tiedä, mut eräänlainen tollo täällä kyllä on:) Mahtava ilma, pitäis varmaan ulostautua.
En siitä pöljästä
12
215
Vastaukset
- taukki*
Mieluummin ulkoista ;).
- tylsä = pöljä
tylsiä ihmisiä täällä
- täällämieolen<3
- Erilaisia merkityksiä
Pöljä merkitsee jotakuta, johon on paljon helliä ja lämpöisiä tunteita. Josta välittää ja jonka haluaisi lähelleen tai pitää lähellään, ystävä tms.
- tylsä = pöljä
Ihmiset, jotka välittävät toisistaan ja sopivat toisilleen, he puhuvat samaa kieltä.
- Eril. merk.
tylsä = pöljä kirjoitti:
Ihmiset, jotka välittävät toisistaan ja sopivat toisilleen, he puhuvat samaa kieltä.
Ai jaa, no ei se sittenkään sovikaan :/.
- minä en
Eril. merk. kirjoitti:
Ai jaa, no ei se sittenkään sovikaan :/.
Joku sopii, joku toinen taas ei.
- lottamari<3
höh, minun pitää nyt lähteä, kun herkistyin niin näille hempeille jutuille.
Heipat rakkaat- <3<3<3<
Moi>3
Oletko komea farkkumies Itä-Suomesta?
- taukki*
Olispa hauska lähteä joskus yhden kahelin kanssa käymään Pöljän kylässä, se on Siilinjärvellä. Joskus olen siitä maakuntamatkaillessa ohi ajellut siis kyltin nähnyt. Olis meille oikein luontainen ympäristö ;).
- jos hän ajais
No toi kuulostais ihan mun paikalta. Olis vallan mukavaa ajella ympäri ja ämpäri suomen maan...varsinkin pöljän kuntaan. ;)
- muistan ne ajelut
jos hän ajais kirjoitti:
No toi kuulostais ihan mun paikalta. Olis vallan mukavaa ajella ympäri ja ämpäri suomen maan...varsinkin pöljän kuntaan. ;)
Hänen kanssaan olemmekin ajaneet Pöljän kunnan ohi useasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770