ja varasti ainakin sydämeni, koska saan sut omakseni? Olen valmis odottamaan 25v ;)
Naiselle joka
11
381
Vastaukset
- Kultaisesta...
sydämestäsi saamilla myyntituloilla eläisinkin leveesti koko loppuikäni, mut tallessa on. En tee maallisella mammonalla mitään, sä oot tärkeämpi, tärkein....
Honey, ei odoteta sitä 25v., oon sit jo vanha kurttuisa mummeli melkein. Ihan valmista kamaa oon jo nyt, sen kus tuut hakee!! :)
Rankaistaankos tästä varkaudesta kui? ;)- osti,myi,vaihtoi
Toivomallasi tavalla! Tykkää susta ryppyineen päivineen! ;)
- Kultaisesta...
osti,myi,vaihtoi kirjoitti:
Toivomallasi tavalla! Tykkää susta ryppyineen päivineen! ;)
Kiva kuulla :) mielessä onkin miten voisin rangaistukseni suorittaa...
Pätkähtiköhän tästä rikoksesta elinkautinen..... ;)
- melkeen hunningolla
Jos oltais ees vaihdettu ne puhelinnumerot sillon taxissa =( Voi olla että menee juurikin tuo 25 vuotta ennen kun löydän sut..
- Koska toteutuis
Mä en jaksa odottaa niin kauaa.
Tahtois edes halata ja nauttia seurasta.
Istua ajan kanssa -syödä ja jutella ja ehkä tanssiakin. - melkeen hunningolla
Vaikka huomenna jos olis numero mihin soittaa..
- Älä päästä
Ai...osti myi ja vaihtoi?
Ei noin pitkää aikaa kantsi odottaa, ota ja omista.- osti,myi,vaihtoi
Eikai ketään voi omistaa?
- no vaihda
jo
- Missä odotat?
Kauppa se on, mikä kannattaa. Ostaisitko tämän hänelle?
http://www.duskyswondersite.com/wp-content/uploads/2012/10/exqui-image-house-Blue-Ridge-Mountains-Georgia.jpg
:) - Sileen saleen
Länsimaisten "pari"-suhteiden ongelma on yleisesti tiedossa. Esitetään ja yritetään olla toisille uskollisia, vaikka totuus on aivan toinen...
Seurauksena luottamuksen ja kunnioituksen loppuminen toista kohtaan. Ihmistä ei ole luotu yksi avioisuuteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362