Autoliike marko sipilä!
12
5966
Vastaukset
- silviissii
Jaa että sellainen ikävä juttu. Haluaisin muistuttaa lukijoita kuitenkin siitä, että jokaisella tarinalla on kaksi puolta. Lukekaa sekä ostajan että myyjän kanta ja miettikää hetki puolueettomasti omilla aivoillanne tapahtumaa. Minä en ainakaan halua liittyä näiden raivokkaiden räkyttäjien ja haukkujien joukkoon, vaan pysyn mieluummin täysin puolueettomana. Kaipa oikeus sitten viimeistään voittaa:) Mutta seuraan toki mielenkiinnolla miten tässä keississä käy!
- ajan taxilla ain
Olisit Tomi ostanut auton,etkä mitään lelua. Autolla on tarkoitus siirtyä paikasta toiseen ja ihan hyvän auton matkan tekemiseen saa muutamalla tonnilla.
Vaan tuntuu Hautamäellä olevan paljon ylimääräistä rahaa kun tuollaisia ostelee.
Tuolla käytetyn auton hinnalla saisi jo asunnon ostettua ja tulee mieleen,että ostaja on typerys vaikka Sipilän poika ilmeisesti onkin huijari!
Vaan ökyrikkaita saa ja pitääkin huijata... - hyvä reso
Olemme äärimmäisen pahoillamme, että reklamointiin ei ole heti vastattu, Raisiossa sijaitsevan Autoliike Marko Sipilän edustaja Tim Olin kommentoi Iltalehdelle.
- onko nimi enne
Pojan pojasta polvi paranee,
jo 1950 luvulla oli Jämsässä sillanpielessä Sipilän autoliike, myi tuntisäänöstelyn aikana piikkinokka Mosseja etukäteismaksulla eikä autoja ole vieläkään toimitettu. - silviissii
Homma on ilmeisesti selvä ja jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen päästy. Voidaan lopettaa aiheen revittely täälläkin:D
- lisää repostelua
Ei,kiva näitä on revitellä,levitellä ja repostella kun ei oma lehmä ole ojassa!
- JatkeJatkoJatke
Niin tää on tää Camaro-kohu?
Aika nolo kyllä liikkeelle luistaa takuista. Vielä kun myydessä puhuttu kyl niin kauniisti kaikki ja sit sanotaan et takuu ei korvaakaan 20000e koneremppaa kun autoa on tuunattu.
Ei paskankaan väliä vissiin millään.
Vaikka rohkee oli sällikin, ostaa 120000e jatkokappaleen velkarahalla että pääsis kulmilla vähän näyttään muille ajamisen mallia. kun tosiaan kämppäkin olis varmaan ollu aika kova sana maksella omaks...? - sieltä
Rehellistä autokauppaa - Riemurasia
- noniin
http://www.riemurasia.net/kuva/Rehellistä-autokauppaa/117356
- camaro hyvä
camaro olisi taas myynnissä eikun kaupoille
http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6431768
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855