Se siitä sitten, Urpilainen!

""Toki kehnoiksi osoittautuneet päätökset on mahdollista kumota uusilla, mutta niitä ei ole mahdollista hävittää kansalaisten tai vapaasti sijoituskohteensa valitsevien rahoittajienkaan muistista.

Viimeistään viime viikonlopun jälkeen pitäisi joka ikiselle lukutaitoiselle Euroopan unionin kansalaiselle olla selvää, että EU-maiden sopimukset ja lupaukset eivät ole oikeita lupauksia, joihin voi luottaa, vaan ne ovat "poliittisia lupauksia", joihin ei voi luottaa.

Jos talletussuojasta annettu lupaus voi pettää edes Kyproksella, voi se pettää missä tahansa muussakin jäsenmaassa. Ja jos talletussuoja voi murtua, tuskin muutkaan "poliittiset lupaukset" ovat sen luotettavampia.

Kysymys on kulloinkin päättäjiä vastassa olevista vaihtoehdoista ja siitä, mikä on päättäjien taktikoinnissa pienimmän poliittisen riskin valinta. Ratkaisuja ohjaavat seuraavat vaalit ja niihin liittyvä taktikointi, eivät kansalaisille aiemmin annetut lupaukset."

Taloussanomat, 20.3 Jani Hurri

Kantsii lukea koko pitkä artikkeli, jossa valotetaan koko Eu rahoituksen kurjuuttaa. Jutta Urpilainen puhuu suulla suuremmaalla. EU itselleen laatimat säädökset yksi toisensa jälkeen mitätöidään. Rahan pesusta Kyproksella tiedetään, mutta ei uskalleta kajota pääsyylliseen, eli rahanpesijöiden ja suursijoittajien kukkaroon. Piensääästäjiltä otettaisiin, mutta onneksi kansa äänesti homman nurin.

"EU EI TOIMI, SE EI VAAN TOIMI"

Kun tulee uusia päättäjiä EU:n tiimoille, muuttavat ja muuttuvat säännökset ja direktiivit. Eli riippuu päättäjien tarpeesta kusettaa kansaa ja joku vielä kehtaa todistella miten tämä kaikki on meidän kansalle hyväksi.
Saas nähdä tällä palstalla kirjoittavien hallitus puolueiden hyväveliverkoston ja Keskustalaisten vihdoin näkyvä hallituskaipuu ja sen myötä kallistuminen nykyhallituksen linjausten kansa samalle raiteelle, - mielipiteitä, joihin eivät itsekään usko.

9

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkärisetäleikki

"Saas nähdä tällä palstalla kirjoittavien hallitus puolueiden hyväveliverkoston ja Keskustalaisten vihdoin näkyvä hallituskaipuu ja sen myötä kallistuminen nykyhallituksen linjausten kansa samalle raiteelle, - mielipiteitä, joihin eivät itsekään usko. "

Onko vainoharhaisuudellasi muita ilmenemismuotoja?

• Keskusta on hakenut itseään lähelle hallituspuolueiden kantaa, Syynä huonosti menneet eduskuntavaalit. Kokoomuskin on jo halukas ottamaan Kepun kaverikseen hallitukseen, jossa demarit käyvät hankaliksi, kun tuntuu, että EU hohto alka vähetä kansan mielessä.
        "Mihinkä koita karvoistaan pääsee"! Pitää tyystin paikkansa. KUn muistaa Mari Kiviniemen ja Jyrki Kataisen yhteisen sävelen ennen viimeistä eduskunta vaalia, niin oli selvästi nähtävisä "avioliitto" kahden porvari puolueen taholla. Mari luotti liikaa kansaan. Ei suomessa kuitenkaan ole niin paljon sellaista kansaa, joka tarvitsisi kahden yhtäsuuren puolueen ideologista kantaa, olla raharikkaiden yhteisedustajina. Kokoomuksn 20% on jo nykypäivänä maksimi.

• Putaan poika

Kuinka oikeassa oletkaan reinhardr 38, Eu:n lupauksiin ei voi luottaa,eikä
      niihin päätöksiin usko Suomen hallituskaan koska se on ajautunut sellaiseen
      ahdinkoon josta on vaikea selviytyä,valhetta ja salailua kaikki heidän puheet.
      Luulempa että moni täällä suomessakin on aikeissa nostaa euronsa pois
      pankkitililtään,jos niitä kenellä siellä on.
      Määräaikais talletusten korko on niin alhainen että on sama siirtää rahansa
      pois pankeista,vaikka sukanvarteen,on ainakin varmemmassa tallessa.
      Aikoinaan leikkasivat setelit ja niiden arvo romahti puolet,nykyisin on
      myös keinot joilla kansalaisten varanto saadaan kaapattua huijareiden
      käyttöön.
      Tulee joskus mieleen onko tuosta alhaisesta korosta jota lainoista ja
      säästöistä pankit nykyisin maksavat todellista hyötyä ?
      Onko se ansa joka viritettiin nyt tuossa muodossa ?
      Nostakaa rahanne pankkitileiltänne niin pian kuin mahdollista,aika käy
      vähiin.

• Höpököntiäinen olet

Samaa pataan perusuomalaisetkin. Ei voi luottaa.

LUVATA VOI KAIKKEA HYVÄÄ oppositiossa,
      MUTTEI SITTEN HALLITUKSESSA VOIKKAAN NIITÄ TOTEUTTAA.
      (persusujen linja)

( ENSIKSI PITÄä PÄÄSTÄ HALLITUKSEEN MUTTEI KUN EI PÄÄSE, ainakaan 10 vuoteen.

reinhardr38 asiantuntemus tuli jo testattua tuolla toisaalla osa-alueella...täysin lööperiä)

Nyt jo haaskalla istuu,vaikkei haaskaa saa käyttää metsätyksessä.

• Putaalta päivee

Vai jo myönnät sinäkin että EU on haaska,sitä se on ja Suomi mätänemässä
        samassa tunkiossa.
        Etelä euroopan salametästäjät siellä kytteevät ,ei PS:n porukka,
        Katainen ja Urpilainen ouvat ajomiehinä hätistelemässä suomen veronmak-
        sajia ammuttavaksi eli nylettäväs.

• ei voi mitään
        Putaalta päivee kirjoitti:

Vai jo myönnät sinäkin että EU on haaska,sitä se on ja Suomi mätänemässä
        samassa tunkiossa.
        Etelä euroopan salametästäjät siellä kytteevät ,ei PS:n porukka,
        Katainen ja Urpilainen ouvat ajomiehinä hätistelemässä suomen veronmak-
        sajia ammuttavaksi eli nylettäväs.

Perus...puolueen kannoilla,voi sytyttää nuotion.

• Sekasin on

Luin noita reinhardrn kommentteja sekä tuolta palkamaksuketjusta, että nyt tästä ja olen ihan ihmeissäni.
      Voiko joku olla oikeasti noin pahasti sekaisin tai sitten täydellinen idiootti?

Miehen esittämät väitteet riitelevät keskenään jopa samassa kommentissa.
      Mikä mies (vai onko hän nainen) tämä nimimerkki oikein on?
      Yksi mahdollisuus on tietysti vahva lääkitys ja viina joilla mies sekoittaa päänsä. Uskomatonta sepustusta.

• nimim. "sekasin on"
        Viitsikkö laittaa tänne palstalle tietoa siiä, missä olen hakoteillä! Tämä minun suorituksenipalkan maksajana on tasan tarkkaan tiedossa, jos viuitsii ottaa selvää asioista. Turha suunsoitto ei valaise asiaa, vaan esimerkki siiä, että olen väärässä,

Pistäppä hyvä viisas mies ja tai nainen. Yksilöitynä virheeni, joissa olen "sekoillut" asioiden esille tuonnissa.
        Päinvastoin sinulla on hakuammuntaa, joka osoittaa sen, että et hallitse analyyttistä tiedon esille tuonnista.

Mikä nimimerkki on? Seon sellainen, jota jokainen vähänkin itseään arvostava ihminen käyttää ja olen sen nimimerkkini rekistöröinyt, päin vastoin, kuin arvon minua arvosteleva henkilö.

• ol..viiraa
        reinhardr38 kirjoitti:

nimim. "sekasin on"
        Viitsikkö laittaa tänne palstalle tietoa siiä, missä olen hakoteillä! Tämä minun suorituksenipalkan maksajana on tasan tarkkaan tiedossa, jos viuitsii ottaa selvää asioista. Turha suunsoitto ei valaise asiaa, vaan esimerkki siiä, että olen väärässä,

Pistäppä hyvä viisas mies ja tai nainen. Yksilöitynä virheeni, joissa olen "sekoillut" asioiden esille tuonnissa.
        Päinvastoin sinulla on hakuammuntaa, joka osoittaa sen, että et hallitse analyyttistä tiedon esille tuonnista.

Mikä nimimerkki on? Seon sellainen, jota jokainen vähänkin itseään arvostava ihminen käyttää ja olen sen nimimerkkini rekistöröinyt, päin vastoin, kuin arvon minua arvosteleva henkilö.

Lueppas sen ketjun loppupäätä. Siellähän kerroit itse,että sekoilit.
        Nyt taasen
        .taitaa mennä yli..vaihda samalla kuvakin..se seppäsen näköiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe