Hyvät kuulokkeet koti ja matkakäyttöön

mietinkuloke

Pakko Suoli24 laittaa, kun ei oikee saa vastauksia muualta..

Mitäs kuulokkeita suosittelisitte koti ja matkakäyttöön?
Tykkään kuunnella tätä "nykymusaa" mitä esim. NRJ:ltä tulee, mutta enemmän pidän juuri electro-drumstep-trance-dubstep yms..

Basso olisi aika tärkeä. Tällä hetkellä käytän Applen nappikuulokkeita (ei EarPods) sekä oman samsung puhelimen mukana tulleita peruskuulokkeita.

Oon valmis sijoittamaan 140 euroon asti.

Mikrofonia en tarvitse sekä johto olisi hyvä olla n. 1.2 - 2m, koska käytän puhelimella paljon kuten myös koneella ja kone on reippaasti alle metrin päässä.

Auttakaa nyt :D

20

1706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta, mutta
      • sennheiser px 100 II

mulla on kans noi samat. Todella hyvät kuulokkeet, bassoakin löytyy. eikä oo pahan hintaset. Suosittelen.

• oikeampi palsta
    • Kalakkuna

Kyllä se ehdottomasti kannattaa harkita juurikin Kossin Porta Pro malleja, parinkympin luokkaa halvimmillaan ja todella laadukas äänenlaatu.
      kulkee mukanakin mutta johto tai sanganpidikkeet elementille hajoaakin sitten helposti, todella helposti, takuu taasen on loistava näissä.
      Jos haluaa siis todella laadukkaat ja mukana kulkevat niin kyllä ne Kossit on ykkösvalinta.

• Kalakkuna

Ja tuolla kuulokeosastolla muuten on ihan höpöpuhetta tuo Kossi keskustelu omasta mielestä, toki parempiakin löytyy mutta ne ei kulje mukana.
      Kossit kyllä rimpuloista on ehdottomasti parasta, vastaa paljon kalliimpia kuulokkeita äänenlaadullisesti,

• Unohtui mainita että itse olen käyttänyt noita Koss kuulokkeita yli 2-vuotta ja olen ollut tyytyväinen äänenlaatuun.

• Kalakkuna
        vapunen kirjoitti:

Unohtui mainita että itse olen käyttänyt noita Koss kuulokkeita yli 2-vuotta ja olen ollut tyytyväinen äänenlaatuun.

On itselläkin ollut useamman vuoden kossit, myös vertailukohtana 100€ Shuren studiokuulokkeet ja 30€ Superlux HD-668 B kuulokkeet.
        Kyllähän suuremmalla korvanpeittävällä elementillä saa muhkeamman soundin mutta eikule mukana mitenkään kovin mukavasti, eipä kyllä paljoa liikkuessa kehtaisi edes pitää päässä mitään suuria kuulokkeita.

Ei ole kyllä itselläkään soundissa valittamista Kosseissa, ottaen näppäryyden huomioon myöskin.

• --------------

Kossin porta pro.

• ea_69

9 euroa lisää jos olet valmis sijoittamaan, niin äänenlaadultaan täysin ylivoimainen valinta tuossa hintaluokassa on Grado SR-80i:

http://www.kruunuradio.fi/verkkokauppa?ItemCategory=9&Item=5

Nuo on oikeasti jo todella hyvät kuulokkeet, pesevät Porta Prot ja vastaavat halpiskuulokkeet mennen tullen. Äänenlaadullisesti painivat samassa sarjassa tuplasti tai triplasti kalliimpien Senhheiserien ja vastaavien kanssa. Ja toimivat mainiosti myös mp3-soittimien kanssa (mitä monet hifi-kuulokkeet eivät tee).

• Kalakkuna

Ööh, 149€ näyttäisi olevan hintaa ainakin tuoola sivulla, missä se niin halvalla on kuin puhut?
        Muuten kyllä vaikuttaisi mielenkiintoisilta.

• ea_69
        Kalakkuna kirjoitti:

Ööh, 149€ näyttäisi olevan hintaa ainakin tuoola sivulla, missä se niin halvalla on kuin puhut?
        Muuten kyllä vaikuttaisi mielenkiintoisilta.

Aloittaja oli valmis sijoittamaan 140 euroon asti. 149 on 9 euroa yli budjetin.

Ovat kyllä ehdottomasti hintansa arvoiset kuulokkeet. Minulla on kotona vertailukohtana noin 1000 euron elektrostaattiset Stax -kuulokkeet, joiden ääni kyllä on parempi kuin Gradojen, mutta ei hirveän paljoa. Gradojen ja Koss Porta Pron (sellaisetkin löytyy) äänissä on paljon paljon isompi ero. Kossit on ihan ok mp3:n jatkeena lenkillä taustamusiikin soittoon. Gradoilla taas jo kuuntelee musiikkia ihan vakavissaan (ja ilokseen).

• ....................
    • henriikki-ijäs

"""Mitäs kuulokkeita suosittelisitte koti ja matkakäyttöön?"""

Koti- vai ulkomaanmatkailuun?

• 2 euroa

Miksi jokavuosi hajoaviin härpäkkeisiin kannattaa sijoittaa noin paljon.

Ei miksikään.

• Beetwee
      • Kalakkuna

Huh, saa ollakin jo hyvät tuohon hintaan.
        Ei ihan heti tule napeista maksettua 150€ hintaa.

• erkkiläö

Mistä sais n. 40 eurolla kuulokkeet jotka ei "vuoda" ja ovat muutenkin mahdollisimman hyvät?

• siinttä

sony mdr-xb500

tai jos in-Ear ni sitten: JVC FR50-A-E Marshmallow

• hyvatnapithalvalla

Suomalaisen inear.fi -yrityksen F1-kuulokkeet ovat hintaansa nähden erittäin hyvät. Hintaa noin kymmenen euroa, tilaus suoraan osoitteesta inear.fi

http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/04/laadukkaat-nappikuulokkeet-edullisesti.html

Kännykän handsfreeksi sopii mainiosti noin 30 euron hintaiset Vissng-kuulokkeet, joissa on mukana mikrofoni. Toimii useampien puhelimien kanssa suoraan, kelpaa myös iPod Touchin mikrofoniksi.

http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/07/laadukkaat-nappikuulokkeet-visang-vs-k2m.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe