MTV3 HD pätkii

MTV3 CP

Niin ainoana kanavana MTV3 HD pätkii, pixelöi ja pysähtyy, muut kanavat toimivat. Mikähän säästökampanja maikkarin HD-virrassa???
Hyvinkäällä koitetaan katsella...

6

5181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkutiedot puuttuu?

      Antenni- vai kaapeliverkko? DNA:n antenniverkko? Operaattori osannee kertoa tarkemmin asiasta..

    • 16+18

      Sama juttu myös Hyvinkäällä itsekin, soittelin Soneralle asiasta, mutta en uskaltanut tilata huoltomiestä, sillä sanoivat ettei yhtäkään ilmoitusta ole Hyvinkäältä tullut, olen tarkistanut kaikki mahdolliset piuhat ym. Ottavat Soneralla 99€ mikäli vika todetaan käyttäjän laitteissa, mutta nythän en olekaan ainoa, joten asia on yleisempi ja ilmeisesti hd katsojia on suhteellisen vähän, koska kukaan ei ole ilmoittanut asiasta, tai sanotaan ettei vika ole korjautunut. Alkoi 19.3.2013 itsellä tuo pätkiminen, soittelen asiasta uudelleen Soneralle päivällä!

    • Kanavat hakuun?

      http://www5.sonera.fi/ohjeet/Kaapeli-TV-taajuudet_muutos on Soneran kanavanippujen taajuudet. Listan mukaan MTV3 HD on samassa kanavanipussa YLE HD:n kanssa. Näkyykö YLE HD:ssä samaa häiriötä? Jos näkyy, niin se viittaa koko kanavanipun ongelmaan.

      Kaapeliverkossa tehdään jatkuvasti muutoksia ja kaikki laitteet eivät näitä muutoksia hallitse. Olen DNA:n verkossa ja ihan varmuuden vuoksi haen kanavat 1-2 kertaa / kk. Tämä sen takia, ettei mm. kanavien nimet ole päivittyneet automaattisesti. Tehdasasetusten palautus on kovempi vaihtoehto, jolla nimet varmasti päivittyvät. MTV3 MAX Sport 2 HD on tulossa kanavanippuihin, sillä DNA:n verkossa se on ollut jo muutamia päiviä.

      Itse suorittaisin ennen Soneran puhelua kanavien uudelleenhaun, sillä sitä varmaan kysytään puhelun aikana.

    • MTV3 CP

      Joo YLE HD näkyy moitteetta, nyt myös MTV3 HD (heti kun heitin valitusvirren Soneran asiakasplv). YLE HD on kyllä näkynyt häiriöittä koko ajan!
      Tein tuon uuden kanava haun ennen vikailmoitusta.

      Siis Sonera kaapeli on kyseessä. Siihen teräväpiirto korttiin tuli juuri päivitys kaapelin kautta ennen häitiöitä, tiedä olisiko ollut syy häiriöihin?
      Mulla ei ole kuin teräväp.kanavat ja Eurosport siinä kortissa (1,9 €/kk).

      • Kanavat hakuun?

        Todennäköisesti kyseessä on ollut tuo maksukanaviin liittyvä CA-modulin päivitys, joka on aiheuttanut ongelmia MTV3 HD:n salauksen purkamisessa. YLE HD on salaamaton, joten se näkyy ilman korttiakin. Jos kanavanipussa olisi ollut ongelmia, niin samat repimiset kuin MTV3 HD:llä olisivat siinäkin näkyneet. Sonera ei tietenkään kerro, mitä heillä tehtiin.. Hyvä että taas toimii.


    • Anonyymi

      Sama täällä Rovaniemellä tosi ärsyttävää pätkimistä MTV 3 kanavalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe