Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yskä!

iitsu1

Eli mulla on nyt kahdelle hevoselle tullut yskä tai se on semmoista silloin tällöin köhimistä.mutta toisella hiukan enempi,Olen nyt muutamana päivänä kastellut heinät mutta vielä ainakaan ei ole ollut vaikutusta.Onko teillä mitään kokemusta/tietoa tämmösestä? itsellä on ollut monia hevosia mutta yhdelläkään ei ole ollut vielä yskää :D

2

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

      Jos se on heinänpölystä niin ei se parissa päivässä ohi menekkään. Lisäksi: kastelitko myös väkirehut? Nekin pölisee jonkin verran usein. Kuinka paljon hevoset on ulkona? Lakaisetko tallin kun hevoset on sisällä? Tallin yleinen pöly voi myös aiheuttaa yskimistä. Tietysti voi olla että se on jokin virus mutta siinä tapauksessa se antaa ennen pitkää muitakin merkkejä.

    • MTTHEPPA

      Homepölyä on myös Ecopellet (venäläistä pellettiä virosta) pelleteissä. Tehty homeisesta heinästä ja rapsiolkea paljon joukossa. Siksi muuttuu ihan puuroksi ja tehtykin enempi polttoa varten. Värikin tumma eikä oljenkeltainen :(

      Analyysit kertoo myös rapsisisällön, ei viljanoljesta löydy sellaisia polttoenergioita joka siinä on. Puhtaassa olkipelletissä 9% kosteudella on energiasisältö n10% heikompi.

      Olkaa varoillanne, siis tuote on muuta kuin luvataan. Sittenkin kuivikkeena tyhjää parempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe