Tein virheen ja ostin Lumia 820 puhelimen ja kaadun siitä kovasti.
Onhan siinä olemassa hyviä puolia, mutta ei sillä puhelimella oikein tee mitään kuin soittaa...
Softa varasto on ihan alutekijoilla ja ilmeisesti kovat pc vaatimukset (windows 8 ja 64 bittinen cpu) eivät houkuta kehittäjiä mukaan kovin helposti.
Internet selailu toimii, mutta ei siitä ole hyötyä. Kannattaa tosi tiukasti seurata data liikenne hintoja - itse sain 500 euron laskun viikon kuluttua. Mp3 ei pysty latamaan puhelimelle.
Ohjelmista jäi semmoinen tunne että mikään noista ei tiedä edes mikä on yhteinen kansio rakenne eikä mikään noista tiedä mihin muitten ohjelmien tiedostot on talletettu.
Kamera on heikko, akku ei kestä kauan.
Älkää ostaako Lumia puhelimia !
20
670
Vastaukset
- huihsdfuhsdiuafhis
"Kannattaa tosi tiukasti seurata data liikenne hintoja - itse sain 500 euron laskun viikon kuluttua"
Sama tyyppi joka valittaa saunalahden palstalla kuinka uusi saunalahden liittymä moninkertaisti kännykkäkulut?
Tai sitten vain yksinkertaisesti sitäkin tyhmempi ja yksinkertaisempi provo. - osaaja.
Häh!?! Minulla 820 ja parempaa puhelinta ei ole.
- Eloppi out
Ostin pojalleni Gion, hänellä oli (on) ennestään Nokia N9. Valitti, ettei siihen enää ole mitään sovelluksia. Androidissa kuulemma oli niitä joita hän halusi. Nokia ei enää tuota sovelluksia ainakaan N9:ään. Itselläni on myös Gio, enkä ikinä tule Nokiaa ostamaan enää!
Ajattelin lähinnä alypuhelimia - 820 ei ole tarpeeksi hyvä.
En tiedä puhelimesta - on muitakin vaihtoehtoja kuten esim Doro. ;-)- aloita uusi elämä
Mitään muita et ole käyttänyt,kuin nokian romuja.
- just joo
Just ja ostaa 400e älypuhelimen ilman datapakettia,no kohtahan sauniksen joka liittymään kuuluu halpa perusdata eikä noita jättilaskuja pääse tulemaan edes vahingossa
- 620 RULEZ
21 PÄIVÄÄN ON ENÄÄ VAJAA TUNTI;SITTEN ON LUMIA 620 VIRALLISESTI SUOMESSA,AAMU 9 LÄHTIEN SITÄ JONOTETAAN
- syaaninsininen
Lumia 620 on paras :) akun kesto on vaa perseestä :'(
- en luottaisi
Juu odottakaa vaan, eloppi kyllä huolehtii, että uusia sovelluksia ei enää tule!
- Jack 13v
ilmeisesti olet alle 10v kakara joka ei tiedä mitään kännyköistä. 1. Puhelin on nopea ja on sinun oma vikasi jos olet valinnut huonon liittymän ja menet käyttään nettiä ilman netti pakettia. 2. Puhelin tukee Windows XP;stä Windows 8;aan asti mukaan lukien 32bittisestä 64bittiseen.
-----------------------------------------------
Jack 13v Puhelin Testaaja (Testi puhelin: Sony xperia z): Sony Xperia Acro S ja Sony Vaio Windows 8 Professional 64bit with touchscreen. 1. En joutunut maksamaan nettiä - asetukset eivät olleet kunnossa, operattorin vika. Mutta näin voinut kyllä käydä jos tämä olisi minun liittymä.
2. Kolmella Windows 7:lla en saanut toimimaan lumia, mutta epäilen että itse puhelin on viiallinen. Ajureita olen asentanut winusb, windows phone 7, zune:a, vanhoja mtp ajureita - ei kovin paljon auttanut. Saattaa olla että koneessani on liikaa usb hub:eja (siis sisäisiä) - sen näkee control panelista usb osoitteen perusteella. Jos meinää kehittää jotain 820:lle - pitää olla vähintään windows 8 ja 64 prosessori - tai voi myös tapella vmware emulattorin kanssa jos jaksaa....- Lumiasthebest
Siis mikä on että ihmiset eivät osta Lumiaa?! Onko niin vaikeata ymmärtää että kaikki Lumiat on Windows Phoneja eikä mitään androideja! Mitä hienoo on ostaa tehoton samsung samalla hinnalla siksi että sumsangiin saa hill climb racing yms. puhki kulutettuja pelejä! Jopa omassa nokia 500 on puolet tarkempi näyttö kun 60 euroa enemmän maksavassa xcoverissa! käykääpä kaupassa kattoon 610 lumiaa & xcoveria...
- ootko tollukka ?
tpi7721.3.2013 22:31
"1. En joutunut maksamaan nettiä - asetukset eivät olleet kunnossa, operattorin vika. Mutta näin voinut kyllä käydä jos tämä olisi minun liittymä.
2. Kolmella Windows 7:lla en saanut toimimaan lumia, mutta epäilen että itse puhelin on viiallinen. Ajureita olen asentanut winusb, windows phone 7, zune:a, vanhoja mtp ajureita - ei kovin paljon auttanut. Saattaa olla että koneessani on liikaa usb hub:eja (siis sisäisiä) - sen näkee control panelista usb osoitteen perusteella. Jos meinää kehittää jotain 820:lle - pitää olla vähintään windows 8 ja 64 prosessori - tai voi myös tapella vmware emulattorin kanssa jos jaksaa...."
Ootko sinä vähän semmonen yksinkertainen touho serkku jolla
mikään asia ei oikein suju ? - poliisille kaikki tiedot
http://www.tietokone.fi/uutiset/suomen_poliisi_saa_microsoftilta_kayttajatietoja_viikoittain
On lumiassa tuokin huono puoli että MS lähettää suomen poliisille kaikki tiedot lumian käyttäjistä. Vaikka itse käyttäisi jotain Nokia 1100:sta tai blackberryä tms. niin silti saattaa oma numero olla jokun huumediilerin osoitekirjassa. Jolloin poliisit tulevat tekemään kotietsinnän kaikkiin noihin osoitteisiin sillä välin kun itse on töissä, ja kissat karkaavat ja kuolevat ulos pakkaseen. - mikkomm69
Ok, Miksi kaadut? Alutekijät ei ihan aukee?? "mp3 ei pysty latamaan puhelimelle"! Huomenna uudestaan, right
Nokia ei päätä operaattorisi datahinnoittelusta. Älypuhelimen kanssa pitää olla datapaketti ja ulkomaille mennessä dataesto.
>Ok, Miksi kaadut? Alutekijät ei ihan aukee?? "mp3 ei pysty latamaan puhelimelle"! >Huomenna uudestaan, right
Siis se on tahallinen IE rajoitus - eikä sitä pysty kiertämään.
Uudelleenyrittäminen ei auta siis.- lataaaaa
ucbrowserilla 3mp musaa
- oatanheti
Paljolla myyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761