2.0 Sport Acco aina pari-kolme tonnia kalliimpi kuin Trend-varusteinen Mondeo.
Mistä tuollainen hintaero tulee? Perusvarustelu suht sama. Mondeo tosin useimmiten 1.8 koneella, mutta se ei kyllä tuollaista eroa tee. En kyllä itse huomaa suuremmin laadussa tai ominaisuuksissa sellaista mistä pitäisi maksaa enemmän.
Miksi vm. 2006-2007 Accord Mondeota kalliimpi?
12
346
Vastaukset
- 2.4
Et sitten ymmärrä autoista mitään?
- pitkäikäisempi
Niissä saattaa olla alun perinkin tuollainen hintaero? Mondeo on hiukan isompi, mutta itse valitsisin kyllä Accon lähinnä laadun ja ajettavuuden vuoksi, vaikka Mondeokin on ihan hyvä (mutta erilainen) ajettava.
- lifemocker
koska akkortti on aika paljon tyylikkäämpi kuin joku voorti
- kotkalainen1959
Ford ei ole auto,eikä piika ihminen...
- K-piika?
Kenenkäs piikoja sitä ollaan?
- Laatua hei
Et näköjään ymmärrä autoista mitään joo, FORD on ROMUN kemiallinen merkki ensinnäkin!Accord ja moni muukin on paljon laadukkaampi mondeota.
- prolleriedailerie
Luultavasti kyse Fordin nopeammasta arvonalenemasta, mikä taas johtuu japsien ja etenkin Hondan ja Toyotan hyvästä kestävyydestä, mikä tulee esiin mm. katsastustilastoissa. Uutena Mondeo varmaan ihan yhtä hyvä peli, mutta vikaherkempi kuin Honda. Ajettavuudeltaan ja muilta ominaisuuksiltaan Accord tuskin Fordia hakkaa, vaikka Accordkin on hyvä. Ford vaan on etenkin alustaltaan ehkä jopa markkinoiden paras, ainakin jos alle 100k€ autoista puhutaan.
- honohonda
honda on hinnoitellut itsensä ulos markkinoilta
accordiin tuli 10hv lisää
hinta nousi 4000-6000e
eli 400 euroa yksi hevosvoima.
kallista peltiä hondassa- 43rtretrrg
Se vain tuntuu kalliilta kun ei ole rahaa.
Oliskohan sinun kohdallasi niin?
- Laatutietoine
Laatu maksaa. Mondeo ei niin hyvä vikatilastoissa. Keskitasoa ja Honda kärjessä vikojen vähyydessä.
- 4135rtr
Toiset merkit vain säilyttävät arvonsa paremmin kuin toiset.
Siitä tässäkin on kysymys. - osta poes
Minulla on ollut kaksi mondeota ja kaksi accordia. Kaikki neljä uutena hankittuja ja kilometrejä aina vaihdon hetkellä n. 100000km. Jos itse olisin ostamassa noista jompaa kumpaa käytettynä, niin en yhtään edes harkitsisi Mondeota. Voi toki olla että fordissa tulee heti alkuun kaikki viat korjattua. Mondeo on kyllä ihan hyvä ja tilava auto ajella, mutta ne viat. Ja mondeon jälleenmyyntiarvo vaihtotilanteessa on todella heikko, sekin asiaa selittänee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820