olen ollu jo ihan liian kauan yksinasuja. Nyt alkaa riittää, mistä löydän kaverin jonka olkapäähän voin nojata. Jolle kanssa jakaa elämän ilot ja surut.
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin, siksi minäkin kaipaan rinnalleni kulkijaa.
tarpeeksi kauan
41
524
Vastaukset
- .......
kuka sinä olet?
- yhdessä käsi kädessä
et kai sie luule, että laittaisin tänne kaikki tietoni. Hyvä vitsi, johan rupees puhelin pärisee ja sähköposti menis tukkoon.
Olen vain yksi monien joukosta, joka on kyllästyny yksinoloon. Tuota en ole yksin, vaan vailla kättä johon tarttua, käsi joka johtaa mut siihen onneen jota kaipaan. Ainakin uskon tai voinhan vaikka unelmoida-koska olen romanttinen luonne. - kannattaa kokeilla
yhdessä käsi kädessä kirjoitti:
et kai sie luule, että laittaisin tänne kaikki tietoni. Hyvä vitsi, johan rupees puhelin pärisee ja sähköposti menis tukkoon.
Olen vain yksi monien joukosta, joka on kyllästyny yksinoloon. Tuota en ole yksin, vaan vailla kättä johon tarttua, käsi joka johtaa mut siihen onneen jota kaipaan. Ainakin uskon tai voinhan vaikka unelmoida-koska olen romanttinen luonne.Luulempa että seuraa löytyy parhaiten kun ei mene minnekkään tai laita yhteystietojaankaan minnekkään eikä edes kokeile etsiä seuraa mistään.
- yhdessä käsi kädessä
kannattaa kokeilla kirjoitti:
Luulempa että seuraa löytyy parhaiten kun ei mene minnekkään tai laita yhteystietojaankaan minnekkään eikä edes kokeile etsiä seuraa mistään.
niin ja pysyy vielä kaiken lisäksi neljän seinän sisällä. Ja varmuudenvuoksi sulkee myös puhelimen, eikä käy netissä, ettei vaan tule houkutusta kirjoittaa mitään juttuu.
Niin eiköhän ala seuraa löytyä ja liian kanssa. - Invisible boy
niin ja pysyy vielä kaiken lisäksi neljän seinän sisällä. Ja varmuudenvuoksi sulkee myös puhelimen, eikä käy netissä, ettei vaan tule houkutusta kirjoittaa mitään juttuu.
Niin eiköhän ala seuraa löytyä ja liian kanssa.Voi olla kyllä, että ajan kanssa saattaa ruveta pikku-ukkoja pomppimaan nurkissa.
- yhdessä käsi kädessä
Invisible boy kirjoitti:
Voi olla kyllä, että ajan kanssa saattaa ruveta pikku-ukkoja pomppimaan nurkissa.
ei mun nurkissa pikku-ukot hypi..olen niiltä sujassa
- a18plus6
Treffipalstalta sellaisen voi löytää.
- yhdessä käsi kädessä
en mee treffipalstalle etsimään jotain ihme juttuu, en etsi mitään yhden illan juttua, enkä ole sellainen joka hyppää sängystä sänkyyn. Etsin oikeesti ihmistä jonka kanssa voisin olla just sellainen kuin olen, oma itseni.
Se naurava ja ilonen joka olen.
En käy kapakoissa, en juo, en polta.
Haluun vaan sellaisen kaverin jonka kanssa voin kulkea käsi kädessä ja olla onnellinen.
Eikö enää löydy sitä vanhanaikaista romantiikkaa, jota vanhoissa elokuvissa on. Olen kai romantikko, muuta parempi näin. - a18plus6
en mee treffipalstalle etsimään jotain ihme juttuu, en etsi mitään yhden illan juttua, enkä ole sellainen joka hyppää sängystä sänkyyn. Etsin oikeesti ihmistä jonka kanssa voisin olla just sellainen kuin olen, oma itseni.
Haluun vaan sellaisen kaverin jonka kanssa voin kulkea käsi kädessä ja olla onnellinen.
Eikö enää löydy sitä vanhanaikaista romantiikkaa, jota vanhoissa elokuvissa on. Olen kai romantikko, muuta parempi näin.Mahtoikoihan tuota vanhanaikaista romantiikkaakaan olla muuta kuin vanhoissa elokuvissa. Elokuvathan kertovat miten toivoisimme jonkun asian olevan, eivät siitä, miten asiat todellisuudessa ovat.
Treffipalstalla on niin yhden-illan-iloja etsiviä kuin sitä "parempaa puoliskoaan" hakevia. Kuten elämässä yleensäkin, sama ihmisten kirjo se sielläkin on.
Mutta niin, eihän sitä välttämättä tarvitse netistä etsiä, voihan se kaveri löytyä vaikka kaupan kassajonosta. Ihmisiä tapaa siellä, missä ihmisiä tapaa olla. Siitä vain, "ylös ulos ja lenkille", sitä kaveria etsimään. - fdhfhfhfhfdhfdh
Eikö enää löydy sitä vanhanaikaista romantiikkaa, jota vanhoissa elokuvissa on. Olen kai romantikko, muuta parempi näin.Kuten mainittua, nettideittipalveluissa kyllä moni hakee ihan tosimielellä seuraa. Toki mukaan mahtuu paljon pelkkiä seksiseuranhakijoita. Paljolti riippuu myös mistä hakee seuraa. Täällä Suomi24:sen Treffeillä profiileista päätelle moni nainen hakee ihan oikeaa elämänkumppania. Tosin rivien välistä on osalla luettavissa, että seksisuhdekin vois käydä. Mutta niinhän se on ihan liveihmisilläkin.
Sitten on paikkoja, joista ei elämänkumppania kannata etsiä. Välillä näkee vaikka Iskurissa kun naiset hakee elämänkumppania. Hassulta tuntuu, eivätkö ole huomanneet, että miehet sieltä lähinnä seksiä hakee. Tosin pieni osa miehistä siellä hakee ihan seurustelukumppania ja jos vaan jaksaa ite raakata 9/10 tulevista seksinruinausviesteistä pois, niin mikäs siinä sitten.
Maksulliset seuranhakupalvelut voisivat olla ihan hyviä, ei omia kokemuksia niistä. Mutta ilmeisesti niissä ihmiset vielä helpommin ovat ihan tosissaan kun taloudellisesti on panostettu siihen. Toisaalta noissakin on muuhun kuin elämänkumppanin hakuun tarkoitettu. Toivottavasti kukaan ei uskollista elämänkumppania ainakaan mistään Victoria Milanista hae :d - Rohkea treffipalstalla?
Eikö enää löydy sitä vanhanaikaista romantiikkaa, jota vanhoissa elokuvissa on. Olen kai romantikko, muuta parempi näin.Kyl treffisivuilta voi löytää ihan ystäviäkin "vain". Ei se toki estä et joskus tulis enempää, mutta sen ku sanot että nyt etsin vain juttu- ja lenkkiseuraa niin ei siinä paljon menetä.
Missäs päin aloittaja asustelee?
- Vähän lisäystä
Saattaisi auttaa asiaa jos mainitsisit ikäsi ja missä päin Suomea asustelet. Näiden perusteella saisi selville onko ikäero sopiva ja olisiko tapaaminen mahdollista jos välimatkaa ei olisi liian paljon. Jos nämä kaksi ehtoa täyttyisivät voisi keskustella asiasta tarkemmin tämän jälkeen.
- yhdessä käsi kädessä
Laitan ekaks, asun etelä-karjalassa.
- Vähän lisäystä
Asut siis itäisessä Suomessa ja minä puolestani tasan toisessa päässä, läntisessä Suomessa siis. Välimatkaa taitaa olla sen verran runsaasti, että mahdollinen jatkuva näkeminen taitaa ikävä kyllä olla pois laskuista. Taitaisi jäädä kirjoitteluun ja ehkä hyvällä onnella harvoin tapaamiseen mutta siinä se sitten olisi. Mutta jos kirjoitella tai keskustella haluat, se varmaankin voisi onnistua. Muuta en kyllä osaa nyt sanoa.
- yhdessä käsi kädessä
Katsotaan, onhan matka pitkä, mut kyllä posti kulkee, siis sähköposti ja olishan se kiva vaikka kirjoitella, tai soitella.
En tiedä, olis kivempi kun olis lähempänä.
Kylä pitäs olla pikä käsivarsi, jos mun nimimerkkiin vertaa sun juttuus.
Leikki leikkinä.- Vähän lisäystä
Sähköposti tosiaan kulkee, ei väliä kuinka pitkä välimatka on, kunhan nettiyhteys vain toimii siis. Soittaminen on toinen vaihtoehto. Lähempänä olisi tietenkin paras ratkaisu varmasti mutta tilanne nyt vain saattuu olemaan tämä mikä on. Niin paljon älä vain ala lisäämään pituutta käsivarsiisi, voisi tulla vaikeaa elämään niiden kanssa. Mutta kuten sanoit, leikkiä vain.
- yhdessä käsi kädessä
Vähän lisäystä kirjoitti:
Sähköposti tosiaan kulkee, ei väliä kuinka pitkä välimatka on, kunhan nettiyhteys vain toimii siis. Soittaminen on toinen vaihtoehto. Lähempänä olisi tietenkin paras ratkaisu varmasti mutta tilanne nyt vain saattuu olemaan tämä mikä on. Niin paljon älä vain ala lisäämään pituutta käsivarsiisi, voisi tulla vaikeaa elämään niiden kanssa. Mutta kuten sanoit, leikkiä vain.
Mä tarkoitin kyllä sun käsivarsia, en omiani. Niin olishan se vaikee juttu jos käsivarret olis niin pitkät. Pitäs vissiin laittaa moneen solmuun ja sit nostaa kohti kattoa. Mä tarkoitin niillä käsivarsilla, leikkiä vain, kai säkin samoin.
Jos ei toimi, niin laitetetaan uusia pihoja ja oma linja suomen läpi kulkemaan, niin johan toimii ja miksei toimis, jos ei joku käy katkasemassa.
Niin ja varmuuden vuoksi laitetaan varoituskyltti piuhan molempiin päihin. - Vähän lisäystä
Mä tarkoitin kyllä sun käsivarsia, en omiani. Niin olishan se vaikee juttu jos käsivarret olis niin pitkät. Pitäs vissiin laittaa moneen solmuun ja sit nostaa kohti kattoa. Mä tarkoitin niillä käsivarsilla, leikkiä vain, kai säkin samoin.
Jos ei toimi, niin laitetetaan uusia pihoja ja oma linja suomen läpi kulkemaan, niin johan toimii ja miksei toimis, jos ei joku käy katkasemassa.
Niin ja varmuuden vuoksi laitetaan varoituskyltti piuhan molempiin päihin.Minun tai sinun, vaikee juttu olisi kummalle tahansa varmasti. Uudet pihat ja linjat Suomen läpi vai? Arvaa vain saisiko tuollaisiin luvat? Ja vaikka saisikin jollain ihmeen tavalla, mitä sellainen tulisi maksamaan? Jospa kuitenkin pidättäydytään nykyisissä yhteyksissä ja toivotaan, että ne mokomat vain suostuisivat toimimaan, ainakin niin kauan kuin laskut tulee maksettua ajallaan. Tosiaan jos keskustella vielä haluaa enemmän, mainitse vain.
- Vähän lisäystä
Niin ja varmuuden vuoksi laitetaan varoituskyltti piuhan molempiin päihin.Minun tai sinun, vaikee juttu olisi kummalle tahansa varmasti. Uudet pihat ja linjat Suomen läpi vai? Arvaa vain saisiko tuollaisiin luvat? Ja vaikka saisikin jollain ihmeen tavalla, mitä sellainen tulisi maksamaan? Jospa kuitenkin pidättäydytään nykyisissä yhteyksissä ja toivotaan, että ne mokomat vain suostuisivat toimimaan, ainakin niin kauan kuin laskut tulee maksettua ajallaan. Tosiaan jos keskustella vielä haluaa enemmän, mainitse asiasta.
- yhdessä käsi kädessä
Minun tai sinun, vaikee juttu olisi kummalle tahansa varmasti. Uudet pihat ja linjat Suomen läpi vai? Arvaa vain saisiko tuollaisiin luvat? Ja vaikka saisikin jollain ihmeen tavalla, mitä sellainen tulisi maksamaan? Jospa kuitenkin pidättäydytään nykyisissä yhteyksissä ja toivotaan, että ne mokomat vain suostuisivat toimimaan, ainakin niin kauan kuin laskut tulee maksettua ajallaan. Tosiaan jos keskustella vielä haluaa enemmän, mainitse asiasta.
Annetaan molemmat olla käsiemme sen mittaiset kuin ovat, eiköhän näillä yllä ihan hyvin kirjoittelemaan.
Miepä tarkoitinkin jotain ihme piuhoja jotka ei maksa mitään ja jotenkinhan ne saa viriteltyä. Annetaan niiden piuhojen virittelynkin olla, eiköhän ne entiset toimi, kun nytkin toimivat.
Laittaahan ne sit uudet jos hajoo. Maksut maksan kuten ennenkin ajallaan, vaan konehan voi hajota ennen aikojaan ja sit katkee piuhat ja linjat.
Tuota miten se jatkossa sujuu se keskustelu, kun tässä ei voi vaihtaa sähköpostiosoitetta eikä puh.numeroa.
Emme kai me voi tässä kirjoitella kaikkien näkemättä ja joidenkin ehkä mukaan tulematta, johan siitä lysti tulis.
Kerro sie? - Vähän lisäystä
Annetaan molemmat olla käsiemme sen mittaiset kuin ovat, eiköhän näillä yllä ihan hyvin kirjoittelemaan.
Miepä tarkoitinkin jotain ihme piuhoja jotka ei maksa mitään ja jotenkinhan ne saa viriteltyä. Annetaan niiden piuhojen virittelynkin olla, eiköhän ne entiset toimi, kun nytkin toimivat.
Laittaahan ne sit uudet jos hajoo. Maksut maksan kuten ennenkin ajallaan, vaan konehan voi hajota ennen aikojaan ja sit katkee piuhat ja linjat.
Tuota miten se jatkossa sujuu se keskustelu, kun tässä ei voi vaihtaa sähköpostiosoitetta eikä puh.numeroa.
Emme kai me voi tässä kirjoitella kaikkien näkemättä ja joidenkin ehkä mukaan tulematta, johan siitä lysti tulis.
Kerro sie?Näin tehdään ja hyvin niiden pituudella on tähänkin asti pärjännyt joten eiköhän niillä pärjää myös jatkossa. Tosin ihmevirityksiä tuskin saa tehdä täällä Suomessa ilman valtavaa byrokratiaa ja hintoja, kaikista on nykyään säännöt ja niihin sisältyvät laskut mukaan. Jatkossa jos haluaa keskustella, helpoin tapa olisi varmaan jos molemmat loisivat oman profiilin tänne suomi24 palstalle ja sitä kautta jatkettaisiin kirjoittelemista.
- yhdessä käsi kädessä
Näin tehdään ja hyvin niiden pituudella on tähänkin asti pärjännyt joten eiköhän niillä pärjää myös jatkossa. Tosin ihmevirityksiä tuskin saa tehdä täällä Suomessa ilman valtavaa byrokratiaa ja hintoja, kaikista on nykyään säännöt ja niihin sisältyvät laskut mukaan. Jatkossa jos haluaa keskustella, helpoin tapa olisi varmaan jos molemmat loisivat oman profiilin tänne suomi24 palstalle ja sitä kautta jatkettaisiin kirjoittelemista.
Mitenkäs se onnistuu, kun profiili tulee kai kaikkien näkyville, kun en oo ees koskaan laittanu. Paitsi facebookissa on mun juttuu. Kai mun pitäs kirjautua ekaks sinne suomi24 ja hupsista olen sit kaikkien näkyvillä.
En oikeesti tiedä näistä asioista ja miten se toimii ja mistä sie tiedät kuka mie niistä oon ja mistä mie, kuka sie.
Taitaa sittenkin olla parasta alkaa viritellä mun täällä päässä niitä piuhoja.
Ja nyt mie virittelen itseni tästä koneelta jatkamaan keskenjäänyttä siivoustani.
Käyn sit jollain aikaa vilkaisemassa mitä sie oot keksiny, tai laita jotain ohjeita miten toimii suomi24 ja tuleeko kaikkien näkyville. - Vähän lisäystä
Mitenkäs se onnistuu, kun profiili tulee kai kaikkien näkyville, kun en oo ees koskaan laittanu. Paitsi facebookissa on mun juttuu. Kai mun pitäs kirjautua ekaks sinne suomi24 ja hupsista olen sit kaikkien näkyvillä.
En oikeesti tiedä näistä asioista ja miten se toimii ja mistä sie tiedät kuka mie niistä oon ja mistä mie, kuka sie.
Taitaa sittenkin olla parasta alkaa viritellä mun täällä päässä niitä piuhoja.
Ja nyt mie virittelen itseni tästä koneelta jatkamaan keskenjäänyttä siivoustani.
Käyn sit jollain aikaa vilkaisemassa mitä sie oot keksiny, tai laita jotain ohjeita miten toimii suomi24 ja tuleeko kaikkien näkyville.Ensin liityt jäseneksi ja sen jälkeen rekisteröidyt käyttäjäksi, linkit näkyvät sivujen ylälaidassa. Henkilö- ja osoitetietoihin ei tarvitse välttämättä kirjoittaa oikeita tietojaan, harva varmaan niin edes tekee. Kun olet rekisteröitynyt käyttäjäksi, ilmoitat siitä vain haluamillesi henkilöille esimerkiksi tällä sivulla ja sitten voi jatkaa kirjoittelua sisäänkirjautuneen profiilin kautta. Tämä kirjoittelu onkin sitten jo yksityistä ja jos haluaa jatkaa keskustelua jossain muualla kuten skypessä, gmailissa, facebookissa ja mitä niitä nyt on, sitä kautta voi myös sähköpostiosoittet vaihtaa.
- yhdessä käsi kädessä
Ensin liityt jäseneksi ja sen jälkeen rekisteröidyt käyttäjäksi, linkit näkyvät sivujen ylälaidassa. Henkilö- ja osoitetietoihin ei tarvitse välttämättä kirjoittaa oikeita tietojaan, harva varmaan niin edes tekee. Kun olet rekisteröitynyt käyttäjäksi, ilmoitat siitä vain haluamillesi henkilöille esimerkiksi tällä sivulla ja sitten voi jatkaa kirjoittelua sisäänkirjautuneen profiilin kautta. Tämä kirjoittelu onkin sitten jo yksityistä ja jos haluaa jatkaa keskustelua jossain muualla kuten skypessä, gmailissa, facebookissa ja mitä niitä nyt on, sitä kautta voi myös sähköpostiosoittet vaihtaa.
ei tää suomi24 toimi taas, johtuuko siitä, että täällä olis tungosta. Olen yrittäny jo kolmesti laittaa, mut ei vaan lähde, en oo ensimmäinen jolla ei toimi tää juttu. Jokin mättää suomi24. Koetan lähteekö tämä, jos lähtee laitan huomenna juttua.
- yhdessä käsi kädessä
ei tää suomi24 toimi taas, johtuuko siitä, että täällä olis tungosta. Olen yrittäny jo kolmesti laittaa, mut ei vaan lähde, en oo ensimmäinen jolla ei toimi tää juttu. Jokin mättää suomi24. Koetan lähteekö tämä, jos lähtee laitan huomenna juttua.
no ny se lähti. Miten sit kun liitty jäseneksi ja kirjautuu, niin pitääkö laittaa kuva, kun rekisteröityy käyttäjäksi.
Ja mistä tiedän kenelle ilmoitan, kun olen ekaks rekisteröityny ja mistä toinen tietää, että se olen minä.
Pääsehän sinne muutkin. Eikö ole helpompaa keinoa esim. mie teen uuden sähköpostiosoitteen ja ilmoittelen pikkuhiljaa mistä löytyy jatkoa ja simpsalapims kukaan ei kerkii saada osoitetta kiinni. Eikös ole hyvä juttu? - Vähän lisäystä
no ny se lähti. Miten sit kun liitty jäseneksi ja kirjautuu, niin pitääkö laittaa kuva, kun rekisteröityy käyttäjäksi.
Ja mistä tiedän kenelle ilmoitan, kun olen ekaks rekisteröityny ja mistä toinen tietää, että se olen minä.
Pääsehän sinne muutkin. Eikö ole helpompaa keinoa esim. mie teen uuden sähköpostiosoitteen ja ilmoittelen pikkuhiljaa mistä löytyy jatkoa ja simpsalapims kukaan ei kerkii saada osoitetta kiinni. Eikös ole hyvä juttu?Ei tarvitse kuvia lisätä, kuvan saa lisätä jos itse niin haluaa. Voit vaikka rekisteröidyn nimimerkkisi näyttää tällä sivulla, jotta tietää, että se olet sinä. Kirjoita tähän samalle sivulle mutta "yhdessä käsi kädessä" sijaan kirjaudu tilillesi ja kirjoita tälle sivulle jokin teksti, otsikon kautta pääsee profiiliisi jossa voi jatkaa kirjoittelua yksityisesti. Profiilisi voi olla nimetön, joten kukaan ei voi henkilökohtaistaa sinuun mitään profiilisi kautta.
- Vähän lisäystä
Ei tarvitse kuvia lisätä, kuvan saa lisätä jos itse niin haluaa. Voit vaikka rekisteröidyn nimimerkkisi näyttää tällä sivulla, jotta tietää, että se olet sinä. Kirjoita tähän samalle sivulle mutta "yhdessä käsi kädessä" sijaan kirjaudu tilillesi ja kirjoita tälle sivulle jokin teksti, otsikon kautta pääsee profiiliisi jossa voi jatkaa kirjoittelua yksityisesti. Profiilisi voi olla nimetön, joten kukaan ei voi henkilökohtaistaa sinuun mitään profiilisi kautta.
Tai sitten ilmoitat vain pelkästään mikä profiilisi nimi on niin sinne osaa kirjoittaa. Tai sitten minä voin kertoa oman profiilin nimeni ja sinä voit kirjoittaa sinne. Yksityisessä viestissä vain mainitaan kuka on, niin tietää kenen kanssa keskustelee.
- yhdessä käsi kädessä
Tai sitten ilmoitat vain pelkästään mikä profiilisi nimi on niin sinne osaa kirjoittaa. Tai sitten minä voin kertoa oman profiilin nimeni ja sinä voit kirjoittaa sinne. Yksityisessä viestissä vain mainitaan kuka on, niin tietää kenen kanssa keskustelee.
Sit laita sinä oma profiilisi nimi, niin minä voin kirjoittaa sinne.
Helpompihan se on niin koska sulla on jo siellä profiili valmiina, jos sie laitat, niin mistäs sinä tiedät kuka minä olen, kai mun pitää laittaa jokin keksimäni nimi siihen.
Pitääkös sinne sit kirjautua, jos laitat oman juttus ja mie vastaan sit siihen.
En ole koskaan vastannu tuollaisiin, joten uutta koko juttu. yhdessä käsi kädessä kirjoitti:
Sit laita sinä oma profiilisi nimi, niin minä voin kirjoittaa sinne.
Helpompihan se on niin koska sulla on jo siellä profiili valmiina, jos sie laitat, niin mistäs sinä tiedät kuka minä olen, kai mun pitää laittaa jokin keksimäni nimi siihen.
Pitääkös sinne sit kirjautua, jos laitat oman juttus ja mie vastaan sit siihen.
En ole koskaan vastannu tuollaisiin, joten uutta koko juttu.Okei, minä olen siis "Vähän lisäystä" mutta tässä on profiilini jonka juuri äsken loin. Voit kirjoittaa halutessasi tähän "sovijo" profiiliin yksityisesti, mainitset vain kirjoituksessasi, että olet "yhdessä käsi kädessä" niin tiedän sen olevan sinä.
- yhdessä käsi kädessä
sovijo kirjoitti:
Okei, minä olen siis "Vähän lisäystä" mutta tässä on profiilini jonka juuri äsken loin. Voit kirjoittaa halutessasi tähän "sovijo" profiiliin yksityisesti, mainitset vain kirjoituksessasi, että olet "yhdessä käsi kädessä" niin tiedän sen olevan sinä.
et välttämättä voi tietää, että olen minä jos joku muukin kirjoittaa samalla lailla. Koetan jos osaan, sinne löytää, laitoinhan etten ole koskaan ollu tällaisissa jutuissa mukana.
Tämä on ihan uutta minulle, katsotaanpa mitä tapahtuu, siis osaanko. yhdessä käsi kädessä kirjoitti:
et välttämättä voi tietää, että olen minä jos joku muukin kirjoittaa samalla lailla. Koetan jos osaan, sinne löytää, laitoinhan etten ole koskaan ollu tällaisissa jutuissa mukana.
Tämä on ihan uutta minulle, katsotaanpa mitä tapahtuu, siis osaanko.Minäkin voin lähettää sinulle päin vietin jos tiedän käyttäjänimesi. Mutta jos sinä lähetät sen, olet vain kirjautuneena omaan profiiliisi, klikkaat itsesi minun profiilisivulleni, helpoin tapa klikkaat tältä sivulta tuota minun käyttäjälinkkiäni ja lähetät viestin kyseiselle käyttäjälle.
- eijaksa
En jaksa minäkään enää yksin : ( Olo on kuin väsyneellä vanhuksella, vaikka olen vasta nuori ; ) Ei pojat oikein arvosta tälläistä epävarmaa, hiljaista ja toisaalta myös aika erilaista tyttöä : (
- 838383838338
Höpsistä! Pojat nimenomaa tykkää hiljaisesta tytöstä. Ja se epävarmuuskin on vaan seksikästä, usko pois ;) Sä ajattet nyt et millaisista pojista tytöt ei tykkää ja sit se olis samalla tavoin toisinkin päin, mutta se ei mee niin.
Harmittaa lukea tuollaisia vastauksia kun tietää, että jossain olis yksinäisiä tyttöjä ja sit ku itekin yksinäinen - kauheaa haaskausta :D - Kyllä jaksaa
Ei maailma ole mustavalkoinen, kaikki eivät ole samanlaisia. Voin melkeinpä toistaa tuon saman, minkä "838383838338" tuossa äsken juuri sanoi. Sinulla itselläsi on vain tuollainen ajatusmaailma itsestäsi mutta minä sanon, että minä arvostaisin sinua myös sellaisena kuin tällä hetkellä olet. Kunhan pystyt pitämään itsestäsi huolta ja olet rehellinen, pieni erilaisuus on vain tavallisuudesta poikkeavaa, monien mielestä se saattaa hyvinkin olla mukava lisä.
- eijaksa
Kyllä jaksaa kirjoitti:
Ei maailma ole mustavalkoinen, kaikki eivät ole samanlaisia. Voin melkeinpä toistaa tuon saman, minkä "838383838338" tuossa äsken juuri sanoi. Sinulla itselläsi on vain tuollainen ajatusmaailma itsestäsi mutta minä sanon, että minä arvostaisin sinua myös sellaisena kuin tällä hetkellä olet. Kunhan pystyt pitämään itsestäsi huolta ja olet rehellinen, pieni erilaisuus on vain tavallisuudesta poikkeavaa, monien mielestä se saattaa hyvinkin olla mukava lisä.
Kiitti teille viesteistä : ) Ne kaikki ovat tärkeitä.
Elämä on ollut aika rankkaa välillä, niin paljon kiusaamista ja haukkumista sekä kauhea yksinäisyys. Ei siinä tilanteessa tule aina mietittyä positiivisia asioita. Maailma on välillä niin helvetin julma paikka. Sen olen saanut todeta moneen kertaan, kun ollaan niiden muutamien tuttujeni kanssa pohdittu yksinäisyyttä ja kiusaamista. Koulut ovat täynnä kiusaamista ja aina niitä yksin olevia löytyy myös. Tekee niin pahaa, kun itse on joutunut kärsimään : ( Kun minä lähden jää sinne aina joku yksin kestämään toisten haukut. Tuli niin paha mieli, kun ajattelen sitä yhtä poikaakin. En saanut tilaisuutta mennä juttelemaan hänellä, vaikka ajattelin kehua hänen hienoa takkiaan. Toivon todella hänellä parempaa. Huh, kun tuli paha mieli : ( - Kyllä jaksaa
eijaksa kirjoitti:
Kiitti teille viesteistä : ) Ne kaikki ovat tärkeitä.
Elämä on ollut aika rankkaa välillä, niin paljon kiusaamista ja haukkumista sekä kauhea yksinäisyys. Ei siinä tilanteessa tule aina mietittyä positiivisia asioita. Maailma on välillä niin helvetin julma paikka. Sen olen saanut todeta moneen kertaan, kun ollaan niiden muutamien tuttujeni kanssa pohdittu yksinäisyyttä ja kiusaamista. Koulut ovat täynnä kiusaamista ja aina niitä yksin olevia löytyy myös. Tekee niin pahaa, kun itse on joutunut kärsimään : ( Kun minä lähden jää sinne aina joku yksin kestämään toisten haukut. Tuli niin paha mieli, kun ajattelen sitä yhtä poikaakin. En saanut tilaisuutta mennä juttelemaan hänellä, vaikka ajattelin kehua hänen hienoa takkiaan. Toivon todella hänellä parempaa. Huh, kun tuli paha mieli : (Aina on hyvä ajatella positiivisesti, vaikka se olisikin joskus vaikeaa. Itsetuntosi on paljon parempi kun ajattelet niin. Jos haluat mennä juttelemaan pojalle, voithan mennä ensin muuten vain kuulumisia kyselemään, ei heti tarvitse sen ihmeellisempiä välttämättä kysellä. Ja älä anna tuon pahan mielen vaivata sinua turhan paljon, et kuitenkaan ole tehnyt mitään väärää. Elämää on vielä paljon edessä. :)
- varmasti löytyy
Kokeile vaan netistä etsiä. Varmasti löytyy.
- Aika laaja haku
Vai sellainen vaje.
Oletko mies vai nainen? Vai onko sillä väliä, jos vain romanttista kaveria olet käsi kädessä kulkemaan etsimässä?- yhdessä käsi kädessä
voi itku en kai mie rupee kulkemaan naisen kanssa käsi kädessä, koska olen itse nainen.
Johan olis kaikilla katselemista, ja kaiken lisäksi puheet olis ihme juttuu.
Kyllä minä vaan olen etsimässä kättä johon tarttua, jos se oikea käsi sattus löytymään. - yhdessä käsi kädessä
voi itku en kai mie rupee kulkemaan naisen kanssa käsi kädessä, koska olen itse nainen.
Johan olis kaikilla katselemista, ja kaiken lisäksi puheet olis ihme juttuu.
Kyllä minä vaan olen etsimässä kättä johon tarttua, jos se oikea käsi sattus löytymään.oliskohan sitä kättä olemassakaan..joka haluus tarttua mun käteen ja sit kuljettas yhdessä käsi kädessä...kautta kiven ja kannon...ei tää oo vala..vaan sanonta..pitkin metsiä ja teitä....jospa sekin aika vielä koittaa, jos ei niin sit mä oon yksin ja onneton tai onnellinen...kukapa meistä tietää mitä huominen tuo tullessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684541Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602512- 482399
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2271663