Käyttämätön Scarlett-korsetti myynnissä

Paula

Myyn aivan käyttämättömän Scarlett-korsetin hintaan 50 euroa (uutena 75 euroa). Korsetti on valmistettu erityisesti hääpukujen alla käytettäväksi. Tarkemmat tiedot korsetista (myöskin kuva) löytyvät korsetin myyneen sivuilta (www.morsiusgalleria.com). Tämän korsetin kangas on aivan valkoinen ilman mitään kuviointia.

Korsetin koko on 80 cm.

Itse en korsettia tarvinnut, koska ostamassani hääpuvussa oli itsessään nyöritys, joten korsetin käyttö olisi ollut turhaa.

3

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilaatko

latai mulle meiliä osoitteeseen mindy.n@suomi24.fi ja kerro, että onko kokolevys tuo 80cm..

• cutecatti

olisin kiinnostunut.. missä korsetti sijaitsee, vai onko sinulla vielä sitä? olisi kiva kokeilla ennenkuin ostaa

• sanni1979

Moi!

Vieläkö korsetti on vapaana? Olisin kiinnostunut ostamaan sen mahd. pian. Mailaatko sannilehtonen@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      170
      2407
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      135
      1409
    3. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      213
      1134
    4. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      104
      1118
    5. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      57
      923
    6. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      45
      883
    7. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      59
      861
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      25
      814
    9. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä