Mietitkö koskaan sinä

miten on?

joka varattuna olet tosissasi ihastunut toiseen ja ikävöit jatkuvasti häntä, että jos et olisi tutustunut siihen toiseen, niin eläisit sitä tavallista arkea ehkä tyytyväisenä etkä haikailisi toisen perään?

24

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtarit sopis

Vaihdetaan päitä, niin saat sen selville.

• Voi kuule

mietin harva se päivä :(

• Juu-uh

Kylllhä. Ja myös syyllistän häntä mielessäni siitä sekä yritän ajatella hänestä pahoja ajatuksia. Keinonsa kullakin.

• en kertaakaan

en kertaakaan, suhde ollut muutenkin koetuksella
      lisänä sitten tämä ihastuminen

kuka nyt edes ihastuisi jos suhde voi hyvin
      irtisanouduin

• Kyllä mietin

Tai vähemmän tyytyväisenä arkea. Mutta en haikailisi toisen perään. Olisi edes joku kelle puhua tästä!

• rakkaus parantaa

En voinut enää pettää henkisellä tasolla. Irti.

• elämää vain

ihastuin erääseen henkilöön varattuna, huumaa kesti vuoden verran..nyt eletään kotona taas yhteiseloa suht tyytyväisenä, pieni haikeus jäljellä. Onneksi on ymmärtäväinen puoliso.

• En tod. (m)ieti niin

Se toinen saa mut tuntemaan syvemmin kuin kukaan muu. Tuntuu hyvältä rakastaa, vaikka en häntä tule saamaan. Ei hän täällä roiku. Miksi roikkuisi? Täällä on vain toinen toistaan säälittävämpiä tapauksia, jotka ikävöivät netissä, vaikka elämä on tuolla ulkona. Se yksi on siellä jossain omassa kotonaan, eikä se ilmesty nettiin, kun minä niin päätän.

Hyvää yötä sinne jonnekin! Kunpa sulla olisi vielä tunteita mua kohtaan. Rakastan sua!

• rakastan miestä

ja minäkö säälittävä?? Have a look.

• sydämmessä mukana

Ikävöin vain ihmistä joka antoi paljon olemassaolollaan ja jätti tosi suuren kolon mun elämään. Monista asioista tulee mieleen joka päivä. Mietin vain, että olinko vain pilailun kohde.
      Joskus tulee mieleen, että ihan oikein mulle, ettei halua olla yhteyksissä. Ainahan
      mun elämässä on ollut jotain joka tekee olon todella surulliseksi ja aina on saanut
      yrittää pitää itsensä kasassa. Kyllä mulla on oma rakas ja en haikaile hänen peräänsä seksin puutteessa. Merkitsi vain niin paljon....

• Arki pyörii ku pyörittää

Mietin. Harmittaa miten sama ihminen voi tuntua niin oikealta sekä vastaavasti sekoittaa kaiken. Itsellä kävi niin huonosti että rakastuin...ihastuksesta pääsiskin yli.

• 11+3

En mieti noin, ei mennyt noin.

• Syvälle sydämmeen

Näin sen varmaan on. Jos ei olis ketään tavannut, eikä ihastunut, olisi tyytyväisen tietämätön.

• otetaan uusiksi

No vastaan nyt sitten paremmin kuin illalla, kun ei niitä päitä vissiin voikaan vaihtaa.

"...niin eläisit sitä tavallista arkea ehkä tyytyväisenä etkä haikailisi toisen perään?"

Olenhan sitäkin ajatellut, mutta mutta... Mulla menee sikäli hassusti tämä, että olen kyllä arkeen tyytyväinen, vaikka haikailenkin. Outoa ehkä... no mikähän mun elämässä oliskaan mennyt perinteisten kaavojen mukaan ;). Itsehän sen arkeni kuitenkin teen ja teen siitä mieluista, vaikka hän tahtookin vallata ajatukseni usein silloin, kun jään yksin kotiin, menen lenkille, olen tien päällä tai töissä on joku hiljainen tilanne.

Enimmäkseen se on ollut semmoista poitiivista ikävää, eli tulen hyvälle tuulelle kun häntä ajattelen ja tiedän, että hänenlaisensa on olemassa. Joskus, onneksi harvemmin, vetää alakuloiseksi, ja olihan tässä sekin vaihe, että olin tosi tosi surullinen.

Noin niin kuin yleensä osaan iloita pienistä asioista ja ylläripylläri olen perustyytyväinen, -onnellinen ja -positiivinen. En kuvittele, että olisin jotenkin täydellisen onnellinen vain hänen kanssaan tai että en voisi olla kokonainen ilman häntä.

Tiedetään, kuulostaa siltä että kunhan satuilen ;). Näin se vain kuitenkin on.

• Tyytymätön

En mieti. Sillä ekaa kohtaamista ei voinut mitenkään välttää, mutta toisen kerran kohdalla olisin voinut antaa oman järjen hiukkasen vaikuttaa asiaan ja pysyä kotona tai mennä johonkin muualle kuin sinne, mihin tiesi toisenkin tulevan. Menin kuitenkin, kun en ollut tyytyväinen ...

• kyselevä perjantai

Oletkos varma et tiesi toisen tulevan? Jos oli jo unohtanut?
        Mut mihis sä oot tyytymätön? Oletko vielä?

• Pe-vastaus
        kyselevä perjantai kirjoitti:

Joo-o, kyllä se oli siellä, sen oli pakko olla. Mutta jujua et tainnut tajuta kyssäristäsi päätellen. - Ja joo-o, olen vieläkin ... mutta kaikki tasaantuu ja laantuu aikanaan. Kaikki.

• Yx torvelo
        kyselevä perjantai kirjoitti:

Ai prkl, nythän vasta hokasin: jooo, kyllä se = hän oli varmasti unohtanut viikossa. Minä valitettavasti en.

• nainen yksin aina

Odotin häntä ja tunnistin kun näin. En ollut koskaan tyytyväinen ja tyytymättömäksi jäin, koska MIEHET EIVÄT RAKASTA!

• =mies=

Usein siihen menee aikaa, joskus jopa yhden yön jälkeen jää toieseen kiinni, itselle ei ole niin tapahtunut.

Se on silti varma, niin nopeesti kun rakastuu, yhtä nopeesti sen voi myös tuhota.
        Salama rakkaus on huono asia, sellaisia on elämässäni ollut vain kerran. Eikä toista tartte tulla.

• =akka=
        =mies= kirjoitti:

Usein siihen menee aikaa, joskus jopa yhden yön jälkeen jää toieseen kiinni, itselle ei ole niin tapahtunut.

Se on silti varma, niin nopeesti kun rakastuu, yhtä nopeesti sen voi myös tuhota.
        Salama rakkaus on huono asia, sellaisia on elämässäni ollut vain kerran. Eikä toista tartte tulla.

Salama harvoin onneksi iskee kahta kertaa samaan paikkaan.

• A-nainen4

Kiroan nämä palstat. Kaiken pahan alku ja juuri. Mitään muuta en elämässäni kadu kuin näille palstoille eksymistä. Tavallisen arjen eläminen tyytyväisenä loppui siihen. Älkää kysykö miksi, en avaa tilannetta enempää.

Oma valinta tietenkin, että nytkin tässä olen. Miksi minä teen tätä itselleni, kun se ei selvästikään ole hyväksi. Taidan olla masokisti.

• ei kannata

Se on yhtä helvettiä ollu mun kohdalla...rakastaa kahta mut ei tiiä mitä tekis. Oli pakko repäistä itteni irti, satu mut kyl aika haavat parantaa.

• w231

Mietin, olen sanonutkin sen hänelle.

Jäljelle jäi vain suru, haikeus ja harmistus. Eläisi vain sitä arkea ja uskoisi että näin tämä elämä vain menee, vastaa itse omasta onnestaan ja tyytyväisyydestään, tietyllä joustavuudella ja inhimillisyydellä toki:). Vaikka kyllähän se on totta. Mutta se on siis nyt todellakin niin, että jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omasta tyytyväisyydestään ja onnestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe