miks tulette perseen kiinni vaikka rajotusten mukaan ajetaan ?
ärsyttää
16
106
Vastaukset
Oletko sinä se eilinen matstakuski, joka moottoritien vasemmalta kaistalta seilasi (ilman vilkkua oikealle), kiihdyttäessäni ohitusta varten seilasit (ilman vilkkua) takaisin, jolloin hidastin, minkä huomatessasi seilasit (ilman vilkkua) oikealle suoraan toisen auton päälle (joka onnistui väistämään, kiitos hitaan seilausliikkeen) ja sitten ohi päästyäni (vilkun kanssa) nopeasti perään kiinni ja siinä seuraavat 10 kilsaa?
Hmm... Totta. Olin varmaan jossain vaiheessa tähdistössäsi kiinni, vaikka ajoitkin rajoitusten mukaan.
Kenenkään muun tähdistössä en muista olleeni kiinni ihan vähään aikaan. Varsinkaan jos rajoitusten mukaan on ajettu. Tietysti jos moottoritiellä mennään 50 km/h nopeuksia ohituskaistalla ilman hyvää syytä, niin saatan olla suhteellisen lähellä...- eeee3
tyylikkäästi mersulla.
- vtun itkupilli
älä aja autollas jos ei vauhti riitä... Roikun takapuskurissas niin kaun että tajuut kääntyy tieltä pois tai väistät mua bussipysäkile
- TurboD.
Voi reppanaa, pitää yrittää päteä jossain, vaikka sitten auton ratissa.
- jos valvotaan siis
=> Roikun takapuskurissas
Tiesitkö että siitä seuraa päiväsakkoja, tai pahimmissa tapauksissa joudut käräjille ja joudut ajokortittomaksi jalkamieheksi?
- Iso Mese
Itse hidastan vauhdin vaikka pysähdyksiin jotta roikkuja ymmärtää että minä määrään milloin hän pääsee.
- Hyvä.
Hyvä! Niin minäkin joskus teen.
- tulpalta kortti pois
kotipoliisin ja kerrotalo kiusaajan päiväkirjasta, yeah!
- Läpsy
Nopein on aina keulilla, antaa nysvääjien jonottaa siellä perässä, tosi mies menee ohi.
- ____
Jos kyse on moottoritiestä, niin siellä olet tientukko, jos ajelet vain suurinta sallittua nopeutta..
Tai sitte on vähän reilummin mittarivirhettä.. - joku vain
tykkää aina toisen peräpäästä
- Nätti Audimies
On ihanaa nöyryyttää muita liikenteessä ja kyllähän sitä perästä tykkää.
- Kiirekiire
Siellä on taas keväällä kauhia kiire johonkin, motarilla 40 km/h ylinopeudet aivan yleisiä...
- Audilla mennään
Mahtaako olla aloittajan koko juttu ihan tuubaa?
Mistä te tällaisiä roikkujatyyppejä oikein bongaatte?
En ole itse koskaan moiseen ongelmaan vuosien saatossa törmännyt.
Jos joku tulisi minun takapuskuriin roikkumaan, niin piirtäisin roikkujan konepeltiin ISON ruksin ja laittaisin siitä kuvan näytille tälle palstalle! - Osaavathandut
"tyylikkäästi mersulla."
Ai näinkö?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013032116809224_uu.shtml - väistäjä
Sellaisia yhtäkkiä sinne takapuskurin tuntumaan koukkaajia (kaistanvaihto)
ja myös ohituskoukkaajille teen joskus pienen väistöliikkeen koska ns pelästyn sitä
kuinka lähellä joku tulee ajamaan, hauskaa :)
Kyllä joillain on kauhea suorituspaine siinä ajamisessa varmaan,
sen näkee siitä ajokäyttäytymisestä että stressiä otetaan
joka asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328