Myyn aivan käyttämättömän Scarlett-korsetin hintaan 50 euroa (uutena 75 euroa). Korsetti on valmistettu erityisesti hääpukujen alla käytettäväksi. Tarkemmat tiedot korsetista (myöskin kuva) löytyvät korsetin myyneen sivuilta (www.morsiusgalleria.com). Tämän korsetin kangas on aivan valkoinen ilman mitään kuviointia.
Korsetin koko on 80 cm.
Itse en korsettia tarvinnut, koska ostamassani hääpuvussa oli itsessään nyöritys, joten korsetin käyttö olisi ollut turhaa.
Käyttämätön Scarlett-korsetti myynnissä
Paula
3
467
Vastaukset
- meilaatko
latai mulle meiliä osoitteeseen mindy.n@suomi24.fi ja kerro, että onko kokolevys tuo 80cm..
- cutecatti
olisin kiinnostunut.. missä korsetti sijaitsee, vai onko sinulla vielä sitä? olisi kiva kokeilla ennenkuin ostaa
- sanni1979
Moi!
Vieläkö korsetti on vapaana? Olisin kiinnostunut ostamaan sen mahd. pian. Mailaatko sannilehtonen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702407- 1351409
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2131134Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1041118Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata57923- 45883
- 59861
- 25814
- 69812
- 70730