Onko täällä monia, jotka vielä miettii, mihin yliopistoon hakisi? Mitä veikkaatte sisäänpääsyprosenteista Hesaan/Rolloon/Turkuun/Joensuuhun tänä vuonna, mihinköhän sitä kantsisi yrittää...
Mihin nyt sitten hakisi
5
280
Vastaukset
- seonsellasta8
Odotan ensi tiistaita, jolloin Turun kirjat ilmestyvät. Sitten teen päätöksen. Helsinkiin voi olla erityisen vaikea (mahdoton) päästä kirjamäärän, sivumäärän ja aiheiden vuoksi. Minimikoepistemäärä hyväksytyille tulee olemaan superkorkea.
- huithait3
Ei se ole sen vaikeampaa kuin muinakaan vuosina. Pitää vain olla parhaan kahdensadan hakijan joukossa.
- spedetötterö
Mulla on vahva kutina että Joensuuhun pääsisi Rovaniemeäkin helpommin, tosin en osaa perustella tunnetta mitenkään. Olisihan se vähän hassua jos on sama koe Turkuun ja Joensuuhun, mutta pisterajat täysin erilaiset. Oikikseen on joka tapauksessa niin vaikea päästä että itse haen juuri sinne minne eniten haluan eli Turkuun. Jos leikkiin lähdetään niin lähdetään sitten kunnolla.
- +++
Joensuu todennäköisesti vaikein paikka. Vähän sisäänottoa ja isot massat hallintotieteilijöitä liikkeellä!
- gegki
+++ kirjoitti:
Joensuu todennäköisesti vaikein paikka. Vähän sisäänottoa ja isot massat hallintotieteilijöitä liikkeellä!
Niinpä. Itse veikkaan, että Turkuun pääsee paljon alemmalla pistemäärällä, kuin Helsinkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760