Vietin tätäkin iltaa aivan normaalisti, mutta jostain kumman syystä nyt äsken iski aivan hirvittävä kaipauksen tunne päälle. Toivoo vain, että se nainen olisi nyt tässä vierellä. Aivan väkisellä tulee nyt vain mieleen se naisen lempeä katse, kaunis hymy ja kauniit silmät ja aina kun ne näen, niin se tekee omastakin päivästä täydellisen.
Pakko siis myöntää, että kun oikein kunnolla ihastuu, niin ihastumisella on ihmiseen sellaisiakin vaikutuksia, joita kukaan ei voi arvata ennalta, ei edes ihastunut ihminen itse.
Eilen tämän kaunokaisen siis näin, mutta jostain syystä tämä tunne iski nyt aivan hirvittävän voimakkaana.
Ihastuminen ilmenee näinkin
7
1367
Vastaukset
- kerro kerro
Missä näit tämän kaunokaisen...
- ####
Missä luulet..
- 3 peukkua
#### kirjoitti:
Missä luulet..
Mulle ei tarvitse kertoa.. mulla oli eilen vähän tuollainen olo.
- kerro jotain
kiltti ap..
- niinpä niin
Tämä oli jotenkin tosi hyvä kirjoitus, kun itselle on iskenyt samanlaisia tuntemuksia. Olisin voinut kirjoittaa jotenkin noin. Saattaa tulla tuskainen olo, kun ajattelee että onko se ihan päämäärätöntä.
- Yksin
Illalla kun painaa pään tyynyyn, ajattelee vähän samoja ajatuksia. Oilisipa hän tuhisemassa vieressä, tiukasti sylissä. Voi kuinka kipeä voi olla tunne siintä, että seläntakana ei ole kuin seinä.
- sulleihanuus
Kyllä minäkin ajattelen milloin aamulla mielessä, milloin illalla, milloin vaan!Kyllähän joskus olet viestitellyt että lämmin sylini tulee sun mieleen.En minäkään tilannut näitä tunteita.Mutta onko se huono asia että ihminen pystyy tuntemaan,vaikka joskus sattuu!Täällä myös huomaa kuinka samanlaisia tuntemuksia ihmisillä on.Aattelee että on ainutlaatuista ja sitten ei olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944