En ymmärrä koirien vihaajia

Koiran omistaja

Minulla on kaksi berhandilaista ja kaksi shachferiä. Kun olen töissä koirat tietysti ovat yksinäisiä. Ne saattavat vähän haukahtaa jos posti putoaa luukusta. Käsittääkseni ne ovat yleensä hiljaa ja kai päivällä saa vähän pitää ääntäkin, eikös vaan?

Mutta kun olen tupakalla parvekkeella niin kuulen kova äänistä vinoilua koiristamme. Ne muka haukkuvat kaiket päivät ja ulostavat pihaan kun vien ne ulos. No kakkivathan ne, mutta sinnehän ne kakat maatuvat pihalle; hyvänen aika - pullon siruja piha täynnä. Rappu käytävän eteisessä on matto johon jalat voi pyyhkiä! Herranjestas tätä uus avuttomuutta.

Tykkään olla koirien kanssa partsilla ja vähän rapsutella harjalla siinä samalla kun polttelen tupakin pari. Ei luulisi sen ketään haittaavan, mutta ilmoitustaululla luki seuraavasti:

"VIE AKKA NE KOIRASI KERITTÄVÄKSI JONNEKIN MUUALLE JA HAISE SIELLÄ PAHALLE".

Viha mielistä porukkaa talo täynnä. Asuuko kukaan muu näin hirveässä paikassa?

6

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun naapurisi

Tuolla logiikalla kaikki taloyhtiön asukkaat voivat käydä paskalla pihamaalla. Kun näin ei kuitenkaan tapahdu niin siihen on varmaan olemassa joku syy.

Kun raapukäytävän mattoon kaikki pyyhkivät paskaset jalat niin milleköhän rappukäytävä sen jälkeen haisee?

Naapurisi ovat oikeassa.

• ,.-,.-,.-,.-,.-

Asun mielelläni talossa jossa pistetään rakkien pitäjät yksissätuumin kuriin. Pitää perkele olla uusavuton jos ei niitä piskinsä läjiä osaa kerätä talteen! Ei varmaan haittaa jos käyn vääntämässä tortun postiluukustasi sisään? Miksi pitää piskejä jos ei pidä niille seuraa 24/7??? Vie ne päiväksi muualle räkyttämästä tai suoraan piikille jos homma ei muuten luonnistu. Talossa voi olla vuorontyöntekijöitä tms. joilla on oikeus nukkua rauhassa työvuoron jälkeen ilman että jonkun piski metelöi.

Rakkien äänet eivät ole elämän ääniä eikä niitä tarvitse kenenkään sietää mihinkään aikaan päivästä. Toivottavasti seinäsi taakse muuttaa joku helvetin äänekäs ja iso rakki joka mölyää silloin kun olet itse paikalla. Siinä muuttuu asenteet hyvin äkkiä....

• fkjfljfö

VAADIN PAREMPIA PROVOJA!!!!!

• Koiran omistaja

Ei paljoa löydy empatiaa palastaisista. Koiran omistaja on maan selkä ranka. Ette voi tajuta miten tuhottomasti kaikki maksaa. Eläin lääkäri ,auton puhdistus ja kaikki maksavat ja niistä tulee vero rahoja. Koiranhaukkuminen päiväs aikaan ei ole rikos ja kakat maatuvat pihalle joten kaikille naapureille tiedoksi en aijo muuttaa pois.

• Tri Ruila

No luulis se yksi koira riittävän. Miksi oikein neljä? Isokokoisia vielä. Tulee isoja paskoja pihalle. Emme me ihan kaikkea usko. Mikset ittekki pasko pihalle? Mitä se kuiten haittaa? Katselemme pyllysi suloja kun paskannat. Kiitämme tästä provoilusta kauheasti.
      Koirat ovat elämän suola ilman provoiluakin.

• Lotti baccli

Aavikkoilves sen otan kotikissaksi, psytyy loikkaan 3 metrin korkeudella ja samoin pitkälle , siinä on kissaa, koirianne ette paskannuta mun pihan viereen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2234
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1273
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe