulimia

* 500g ranskalaisia
* yksi kpl Saarioinen mikropitsa 200g
* 1 pkt uunilenkki 400g
* 360g lihapullia

olen tässä vaiheessa syönyt siis aluksi tuon pitsan ja noin puolet noista ruuista, ja käynyt kerran oksentamassa.

Vielä olisi toinen annos a sekin tulee varmasti oksennettua sitten

ei ollut varaa enempää olisin muuten ostanut jäätelöpaketin ja pari litraa colaa

9

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönttöpääå

      joo mullakin on tässä nyt mennyt 400g jäätelöä, 200g muromysliä, 4 suklaapatukkaa, munkki, fetajuustopasteija, jauhelihakastiketta ja makaronia, 2 ruisleipää... kohta halailemaan pönttöä

    • äöäöäö

      pitääkö jokaisesta kerrasta tehdä oma topiikki? jokaisella meillä on varmaan vaikeaa ja ymmärrän että pahaa oloa haluaa purkaa, mutta voisi senkin tehdä järkevämmin vaikka yhteen keskusteluun?

      • Ei kai pakko lukea ?

        a. Ainahan voit jättää lukematta ketjut jotka on avattu otsikolla "Illan Saldo..".

        tai

        b. Voit suksia vittuun koko palstalta (tämä olisi optimaalinen vaihtoehto meille muille)

        t. Sivusta Seurannut


    • heusdifh

      Aamulla päätin etten syö mitään mutta kun olin kaupungilla huomasin 5 suklaapatukkaa 2eurolla tarjouksen -.- Ostin ne ja mussutin kaikki jo kotimatkalla ja kotiin tullessa puolikattilallista nakkikeittoa, minkä jälkeen kolme pirtelöä. Ja kun jääkaappi näytti tyhjää ja rahaa ei hirveästi niin meikäläinen leipoo kolme pellillistä kaurakeksejä! -.-

      Yritän parantua ja siksi en oksenna, vaikka mieli tekisi. Mieluummin paastoan pari päivää kun menen vessanpöntön luokse

      • uirfhieur

        joo korjaan nyt on pannukakku uunissa -.- eiköhän sekin mene kerralla alas


    • o.O1

      157/60 26v
      sunnuntai mässyt oli:
      1 perhepitsa
      1,5 l cokista
      1l maitoa kaakaota
      1kpl 30cm subi
      1kpl muta kakku
      4kpl muffinsia
      2kpl sukulakua
      karkkipussi
      sipsi dippi
      pähkinöitä
      paketti jätskiä
      paketti lihapullia
      rasia perunasalaattia
      2kpl suklaa levyä

    • pelkäänhuomista

      joka ikinen ilta istun kylppärissäni oksentamassa kolme tuntia duunipäivän jälkeen kunnes kaikki ahmittu ruoka on ulkona. ja kello yleensä näyttää puolta yöltä. sunnittelen aina illaks jotain tekemistä vaikka lenkille tai jotain ohjelmaa telkasta mutta koskaan en tee mitään muuta kun oksenna silmät turvonneena ja kyyneleet kasvoilla.
      Rahaa meni taas reilu pari kymppiä. kokonainen Patonki, melkein täys pussi paahtoleipää ja paljon voita, kolme keksi pakettia, levy suklaata, viis mars patukkaa, pussi pyttipannua, kana-kolmioleipä ja vettä. Toivon että joku pelastais mut tästä helvetistä. Soittais edes isä tai joku, miksen ite soita jolkkein että autaa mua.

      • back to bulimia

        Samat ova tuntemukset :(

        Ikävää kun mulla ei ole yhtään ystäviä niin en voi kellekkään edes soittaa tai mihinkään mennä, muuta kuin kävellä yksinään pitkin poikin katuja. Toinen vaihtoehto on olla kotona, yksin, asunnossani jota vihaan yli kaiken.

        En jaksaisi enää!

        Mulla on mun elämäntilanteesta niin kamala stressi että se saa mut ahmimaan/oksentamaan. Oon huomannut että oikeestaan kaikki mitä teen on jotenkin pakenemista - nukkumisen, ruoan, musiikin kuuntelun, netissä surffaamisen, pitkien kävelyjen avulla.

        Pakenen omaa itseäni ja elämäntilannettani noilla tavoin.

        Mulla ei ole resursseja muuttaa elämääni ja se mua pelottaa ja vituttaa.. täytän tänä vuonna 30v ja mulla ei ole mitään eikä ketään tässä elämässä :(


    • veiggoo

      Mua ainakin henk.koht helpottaa nää "illan saldo" keskustelut. Tajuun aina konkreettisemmin, että en oo yksin tän sairauden kanssa. Enkä ainut ketä pystyy syömään järjettömiä määriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe