Olet ajatuksissani

n>m

Yritin vain soittaa, kysyäkseni kuinka jakselet?
Kiitos sinulle kaikesta mitä sain kokea kanssasi, näiden kuukausien aikana jotka olemme tunteneet ja olleet yhteyksissä.
Olet mielyttävä persoona ja ihana muutoinki, tiedät kyllä mitä sinusta ajattelen. Olen sen livenä kertonut monesti , olisi halunnut olla kuulevana korvana ja tukenasi jatkossakin , olenkin jos sallit ja haluat.
Tiedät kuinka minut tavoitat, en halua olla riippana , joten en enää tyrkytä seuraani ja ota yhteyttä, mikäli et itse ota.
Joten ei mulla muuta kuin toivon sinulle kaikkea hyvää , voimia tuleviin kotoksiin ja auringon valoa sekä iloa elämäsi polulle.
Pidä itsestäsi huolta >3

7

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieheltä.

Milloin yritit? Ja miksi se muuten pitää täällä kertoa jos toinen sen puhelimestaan näkee, että olet yrittänyt soittaa.

• ??_

eikös tänne jokainen saa mieltään purkaa ?

• voi, voi

Yritit taas tyrkyttää itseäsi. ymmäräthän, jos hän haluaa, niin hän ottaa yhteyttä.

• n>m

joskus on hyvä purkaa tuntemuksiaan kirjoittelemalla tänne.
        Mutta ihan live elämässäkin osaan tarvittaessa jutella asioista jopa niistä vaikeistakin. Kaikilla ei vain heti ole voimia jutella asioista jotka vaativat vielä sulattamista sekä painavat mieltä.

On totta sekin että mies näkee puhelisestaan kuka on soittanut, uskon että hän soittaa takaisin kun on valmis siihen.

Ja tämä mies kuka on ajatuksissani tietää etten tyrkytä itseäni hänelle.

Ystävyys on sitä että vinkkaa toiselle tämän olevan tärkeä kaikkine pikkuvikoineenkin sekä muistuttaen toiselle olemassa olostaan ja kertoen näin olevansa edelleenkin tavoittettavissa ja käytettävissä, kun sen aika on että haluaa purkaa ajatuksiaan ja mahdollisesti tarvitsee tukea ystävältä , sillä sitä me olemme aina toisillemme.

• 88+88
        n>m kirjoitti:

joskus on hyvä purkaa tuntemuksiaan kirjoittelemalla tänne.
        Mutta ihan live elämässäkin osaan tarvittaessa jutella asioista jopa niistä vaikeistakin. Kaikilla ei vain heti ole voimia jutella asioista jotka vaativat vielä sulattamista sekä painavat mieltä.

On totta sekin että mies näkee puhelisestaan kuka on soittanut, uskon että hän soittaa takaisin kun on valmis siihen.

Ja tämä mies kuka on ajatuksissani tietää etten tyrkytä itseäni hänelle.

Ystävyys on sitä että vinkkaa toiselle tämän olevan tärkeä kaikkine pikkuvikoineenkin sekä muistuttaen toiselle olemassa olostaan ja kertoen näin olevansa edelleenkin tavoittettavissa ja käytettävissä, kun sen aika on että haluaa purkaa ajatuksiaan ja mahdollisesti tarvitsee tukea ystävältä , sillä sitä me olemme aina toisillemme.

Kuvitteletko sitten olevasi hänen ainoa ystävä ???
        Jos hän ei pidä sinuun mitään yhteyttä, hän tuskin sinua kaipaa. Hänellä on varmasti mielessä joku tärkeämpi ihminen johon hän on yhteydessä. Kelaa vähän !

Tyrkky olet !!!!!

• pöhisen
        88+88 kirjoitti:

Kuvitteletko sitten olevasi hänen ainoa ystävä ???
        Jos hän ei pidä sinuun mitään yhteyttä, hän tuskin sinua kaipaa. Hänellä on varmasti mielessä joku tärkeämpi ihminen johon hän on yhteydessä. Kelaa vähän !

Tyrkky olet !!!!!

Jossain mättää kyllä jos tänne pitää anonyymi viesti laittaa.
        Ystävyyttä ??? Aivan varmaan.

• J^_^M

Täällä ihminen voi kasvottomasti ilmaista sisimpänsä ja mitä nämä sinulle AP ovat ilmaisseet? Paskaa nakkaavat päälle kun nätin viestin kirjoittaa, semmosia ihmiset vissiin on tänä päivänä :( Älä ota ittees noista

Tuo on hankala aihe tuo yhteyden pitäminen. Itse otan myöskin "vinkkinä" hiljaisuuden että halutaan etäisyyttä. Toisaalta itselläni on paljon hommaa ja ihmiset soittelevat paljon minulle joten minulla ei juurikaan tule soiteltua muille.
      Tämä ei tarkoita etten haluaisi olla yhteyksissä, ei vaan jaksa/kerkiä.

Ehkä se jos toinen ei halua tehdä yhteisiä juttuja on varmempi merkki kuin hiljaisuus. Ehdotappa vaikka kahvilassakäyntiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe