ei sille ihmiselle, jota kerran rakastin. Nyt alan vihdoin ymmärtää, mistä oli kymysys. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Me ihmiset olemme tavalla tai toisella menneisyyden tuotteita. Kannamme mukanamme niitä ihmisiä, jotka ovat meitä koskettaneet.
Tulevaisuus saa nyt tulla. Olen avannut oven ja tuulettanut. Puhaltanut hellästi silmät kiinni seiniltä, jotka katsoivat iloani ja tuskaani, sitäkin. Kaipaustani ja ikävää. Naurua ja kyyneleitä.
Sinä et unohdu koskaan. Olet minussa. Yhtenä kovimmista opeista, mitä koskaan olen joutunut kokemaan. Arvokkaana ajatuksena. Muistona tunteesta. Jätit pysyvä jäljen.
Kaikesta kiitän. Hyvästä ja pahasta. Ilman sinua en olisi se, joka nyt olen. Olisin erilainen. Syntynyt vapaaksi taas. Niinkuin sinäkin. Pyydän silti, pienen hetken rauhaa. Jonakin päivänä iloita toisen onnesta. Hymyillä ja katsoa toisen riemua. Sen sinulle suon. Minärakastin.
http://m.youtube.com/#/watch?v=RBumgq5yVrA&desktop_uri=/watch?v=RBumgq5yVrA
Hyvästit rakkaudelle
12
215
Vastaukset
- multa
lopeta.
- Näköjään
osu ja uppos. Kolahtiko kun tunnistit?
- ei tuntemattomille
Kannattaa pistää tuo sille ihmiselle jolle se on tarkoitettu, suoraan.
- Melaniii
Hienosti kirjoitettu.
- miiiiinnnnäääääähhh
Yhtä asiaa sinä et tunnu koskaan oppivan ; ajattelemaan muitakin kuin omia kaikenkattavia tunteitasi, jotka oikeuttavat kohtelemaan ihmisiä kuinka paskamaisesti ja piittaamattomasti tahansa?
- fff1
Rakastin minäkin enkä tule kokonaan unohtamaan häntä, joka tuli elämääni odottamatta ja jätti odottamattoman suuren jäljen. Vielä hän on ajatuksissani paljon mutta vähä vähältä siirtyy taka-alalle, ja niin sen pitää mennäkin.
Toivon olevani joskus vielä yhtä onnellinen kuin aiemmin ja onnea toivon hänellekin, aina olen sitä toivonut. - Sitkeys = rakkaus
Itse opin sen, etten enää koskaan näytä tunteitani. Niin väärin niitä käytettiin. Rakkauttani vähäteltiin. Juoruja levitettiin. Rakas ei uskonut eikä välittänyt. Turhista turhintä höpöä oli rakkaus mulle. Heikkoon rakastuin ja liian myöhään, väärään aikaan.
Kamala, jos aika olisi ollut oikea ja olisin sinnillä vienyt homman läpi. Kuinka olisinkaan saanut katua. Sitä voin vain kuvitella. Rakkaani ja rakkauteni oli heikko.
Ehkä sain lopulta elämältä parempaa. Mutta haikeus jäi. Toivottavasti kukaan ei jaksa tätä lukea, mutta jos jaksaa niin ottakoon opiksi ja pitäköön sen vähemmän rakkaan joka siinä venyy. - Mietintämyssyinen
Jokainen jättää meihin jonkunlaisen jäljen, oltuaan jotenkin elämässämme.
Eikä heitä pidä unohtaa, ehkä vain ne tunteet, rakkaus, onnellisuus ja kenties sen jälkeinen pettymys ja sitä seurannut katkeruuskin.
Ehkä me tarvitsemme nämä ihmiset ja tunteet käväisemään elämässämme.- pyh, turhaa lätinää
Oikein hyvin voi unohtaa, se on osa elämää.
Potku persbuukille sitä mukaa kun otan nokkiini. - kengän kuvako
pyh, turhaa lätinää kirjoitti:
Oikein hyvin voi unohtaa, se on osa elämää.
Potku persbuukille sitä mukaa kun otan nokkiini.Ai pysyvä jälki kankussa?
- ap.
Meni miehelle. Siinä mielessä biisi voisi olla. Let Him Go. Pieni purkaus vain, joka ei koskaan tavoita kohdettaan. Eihän se katoa, se vain muuttaa muotoaan. Pupuseni.
- hyvä kun kerroit
"Ei koskaan tavoita kohdetaan."
kiitos tuosta, voimme kaikki huokaista helpotuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057