mooikka ois hirmu kiva jos joku haluis jutella vaikka mesessä tai kikissä (: miulla on joskus hirmu tylsää ja ois sillon just kiva jos ois joku jonka kaa jutella (: ja suoiteltavaa ois että oot 16-18 v !
15 kohta 16 v tyttö ettii jutteluseuraa(:
10
236
Vastaukset
- dude_95
Kyllähän se juttuseura kelpais mullekin :)
En käytä meseä tai kikiä tosin, mut on mulla sähköposti jos kiinnostaa :) - Zondag
Voisin jutella kikissä :)) eihän haittaa, et oon 15 v poika?
- iva.kiva
Heipliityin just tänne ja hae mukavaa juttu seuraa......t.vesku
- mooiii:)
moii:) voisin jutella sulle kikissä ja oon kohta 17v poika:) voisit laittaa kik nimes mun spostiin [email protected]
- helloou97(:
voitteko laittaa kik nimiänne tänne(: miulla ei oo tällä hetkellä sähköposti toiminnassa
- mooiii:)
moi tässä ois kik nimi kettula96 :)
- namitasku69
perverssisetä täällä myös moi
- hellooou97(:
jooo elikkä tosiaan laittakaa kik nimiänne tai mese osotteita tänne jos jutteluseura kiinnostaa (: on nimittäin aika tylsää :D ! ja perverssisetä mee pois.-.-
- Zondag
Mun kik: Tuoppi
Joo, älä säikähä, en ryyppää x) se on vaan mun lempinimi.
- ans1
[email protected]
Lisää siitä nii jutellaa :) -96 M
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106