http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2794
1-5x talves käyn.70e on yläraja... ahveneen sais kilpaterät halvemmalla
mora expert tai ahven kaira?
5
625
Vastaukset
- 60x talvessa pilkillä
no suosittelisin heinolan tekemää kairaa ( entinen UR) mut sekin kaira pitää olla sillä kovametalli terällä, hinta n.90€. Sama virma valmistaa myös noin 40€ kairoja joilla ei tee mitään. Joten en suosittele ostamaan noin halpaa kairaa. Ja noi vinkit olen saanut ammatti pilkkijöiltä
- 60x talvessa pilkillä
lisäys edelliseen et myös moran valmistamat yli 90€ kairat on hyviä mutta heinolan kaira on halvin joka kannatta ostaa!
- 90e
nyt on turkoosiUR 62 punasella teräl, kuulemmma mustaterä on vielä parempi ja keltanenkohan se oli paskin.
- Anonyymi
90e kirjoitti:
nyt on turkoosiUR 62 punasella teräl, kuulemmma mustaterä on vielä parempi ja keltanenkohan se oli paskin.
Punainen on kunnollinen , musta on liian pehmeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen on kunnollinen , musta on liian pehmeä
Kannattaako minun siis maalata oman kairani musta terä punaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746