MTV3 HD pätkii

MTV3 CP

Niin ainoana kanavana MTV3 HD pätkii, pixelöi ja pysähtyy, muut kanavat toimivat. Mikähän säästökampanja maikkarin HD-virrassa???
Hyvinkäällä koitetaan katsella...

6

6204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkutiedot puuttuu?

Antenni- vai kaapeliverkko? DNA:n antenniverkko? Operaattori osannee kertoa tarkemmin asiasta..

• 16+18

Sama juttu myös Hyvinkäällä itsekin, soittelin Soneralle asiasta, mutta en uskaltanut tilata huoltomiestä, sillä sanoivat ettei yhtäkään ilmoitusta ole Hyvinkäältä tullut, olen tarkistanut kaikki mahdolliset piuhat ym. Ottavat Soneralla 99€ mikäli vika todetaan käyttäjän laitteissa, mutta nythän en olekaan ainoa, joten asia on yleisempi ja ilmeisesti hd katsojia on suhteellisen vähän, koska kukaan ei ole ilmoittanut asiasta, tai sanotaan ettei vika ole korjautunut. Alkoi 19.3.2013 itsellä tuo pätkiminen, soittelen asiasta uudelleen Soneralle päivällä!

• Kanavat hakuun?

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Kaapeli-TV-taajuudet_muutos on Soneran kanavanippujen taajuudet. Listan mukaan MTV3 HD on samassa kanavanipussa YLE HD:n kanssa. Näkyykö YLE HD:ssä samaa häiriötä? Jos näkyy, niin se viittaa koko kanavanipun ongelmaan.

Kaapeliverkossa tehdään jatkuvasti muutoksia ja kaikki laitteet eivät näitä muutoksia hallitse. Olen DNA:n verkossa ja ihan varmuuden vuoksi haen kanavat 1-2 kertaa / kk. Tämä sen takia, ettei mm. kanavien nimet ole päivittyneet automaattisesti. Tehdasasetusten palautus on kovempi vaihtoehto, jolla nimet varmasti päivittyvät. MTV3 MAX Sport 2 HD on tulossa kanavanippuihin, sillä DNA:n verkossa se on ollut jo muutamia päiviä.

Itse suorittaisin ennen Soneran puhelua kanavien uudelleenhaun, sillä sitä varmaan kysytään puhelun aikana.

• MTV3 CP

Joo YLE HD näkyy moitteetta, nyt myös MTV3 HD (heti kun heitin valitusvirren Soneran asiakasplv). YLE HD on kyllä näkynyt häiriöittä koko ajan!
      Tein tuon uuden kanava haun ennen vikailmoitusta.

Siis Sonera kaapeli on kyseessä. Siihen teräväpiirto korttiin tuli juuri päivitys kaapelin kautta ennen häitiöitä, tiedä olisiko ollut syy häiriöihin?
      Mulla ei ole kuin teräväp.kanavat ja Eurosport siinä kortissa (1,9 €/kk).

• Kanavat hakuun?

Todennäköisesti kyseessä on ollut tuo maksukanaviin liittyvä CA-modulin päivitys, joka on aiheuttanut ongelmia MTV3 HD:n salauksen purkamisessa. YLE HD on salaamaton, joten se näkyy ilman korttiakin. Jos kanavanipussa olisi ollut ongelmia, niin samat repimiset kuin MTV3 HD:llä olisivat siinäkin näkyneet. Sonera ei tietenkään kerro, mitä heillä tehtiin.. Hyvä että taas toimii.

• Anonyymi

Sama täällä Rovaniemellä tosi ärsyttävää pätkimistä MTV 3 kanavalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe