Tanssimaan 29-31.3

tanssimaan1

Tervehdys. Onko Iisalmessa/lähiympäristössä mitään tanssipaikkaa esim. joku työväentalo tms ja tanssitaanko pääsiäispyhien aikaan ? Huhuja olen kuullut, että olisi joku paikka jonne on bussikuljetus linja-autoasemalta ? Karaokepaikat tiedän, mutta niissä ei tanssita. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan :)

23

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toloroosa.

Hotelli-ravintola arttos valmistuu huhujen mukaan pääsiäiseksi. Siellä on ainakin ravintola, en tiedä onko tansseja. Liikuntaa voi pitää yllä, kun kierrät vaikka kirkkoa.

• uteliastyttönen

arttos on uskonnollinen paikka tuskin siellä tanssitaan,vaikka kyllähän ne papitkin tanssii olen nähnyt omin silmin.rauhanlahdessa.Tokko ne naiset löysi tanssipaikan pääsiäisenä kun huoneenkin varasit vai menikö taas puheensi.

• Tanssimaan2

Hei! Hotelli Iisalmen Seurahuoneella on tanssit torstaina 28.3. ja livekaraoke 30.3. Livekaraoken tahtiin toki voi tanssia. Taisi olla trubaduuri näiden päivien välissä, joten tanssimaan pääsee.

• tanssimaan1

Kiitos, sinne sitten suuntaa hän.... Näin turistina ei tosiaankaan tiedä paikkoja :)

• kaisa 61

siellä seurahuoneella ole koskaan ketään,,,,

• joraaja1

Mm. Runnin Kylpylällä on tansseja em. aikana.
      Katso netistä tarkemmin aikataulut ja orkesterit.
      Sinne on tietääkseni kuljetus Iisalmesta bussilla ja yöllä paluukyyti
      takaisin.
      On viihtyisä ja asiallinen tanssiravintola, tervemenoa!

• tanssitaitoinen2

Onkos missään ketään tanssittajia? Siis muitakin kun niitä humalaisia örveltäjiä?

• joraaja1

Minä menen sinne Runnille tanssailemaan, Minulla on mustavalkoiset
        tanssikengät, onnistuu selvin päin tangot, humpat, valssit ja beguinit ym.
        Kyllä Sinä siellä lattialla näät loistavan tanssitaitoni, nykäse hihasta!

• ruskeet kengät.
        joraaja1 kirjoitti:

Minä menen sinne Runnille tanssailemaan, Minulla on mustavalkoiset
        tanssikengät, onnistuu selvin päin tangot, humpat, valssit ja beguinit ym.
        Kyllä Sinä siellä lattialla näät loistavan tanssitaitoni, nykäse hihasta!

Hyvä, minäpä tulen. Otan jo tullessa huoneen siitä hotellista, niin pääsen uamuyöllä kunnolla suoltamaan kanninkkaan sinua.

• tummatukkainennainen

Runnilla on tanssittajia hyviä.Tummat silmät ruskea tukka eräs mies

• Parketille

Voisin tulla Seurahuoneelle.sitten Pääsiäisen seutuvilla.Tanssitaitojani on kehuttu hyväksi.En tule sinne vetämään päätä täyteen.vaan nimenomaan tanssimaan.Tule sinne tummatukkainen.niin otetaan rennosti.

• minihamemummo
        Parketille kirjoitti:

Voisin tulla Seurahuoneelle.sitten Pääsiäisen seutuvilla.Tanssitaitojani on kehuttu hyväksi.En tule sinne vetämään päätä täyteen.vaan nimenomaan tanssimaan.Tule sinne tummatukkainen.niin otetaan rennosti.

Voi harmi kun en pääse tuleen nyt, kun velipoika tuli kauempaa kylään, mutta minä haluaisin sinut nähdä ja tanssia kanssasi .parketti mies.Vapun jälkeen on hyviä esiintyjiä myös runnilla.pienenä vihjeenä vaan Vaihdan nimimerkin muuten kohta me kaksistaan kirjotellaan. parketti mies

• Tykkää tanssia.
        minihamemummo kirjoitti:

Voi harmi kun en pääse tuleen nyt, kun velipoika tuli kauempaa kylään, mutta minä haluaisin sinut nähdä ja tanssia kanssasi .parketti mies.Vapun jälkeen on hyviä esiintyjiä myös runnilla.pienenä vihjeenä vaan Vaihdan nimimerkin muuten kohta me kaksistaan kirjotellaan. parketti mies

Ilmoittele sitten.minne olet menossa tanssimaan,minäkin haluaisin nähdä sinut.Vietettäis hauska ilta,ennenkaikea tanssien.Olet varmaankin hyvä tanssimaan.

• hiemanjoihastunut
        Tykkää tanssia. kirjoitti:

Ilmoittele sitten.minne olet menossa tanssimaan,minäkin haluaisin nähdä sinut.Vietettäis hauska ilta,ennenkaikea tanssien.Olet varmaankin hyvä tanssimaan.

Minäkin tykkään kauhiasti tanssista mutta työ rajoittaa paljon minun tansseissa käyntiä täällä savon päässä,kaupungeissa ei oikein ole minun mieleen sopivia paikkoja kun en tykkää rokista koko iltaa mutta .Kun katsoin runnin sivuja siellä oli ihan kivoja orkestereita jotka soittaa tanssi musiikkia, minä uskon parkettien mies että viellä me törmätään......

• Tanssin huumaa.
        hiemanjoihastunut kirjoitti:

Minäkin tykkään kauhiasti tanssista mutta työ rajoittaa paljon minun tansseissa käyntiä täällä savon päässä,kaupungeissa ei oikein ole minun mieleen sopivia paikkoja kun en tykkää rokista koko iltaa mutta .Kun katsoin runnin sivuja siellä oli ihan kivoja orkestereita jotka soittaa tanssi musiikkia, minä uskon parkettien mies että viellä me törmätään......

Toivottavasti törmätään,en minäkään niin välitä diskonjumputuksesta.Kesä ja tanssilava,siinä on sitä jotakin,tosin käyn myös tanssiravintoloissa.Ootellaan ja kuullostellaan,kyllä me vielä tanssitaan.

• uteliastapaamaan
        Tykkää tanssia. kirjoitti:

25.4 on souvarit runnilla se olisi kyllä oikeiata tanssi musiikkia .Millähän se löytyy netistä nykyisin iisalmen seurahuone.Olisi vilkaissut mitä sieltä löytyisi.

• saako porukan tänne?

http://www.youtube.com/watch?v=RnOeZKDgUvM
      16.04.2010 kaikki alkoi Kuntorannassa ja vappuaattona 30.04 vierainamme Sampo Terho Pirkko Mattila, sekä Kimmo Kivelä tilaisuuteen vapaa pääsy hyvät arpajaiset tiedossa.

• katsoa saapi

Löytyy haapaniemen matkailu.fi seurahuone iisalmen

• nähdään nauraen

Olen tulossa tänäiltana runnille,jos tanssijalkaa parketilla olevalla kutkuaa,olen siellä .Tumma pitkät hiukset hulmuten.Toivottavasti tavataan.Minä kyllä huomaan aina miehet jotka osaa tanssia hyvin valssit humpat ym. ym.mutta ei mitään sivu hyppyjä että kaikki mennään samalla tyylillä, siellä on yksi pari jotka menee kaikki samalla lailla hmpat valssit .valssi mennään tanssien eikä rinnakkaan pyörien, ja se rouva jos rouva on niin hieman pitempi hame kun näyttää tuota ikää olevan 50 kymmenen kahta puolta .Esityksen makua häneltä.

• perkettien mies

Hei tummatukkainen,kun on souvarit Runnilla,pääsetkö tulemaan.

• uteliasmummeli

Sitä täytyy ruveta järjestelemään että pääsee.Eilen ollut oikein kivaa mutta kyllä nyt muutaman valssin ja hyvän humpan sai tanssia, ihan kiva näin.Minä epäilin yhtä miestä sinuksi joka haki mutta en saannut selville vaikka utelin ummet ja lammet.Jos parkettien mies olit niin tanssititko tumma hiuksista naista musta hame ei lyhyt tällä kertaa, ja ne ruskeat silmät.

• Tangon taivutusta.

En ollut,oli työvuoro.Vai olit tanssimassa,harmi kun en päässyt.Olisin halunnut nähdä sinut ja tanssia kanssasi.

• Humpan huumaa.

En ollut,oli työvuoro.Vai olit tansseissa,harmi kun en päässyt.Olisin halunnut nähdä sinut ja tanssia kanssasi.Onkohan tulossa hyvijä orkestereita Souvareitten lisäksi.Runnille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe