Se siitä satunnaisuudesta...

Sika 9

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030116735091_uu.shtml

"Kuluttajariitalautakunta totesi, ettei pelivoitto määräydy arvasta raaputettavien kirjainten ja sanojen perusteella, vaan voitot on arvottu etukäteen ja mahdollinen voitto ratkeaa arpajärjestelmän tiedon mukaisesti."

Taitaapi sama juttu olle myös hedelmäpeleissä, nettiruletissa yms. eli kuviot/numerot eivät vaikuta tulokseen lainkaan, vaan etukäten on päätetty mitä kukin voittaa, tämähän poistaa taktikoinnin mahdollisuuden kokonaan.

Eli ei taida olla tuurista kiinni mikä kuvio tulee hedelmäepliin tai nettiruletissa mikä numero tulee :)

13

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin eli noilla kirjaimilla ei ole mitään merkitystä onnensanat arvassa ja mahdollisen voiton voi tarkistaa katsomatta edes kirjaimia. Tuossa ei kerrota kuitenkaan mitään siitä, että ruletti tai hedelmäpeli ei olisi satunnainen. Ruletti on laskettu niin, että siinä ei pidemmän päälle voi voittaa. Sama idea on RAY:n hedelmäpeleissä. Voittaa ei voi millään tuurillakaan tarpeeksi kauan pelattaessa satunnaisellakaan arvonnalla, jos talolla on etua pelaajaan nähden eli pelin palautusprosentti on alle 100%. Kokeile vaikka heittää kruunaa ja klaavaa kertoimilla 1,85 ja 1,85 niin häviät jossain vaiheessa varmasti ihan satunnaisella arvonnalla kun pelaat tarpeeksi kauan, mutta todenäkäisyyteen nähden liian pienellä voittokertoimella. Niin ja en ole ray:lla töissä. En suosittele paelaamaan rulettia tai hedelmäpeliä kovin pitkään,koska tarpeeksi pitkään pelaamalla näitä häviää varmasti.

      • hehehehheheee

        buhahahahahaaaaa....siellähän sinä....buhahahahahaaa


      • siis tottakai rulett

        siis tottakai ruletti, ja hedelmäpelit on satunnaisia.

        Se ei ole sattunaista mitä kuvioita tulee, ja jos tulee häviö, niin jää "yhden päähän"

        Eli ruletissa ja hedelmäpeleissä varmana myös ne grafiikat on pelkkää jännityksen luomista, ja lisäksi se estää taktikointia aika hyvin

        Kuka pelaisi pelikonetta missä on kaksi näyttöä, ekaan näyttöön arvottaisi voiton summa, ja toiseen tulisi "voitit" tai "hävitsit" koska tällä logiikallahan nettiruletit, hedelmäpelit yms toimii, mutta tuollainen peli olisi melko tylsä suoraan sanottuna


      • jöjöjölli
        siis tottakai rulett kirjoitti:

        siis tottakai ruletti, ja hedelmäpelit on satunnaisia.

        Se ei ole sattunaista mitä kuvioita tulee, ja jos tulee häviö, niin jää "yhden päähän"

        Eli ruletissa ja hedelmäpeleissä varmana myös ne grafiikat on pelkkää jännityksen luomista, ja lisäksi se estää taktikointia aika hyvin

        Kuka pelaisi pelikonetta missä on kaksi näyttöä, ekaan näyttöön arvottaisi voiton summa, ja toiseen tulisi "voitit" tai "hävitsit" koska tällä logiikallahan nettiruletit, hedelmäpelit yms toimii, mutta tuollainen peli olisi melko tylsä suoraan sanottuna

        http://m.youtube.com/watch?v=8GKgM5ningo&feature=g-high-u videon lopussa tulee varma keino voittaa rahaa. Eli mennä toisin voittolaarille.


    • jixrjp

      Noissa netticasinossa se voitto on määrätty silloin kun spin nappia painaa.
      Asia selviää jos osaa firefoxin lisäosaa "firebugia" käyttää ja esim. Netent:in pelejä pelaa.

      Kaikki "yhtä vaille" monsteriosumat ovat pelkkää silmänlumetta näytöllä...

      • Kauheeta skeidaa!

        Ainakin joissain netent kasinoissa taustamusiikki ja sitä myötä koko ohjelmisto nollautuu uusille asetuksille aina kun vaihtaa panosta, sen kuulee ja ja näkee ihan selvästi... En suosittele ruokkimaan niitä sontalaitoksia!


    • On, Onn, Onnn

      Kaikki satunnaisuus on täysin varmasti kiinni Onnensanat arpojen kirjaimista. Törmääkö meteoriitti maahan ja millä todennäköisyydellä ? Se ei ole satunnaita, Onnensanat arpojen kirjainten takia !

      • hhihihihihihiii

        kas kas foliohattu Feikkanen taas palstalla, kysymys: Ahistaako poitsua vai onko ummetusta?


      • gt trg

        Varmaan ennen tuota uutista olisi joku täälläkin sanonut "kirjaimet kyllä arvotaan ihan satunnaisesti, ne vain arvotaan niin että pelifirma jää voitolle"

        No jos tuossa on "fuulausta" niin uskon että samaa fuulausta on myös muualla, eli hedelmäpelissä on kiekot vain silmänlumetta, ja samaten nettiruletiss se kuula, ei siinäkin vain arvotaan tuleeko voitto tai ei, omat valinnat ei asiaan vaikuta


      • hhihihihihihiii
        hhihihihihihiii kirjoitti:

        kas kas foliohattu Feikkanen taas palstalla, kysymys: Ahistaako poitsua vai onko ummetusta?

        Kas, kas matemaattinen analfabeetti taas vastaamassa, kysymys:joko suoritit kansakoulun perusmatematiikan kertausopinnot ?


    • buhahhahahaaaaa

      Eikai kukaan satsaisi bisnekseen jos ei myös varmistaisi jäävänsä voitolle AINA.

      • rf rf

        Ruletin, korttipelien ja hedelmäpelien kuvito yms on suuniteltu niin että kasino jää voitolle jokatapauksessa äärettömän monen kierroksen jälkeen

        Kepulikonsteja ei siis vaadita :)


      • äärefrbwebfe
        rf rf kirjoitti:

        Ruletin, korttipelien ja hedelmäpelien kuvito yms on suuniteltu niin että kasino jää voitolle jokatapauksessa äärettömän monen kierroksen jälkeen

        Kepulikonsteja ei siis vaadita :)

        Vaikka viesti olikin "sarkasmia" niin se on totta

        Samaten lottoa ei kannata pelata enää äärttömän montaa kierrosta pääovoiton jälkeen, muuten hävii varmana voittonsa

        Myöskään casinolla (oikeall kasinolla) ei kannata äärettömän kauan pelata, koska muuten on tappiolla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe