Minkä rotuisille ja minkä pitusille poneille olen sopiva? Olen 166-168 cm ja painan 55-59 kg. Pidän enemmän poneista, kuin hevosista, koska poneista löytyy kaikkea, mistä pidän. Kilteyttä, jukuripäisyyttä, söpöyttä, pieneyttä... Voisinko siis esim. ratsastaa vielä shettiksellä, vai olenko liian iso? Ainakin ratsastuksenopettajani on harkkinnut minulle n. 100-107 cm shettistä, mutta antoi sitten minulle n. 144 cm vuoniksen.
Sopivan kokoinen?
Poni-Fani<3
3
120
Vastaukset
- Kasiro
Olet jo liian iso ponille, ratsasta hevosilla.Painosi puolesta voisit ratsastaa isolla ponilla mutta et saa kunnon tukea ponista. Ota suokkari tai vuonis, lupaan että niistäkin löytyy mainitsemasi ominaisuudet.
- horse_fantasy
Olet jo liian iso shettikselle sitä en suosittele. kannattaa ottaa yli 140cm poni tai joku heppa.
- niimu1
Minun mielestä sinulle kävisi joku heppa,ratsuponi.haflinger tai sitten vuonis.
itse tiedän aikuisen joka ratsastaa haflingerillä omistaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192675Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2131079- 401005
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 47904
- 36896
- 5888
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123863Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36817