Asentovinkkejä?

mietittävää..

joo tota poikaystävä on maininnu joskus kerran että haluais kokeilla 69:ä niin neuvokaas miten siinä pitäs toimia sitten ja pitääkö käyttää käsiä? ja sit jos oon päällä 69:ssä niin pitääkö lantioo liikuttaa että jätkä voi nuolla mun päättämistä kohdista? ja miten sais jotenki lisäkiksejä perinteisee ratsastukseen? ja saa kans kertoo onko paljoki eroa kondomin kanssa ja ilman? ei oikei voida kokeilla ilman kun en halua raskaaks 13-vuotiaana niin siks kysyn:D ja nii sitte vielä että mitä muita asentoja voitte suositella? mulla on aika huono lihaskunto niin ei itelle kovin vaativia mut poikakaverilla on tosi hyvä kunto ja se pelaa jalkapalloa niin ideoita saa antaa !

13

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otahan nyt

      tuttipullo vielä käyttöön ja imeskele vain huvituttia,sittenkun kasvat isoksi ja tulet aikuseksi ryhdytään pelehtimään vasta kusottimien kansa.

    • lifemocker

      69 on ehkä huonoin ja yliarvostetuin asento IKINÄ

      • gjjfgjgjgf

        Mä kyl antaisin sen arvonimen lähetyssaarnaajalle. 69 on taas must aivan huippuasento.


    • ZzzzzZzzzZzzzzzzz

      Lepoasento on paras asento.

    • jaska5

      Tässä yksi parhaista meillä.

      Nainen selällään sängyn päällä siten, että pää on sängyn ulkopuolella siis hiukan taipuneena alaspäin lattiaa kohti. Pidämme siitä kun tulen ja nain häntä siinä suuhun. Samalla voin katsella hänen vartaloaan ja myös nuolla pillua. Tässä asennossa on se hyvä puoli, että mies voi naida omaan tahtiin ja siten vaikuttaa orgasminsa saantiin. Normaalisti suihinotossahan nainen määrää tahdin, ellei mies nyt sitten pidä naisen päästä kiinni ja ohjaa siten.
      Naiseni tykkää erityisesti siitä kun nain häntä joko edestä tai takaa pöytää vasten. Myös tuo suuhun naiminen onnistuu pöydällä, jos mies ei ole kovin lyhyt.

    • hese.

      Viime lauantaina aamupäivällä piti lähteä ruokakaupassa käymään naiseni kanssa. Emäntä on sellainen D-kuppinen ja muuutenkin kurvika, ei kuitenkaan lihava. Oli pukeutunut avara-aukkoiseen t-paitaan ja tiukkoihin farkkuihin. Niinhän siinä kävi, että ennenkuin päästiin lähtemään minua alkoi naitattamaan. Ei muuta kuin emännän taakse ja keittiön pöydän luokse. Emäntä taivutti ylävartalonsa pöydän päälle ja minä takalistoon kiinni. vähän himokasta hyväilyä haaravälistä ja farkut pois jalasta. Takaa päin himokas pano ja sitten laukeaminen. Sitten päästiin jo lähtemään kauppareissullekin.

    • nyt hupiset

      paskojas

    • meillä naidahan

      sängyssä ja ruokapöytää on syömistä varten.

    • pitäs toimia

      Jos tussa iässä on jo tuollainen kontrollifriikki niin viisainta on pittää n. viiden vuoden tauko seksissä ja käyttää aika kuntoliikuntaan.

      Jos lihaskunto on retuperällä jo tuossa iässä nii siitä ei hyvää seuraa.

    • :P2

      En anna sulle minkäänlaisia seksineuvoja, koska olet noin nuori vielä. Hus täältä, johon on 18-vuoden ikäraja!

      • mä taas moix

        Eihän tääl tarvihe muuta ku klikata "Kyllä olen yli 18" ja pääsee forkille:D ja joo en mä enää mitää neuvoja tarviiskaa ku riittää poikaystävällä älyä keksiä uusia kokeiluja muutenki:)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe